Jos Purra ja Orpo tulisivat virpomaan ovesi taakse...
He sanoisivat yhteen ääneen: "Vitsa sulle, palkka mulle!"
Mitä ajattelisit?
Kommentit (47)
Sanoisin että naapurin ovea kolkuttaisivatkin sitten mustien umpioiden kera.
Heitä ei enää koskaan nähtäisi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin vaan yhden palan suklaata, sanoisin että voitte jakaa, nyt on tiukat ajat, pitää leikata ja kaikki osallistuu!
sellaset voimafantasiat sieltä. vihervassarit hävis vaalit joten meidän ei tarvii jakaa, deal with it
Erikoista kyllä, vihervassarihallituksen puolueiden kannatus oli suurempi kuin nykyisten hallituspuolueiden. Ja nytkin perskokkareiden kannatus tippuu kuin lehmän häntä. EI taida kansa oikein digata..
No miksi oikeisto on sitten vallassa ja kaikki voidaan perustella sillä että kansa äänesti muutoksen puolesta?
Sanoisin niille, että te siis haluatte että leikataan? Ja sitten hakisin keittiöstä Fiskarsin sakset ja leikkasin virpomisvitsat niiltä poikki.
Voisin vielä kysyä, että onko kivaa kun leikataan?
Pikkupetterille ja Rutturiikalle voisi tulla paha mieli.
Pieksäisin Petturin ja r a i s k a i s i n Purran.
No oishan se hieno yllätys. Jos aikaa olisi niin pyytäisin peremmälle, keittäisin kahvit. Pelkkiä positiivisia ajatuksia minulla heistä on, tekevät vaikeita päätöksiä eikä nykyvassarit ole kyllä ihan terveestä päästä, varmasti joutuvat työssään kaikenlaista kuulemaan ja sietämään.
Ei virpomiseen ole mitään ikärajaa. Minä yllytän aikuisia virpomaan kaupoista päihteitä.