Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko herkuttelet viikossa?

Vierailija
24.03.2024 |

Rehellisesti

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä makean "herkuttelijat" luulevat, että kaikki tekevät noin ja kun sanoo, ettei itselle makeat keinotekoiset karkit ja kaupan makeantympeät leivonnaiset ja keksit eivät maistu alkuunkaan, eivät usko. En edes maustettuja jugurtteja osta, laitan puolukkahilloa maustamattomaan ja juoma on vettä ja kahvia, joskus teetäkin, päivittäin kefiiriä lasillinen. Kansan makeanhinku on ääretön, mikään ei riitä jos kilon parin karkkivasu kuluu viikonloppuna. 

Vierailija
22/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, en herkuttele edes viikoittain, välttämättä kuukausittainkaan.

Otan osaa ankeaan elämääsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alati, olenhan herkku mies.

Vierailija
24/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin varmaan joka liki joka päivä. 

Nykyään enää 0-1 krt/vko

Vierailija
25/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joka 🤣

T24

Vierailija
26/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka ikinen päivä pullaa tai makeisia.  Olen hyväkuntoinen lihaksikas 190-senttinen mies, minulla ei ole autoa, käyn salilla kolme kertaa viikossa. 

Vierailija
27/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ap:llä on tapana valehdella.

En osallistu valheellisen ketjuun.

Vierailija
28/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap määrittele herkuttelu, ole niin hyvä!

Suklaa, karkit, leivokset, jäätelö, sipsit, kaikki vähän överimakeampi tai suolaisempi.

Lähes joka päivä

Vierailija
29/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herkuttele.

En edes osta hamppareita, pizzaa enkä sushiakaan kuin todella harvoin (pari kertaa vuodessa) 

Vierailija
30/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on herkku kellekin? Tänään herkuteltiin grillatulla  kananfileellä, juurespaistoksella ja tomaattisipulisalaatilla. Nam.

Vierailija
31/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap määrittele herkuttelu, ole niin hyvä!

Suklaa, karkit, leivokset, jäätelö, sipsit, kaikki vähän överimakeampi tai suolaisempi.

Minulle nuo eivät ole herkkua vaan ällötyksiä. Esim graavilohileipä on minulle herkkua, smoothie tuoreista hedelmistä ja laadukkaista aineista tehty kreikkalainen salaatti on yksi suosikkiherkuistani. 

Miksi piti tulla pätemään tähän ketjuun? Jokainen tajuaa ettei täällä nyt salaattien perään kyselty.

Vierailija
32/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että tällaisiin aloituksiin vastaavat aina innokkaimmin juuri ne "voi enhän minä ikinä mitään makeaa syö, ajatuskin ällöttää, tänään imeskelin minuutin verran pikkukiviä ja ne ovat minun suurinta herkkuani" -ihmiset? Ihan kuin eivät ymmärtäisi, mitä herkulla yleisemmin tarkoitetaan?

Vierailija
33/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen joka päivä hyvällä ruualla. 

Suklaata tai muuta sokeriherkkua söin tällä viikolla 3 päivänä, viime viikolla en yhtenäkään. Sitä edellisenä ehkä yhtenä päivänä. Vähän vaihtelee. 

Vierailija
34/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että tällaisiin aloituksiin vastaavat aina innokkaimmin juuri ne "voi enhän minä ikinä mitään makeaa syö, ajatuskin ällöttää, tänään imeskelin minuutin verran pikkukiviä ja ne ovat minun suurinta herkkuani" -ihmiset? Ihan kuin eivät ymmärtäisi, mitä herkulla yleisemmin tarkoitetaan?

Ehkäpä juuri siksi että sinunlaisesi ovat kieltämässä ja pilkkaamassa sitä mitä he kokevat herkuiksi. Minä herkuttelen salaateilla vaikka sinä niitä vertaatkin pikkukiviin. 

Vierailija
35/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä juuri siksi että sinunlaisesi ovat kieltämässä ja pilkkaamassa sitä mitä he kokevat herkuiksi. Minä herkuttelen salaateilla vaikka sinä niitä vertaatkin pikkukiviin. 

Salaattia ei ole mikään herkku. Herkuilla tarkoitettiin mässyjä!

Vierailija
36/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää. Kummallilista kyllä :D

Vierailija
37/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran makeaa menee viikonloppuisin. Ehkä yks karkkipussi, vähän poppareita ja joskus lisäksi lettuja. 

Vierailija
38/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaattia ei ole mikään herkku. Herkuilla tarkoitettiin mässyjä!

No sehän riippuu aivan ihmisestä, toisille se on suuri herkku! 

Vierailija
39/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan vain vegaanisia makeisia ja reilun kaupan suklaata ja boikotoin Venäjällä myyviä merkkejä, niin ei ole kovin paljon vaihtoehtoja.  Parin viikon välein ostan karkkipussin, jonka syön yhdellä istumalla.

Vierailija
40/46 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran, pari viikossa. Jos syön herkkuja, niin korvaan niillä iltaruoan. Eilen söin iltaruoaksi kupillisen espanjalaisia makkarasiivuja ja kaksi lasia viiniä. 

Sipsejä, karkkia, leivoksia, jne. en enää osta kun ne nykyisin ällöttävät. Herkut ovat tyyliin oliivit, pähkinät, airfryer ranskalaiset, lämpimät voileivät paninipressistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi