Siis YÄK!
Mies suuttui mulle ihan mitättömästä jutusta ja paskansi matolle! Siis voiko joku olla noin idiootti? Sitten lähti naureskellen ovesta ulos. Oon koittanut soittaa perään mut puhelin on kiinni ja se sattuu tietää et toi oli ihan sikakallis matto ja mun lemppari. Ja tää muuten ei oo provo. mitäs ny?
Kommentit (42)
Onhan se joo sairasta mutta unohdettu juttu jo! Kyllä varmaan jonkun muunkin suhteessa mies tekee kiukkupäissään jotin älytöntä, vai?
Lensin tuolilta siinä vaiheessa kun joku ehdotti että survo pökäle sen kenään! AArrGGhh!
Tässä kyyneleitä pyyhkiessä tuli mieleeni että kai tuollaisia mielisairaita voi oikeastikin olla. Onhan meitä moneen junaan. Jos mun mieheni kiukkuisena paskoisi matolle niin toimittaisin miehen hoitoon.
niin miehelläsi on pakko olla mielenterveydellisiä ongelmia, ei ole normaalia käytöstä vaikka kuinka suututtaisi.
mies pitäisi kiikuttaa hoitoon? Hänen mielestään nyt asiasta puhuttuamme se oli vain suuri vitsi ;) Hän halusi nähdä millaisen reaktion saan hänen tempustaan ja siinä kaikki. Lupasi kyllä että kerta jäi viimeiseksi...
ap
Muuten kyllä kuullostaa aivan sairaalta. Tosin sen verran hauskalta, että piti mennä jakamaan tämä viesti oman mieheni kanssa ;)
Huumorimies? Spontaani? Kahjo? jne.
toivottavasti päättelit minun laillani muiden tässä ketjussa vastanneiden asenteesta, että kenenkään muun mies ei ole tehnyt edes kiukkupäissään mitään noin älytöntä. Aikuisen ihmisen ulosteilla tuhriminen mielenosoitukseksi ei ole normaalia.
Asia, josta riitelitte oli minusta mitättömän pieni. Mitenhän mies mahtaa käyttäytyä, jos kyseessä olisi joku suurempi asia?
Vierailija:
Onhan se joo sairasta mutta unohdettu juttu jo! Kyllä varmaan jonkun muunkin suhteessa mies tekee kiukkupäissään jotin älytöntä, vai?
Mies on aika hiljainen tyyppi outojen seurassa, tuttujen kanssa oikea suupaltti. Ei ole mitenkään kahjo, aika rauhallinen tapaus mutta puhelias. Tekee yleensä sen minkä sanoo eli on sellainen perussuomalainen äijä :)
Kysyin luonteesta siksi, kun ajattelin, voisiko tuo olla selitettävissä jotenkin muiden luonteenpiirteiden perusteella. Kun jotkut yllytyshullut äijäthän juoksevat munasillaan julkisilla paikoilla tm. olematta silti täysin tärähtäneitä muuten. Mut en mä nyt kyllä osaakaan sanoa mitään kuvauksiesi perusteella. Itse mahdat tietää parhaiten, vaikka oudolta kieltämättä kuullostaa.
Kaheli se on jos suoraan sanotaan!!!
Ja äijä paskoi sen takia matolle.
Mitäköhän tekee sitten, kun oikeasti riitelette?
Watch your back, AaPee...
Tuo on häiriintynyttä käytöstä- eläimen tai pahasti traumatisoituneen ihmisen.
Vaikka olisitte riidelleet isommistakin asioista.
Myöskään sun suhtautuminen siihen että sun pitää pestä matto ei lupaa hyvää.
Oottekohan ollu kauan yhdessä?
Jos mielenosoitukset on tolla tasolla, niin mitähän muuta hän voi tehdä? Sinuna alkaisin tosissaan katsoa, ettei näy mitään vaaran merkkejä.
Jos mun mieheni paskantais matolle alkaisin valmistella eroa.
Pyysi anteeksi ja pahoitteli tekostaan ja koitti lähennellä, hipelöi tissejä. Hermot paloi vielä enemmän ja heitin äijän sohvalle nukkumaan. Matto on nyt parvekkeella ja olen itse luojan kiitos töissä. Katsotaan onko se matto häipynyt pesulaan. Kirjoitin miehelle viestin että kiikuttais sen pesulaan ni voin harkita anteeksiantoa.
ap
Eihän se nyt suinkaan ole sinun tehtäväsi pestä mattoa. Laita se kätävään tai parvekkeelle haisemasta. Se joka paskantaa matolle, pesee sen itse.
Ap kirjoitti ensin että miehellä oma asunto ja sit kirjoitti että mies tuli yöllä KOTIIN.
Olisko ap:tä kommentoimaan kukoistaako suhde edelleen? Onko miehestä paljastunut lisää "hurmaavia" piirteitä?
se sama tyyppi, joka paskoi mariskooliin?
Vierailija: