Olen lapseton 60v nainen. Lemmikkiäkään ei ole. Elän yksin. Aika käy välillä pitkäksi ja olenkin alkanut kuuntelemaan
mitä naapureiden seinän takaa kuuluu. Aika hiljaista on.Mitä te muut yksinäiset 60v ihmiset teette päivisin?
Kommentit (24)
Outoja, kateellisia kommentteja nyt liikkeellä enemmänkin. En ole ostamassa paikkaa yksityisestä hoitokodista, vaan olen ajatellut siirtyväni palvelutaloon (tai senioritaloon). Tarvitsisin turvaa sille, että saatan saada (toisen) tajuttomuuskohtauksen (enkä muumioidu tavalliseen kerrostaloasuntoon). Olen 64+ vuotiaana äskettäin jäänyt vanhuuseläkkeelle. Sinä 62-vuotias olet normaalistikin vielä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 67 v mies, ei lapsia, ystäviä, kavereita, sukulaisia, naapureitakaan. Aikani kuluksi punon vi''umaisia juonia persujen ja muiden kansanvihollisten tuhoamiseksi.
Kuuntele kansanvihollisista Tapio Puolimatkaa, Sami ja Heini Minkkistä, Kujallapodgastia, Toni Torppaa, Ivan Puopolo, Ajassa IRRTV ohjelmaa. Leif Nummela jne.
Sama tilanne muuten, vaikken ihan vielä 60. Arkena päivät menee töissä, illat jumppaa, salia, lenkkeilyä. Kotona vasta 18-19 aikaan, joten ei viikolla ongelmia sen kanssa että aika kävisi pitkäksi. Viikonloppuisin liikun myös paljon, en tiedä miten muuten saisin aikani kulumaan. Ystäviä tapaan satunnaisesti. Mutta kyllä voi myöntää, että joskus esim lomilla aika käy pitkäksikin.
Olen pitkälle liikuntakyvytön ,niin en voi lenkkeillä.
Nyt kuuntelen jumalanpalvelusta palmusunnuntaina.