Paljonko herkuttelet viikossa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, en herkuttele edes viikoittain, välttämättä kuukausittainkaan.
Otan osaa ankeaan elämääsi.
Aiemmin varmaan joka liki joka päivä.
Nykyään enää 0-1 krt/vko
Syön joka ikinen päivä pullaa tai makeisia. Olen hyväkuntoinen lihaksikas 190-senttinen mies, minulla ei ole autoa, käyn salilla kolme kertaa viikossa.
Ai, ap:llä on tapana valehdella.
En osallistu valheellisen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap määrittele herkuttelu, ole niin hyvä!
Suklaa, karkit, leivokset, jäätelö, sipsit, kaikki vähän överimakeampi tai suolaisempi.
Lähes joka päivä
En herkuttele.
En edes osta hamppareita, pizzaa enkä sushiakaan kuin todella harvoin (pari kertaa vuodessa)
Mikä on herkku kellekin? Tänään herkuteltiin grillatulla kananfileellä, juurespaistoksella ja tomaattisipulisalaatilla. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap määrittele herkuttelu, ole niin hyvä!
Suklaa, karkit, leivokset, jäätelö, sipsit, kaikki vähän överimakeampi tai suolaisempi.
Minulle nuo eivät ole herkkua vaan ällötyksiä. Esim graavilohileipä on minulle herkkua, smoothie tuoreista hedelmistä ja laadukkaista aineista tehty kreikkalainen salaatti on yksi suosikkiherkuistani.
Miksi piti tulla pätemään tähän ketjuun? Jokainen tajuaa ettei täällä nyt salaattien perään kyselty.
Mikäköhän siinä on, että tällaisiin aloituksiin vastaavat aina innokkaimmin juuri ne "voi enhän minä ikinä mitään makeaa syö, ajatuskin ällöttää, tänään imeskelin minuutin verran pikkukiviä ja ne ovat minun suurinta herkkuani" -ihmiset? Ihan kuin eivät ymmärtäisi, mitä herkulla yleisemmin tarkoitetaan?
Herkuttelen joka päivä hyvällä ruualla.
Suklaata tai muuta sokeriherkkua söin tällä viikolla 3 päivänä, viime viikolla en yhtenäkään. Sitä edellisenä ehkä yhtenä päivänä. Vähän vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että tällaisiin aloituksiin vastaavat aina innokkaimmin juuri ne "voi enhän minä ikinä mitään makeaa syö, ajatuskin ällöttää, tänään imeskelin minuutin verran pikkukiviä ja ne ovat minun suurinta herkkuani" -ihmiset? Ihan kuin eivät ymmärtäisi, mitä herkulla yleisemmin tarkoitetaan?
Ehkäpä juuri siksi että sinunlaisesi ovat kieltämässä ja pilkkaamassa sitä mitä he kokevat herkuiksi. Minä herkuttelen salaateilla vaikka sinä niitä vertaatkin pikkukiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä juuri siksi että sinunlaisesi ovat kieltämässä ja pilkkaamassa sitä mitä he kokevat herkuiksi. Minä herkuttelen salaateilla vaikka sinä niitä vertaatkin pikkukiviin.
Salaattia ei ole mikään herkku. Herkuilla tarkoitettiin mässyjä!
Vierailija kirjoitti:
tää. Kummallilista kyllä :D
Jonkin verran makeaa menee viikonloppuisin. Ehkä yks karkkipussi, vähän poppareita ja joskus lisäksi lettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaattia ei ole mikään herkku. Herkuilla tarkoitettiin mässyjä!
No sehän riippuu aivan ihmisestä, toisille se on suuri herkku!
Kun ostan vain vegaanisia makeisia ja reilun kaupan suklaata ja boikotoin Venäjällä myyviä merkkejä, niin ei ole kovin paljon vaihtoehtoja. Parin viikon välein ostan karkkipussin, jonka syön yhdellä istumalla.
Ehkä kerran, pari viikossa. Jos syön herkkuja, niin korvaan niillä iltaruoan. Eilen söin iltaruoaksi kupillisen espanjalaisia makkarasiivuja ja kaksi lasia viiniä.
Sipsejä, karkkia, leivoksia, jne. en enää osta kun ne nykyisin ällöttävät. Herkut ovat tyyliin oliivit, pähkinät, airfryer ranskalaiset, lämpimät voileivät paninipressistä.
Nämä makean "herkuttelijat" luulevat, että kaikki tekevät noin ja kun sanoo, ettei itselle makeat keinotekoiset karkit ja kaupan makeantympeät leivonnaiset ja keksit eivät maistu alkuunkaan, eivät usko. En edes maustettuja jugurtteja osta, laitan puolukkahilloa maustamattomaan ja juoma on vettä ja kahvia, joskus teetäkin, päivittäin kefiiriä lasillinen. Kansan makeanhinku on ääretön, mikään ei riitä jos kilon parin karkkivasu kuluu viikonloppuna.