Vaikea tilanne
Olen pitkässä parisuhteessa ja meillä on lapsiakin. Perhearki tietysti kuormittaa eikä suhde ole pitkään aikaan enää tuntunut kuin vanhempina olemiselta. Olen yrittänyt puhua asiasta puolisoni kanssa, mutta emme ole saaneet asioita ratkaistua. Nyt olen tavannut ihmisen, joka on herättänyt minussa todella vahvoja tunteita. Hän on todella ihana ja saan häneltä huomiota jota kotona en ole saanut. En ole pettänyt puolisoani, mutta olen vahvasti kiintynyt uuteen tuttavuuteen. Ratkaisen tämän asian lopulta itse enkä aio täältä neuvoja kysellä. Tulin lähinnä kertomaan tämän teille.
Olen oman onneni seppä.
Kommentit (5)
Miksi tänne nyt yleensäkin kirjoitellaan? Siksi, että te voitte lukea näitä ja samaistua tarinoihin.
Millä oikeudella pidät puolisoasi varattuna? Koska olet itsekäs etkä pärjää yksin. Hän voisi löytää elämänsä rakkauden jos olisi vapaa. Olisi voinut löytää jo esim viime viikolla.
Ei heru sympatiaa. Sori
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella pidät puolisoasi varattuna? Koska olet itsekäs etkä pärjää yksin. Hän voisi löytää elämänsä rakkauden jos olisi vapaa. Olisi voinut löytää jo esim viime viikolla.
Ei heru sympatiaa. Sori
Selvästi huomaa ettet ole ollut pitkässä, yli 10v, parisuhteessa jossa on ala- ja ylämäkiä.
Ap, mitä se puoliso kertoi omalta osaltaan teidän yhdessäolosta? Teidän kahden, sekoittamatta lapsia?
Alle 20v lapset rasittavat parisuhdetta rankasti. Jos kunnioitus on olemassa parisuhteessa, selviätte ja uusi kipinä löytyy jossain kohtaa.
Ihastuksia tulee juuri siinä kohtaa kun puuro ei maistu puurolle. Niitä tulee ja menee.
Juttele lisää puolison kanssa. Kuuntele.
Itsellä 25v parisuhde jossa olot ovat olleet vaihtelevia. Ollaanhan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heru sympatiaa. Sori
Selvästi huomaa ettet ole ollut pitkässä, yli 10v, parisuhteessa jossa on ala- ja ylämäkiä.
Ap, mitä se puoliso kertoi omalta osaltaan teidän yhdessäolosta? Teidän kahden, sekoittamatta lapsia?
Alle 20v lapset rasittavat parisuhdetta rankasti. Jos kunnioitus on olemassa parisuhteessa, selviätte ja uusi kipinä löytyy jossain kohtaa.
Ihastuksia tulee juuri siinä kohtaa kun puuro ei maistu puurolle. Niitä tulee ja menee.
Juttele lisää puolison kanssa. Kuuntele.
Itsellä 25v parisuhde jossa olot ovat olleet vaihtelevia. Ollaanhan ihmisiä.
Öö.. olen itseasiassa ollut naimisissa 14v. Olemme sopineet että kun rakkaus loppuu edes jommaltakummalta niin loppuu avioliittokin. Emme ole itsekkäitä.
Parisuhdemielessä voi rakastaa vain yhtä ihmistä kerrallaan. Se on biologiaa
Miksi?