Mistä uusi kiva nainen miehelle
En kykene sairauteni vuoksi seksiin, mitä mieheni kaipaa kovasti.
Kommentit (21)
Varsin haastavaa on löytää kiinnostunut nainen tuommoiseen avoimen suhteen tyyppiseen viritykseen. Jos tilanne olisi toisin päin niin ovellanne olisi jo jono seksinnälkäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Treffipalstat ja yhteisöt.
Miksi ei? Wildclub esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wildclubiin ei 50v setämiehiä yksin oteta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus sivulta "...iltoihin ovat tervetulleita parit ja naiset sekä 7 kpl ennalta valikoitua varamiestä" "Yksinäiset miehet pääsevät eroottisiin iltoihimme vain varamiehinä."
Jos ap:tä ei seksi kiinnosta tai siihen jostain syystä pysty, niin miten hänen miehensä tuonen pääsee. Eikä kaikki sitä paitsi asu kohtuullisen kulkumatkan päässä Kirkkonummelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus sivulta "...iltoihin ovat tervetulleita parit ja naiset sekä 7 kpl ennalta valikoitua varamiestä" "Yksinäiset miehet pääsevät eroottisiin iltoihimme vain varamiehinä."
Jos ap:tä ei seksi kiinnosta tai siihen jostain syystä pysty, niin miten hänen miehensä tuonen pääsee. Eikä kaikki sitä paitsi asu kohtuullisen kulkumatkan päässä Kirkkonummelta.
Näinhän se. Seksissä ei mene nallekarkit tasan. Kaikilla naisilla on iso pussi, isolla osalla miehistä ei pussia lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Varsin haastavaa on löytää kiinnostunut nainen tuommoiseen avoimen suhteen tyyppiseen viritykseen. Jos tilanne olisi toisin päin niin ovellanne olisi jo jono seksinnälkäisiä miehiä.
Tinderissä puolet naisista etsii vain hauskanpitoa, elävät avoimessa suhteessa tai pettämisseuraa. Toki heillä on sitten kriteereitäkin ulkonäön ja kaiken muunkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vink vink: menevät yhdessä paikalle? Siellä tutustuvat ihmisiin?
Ja onhan näitä klubeja ja seuroja, Alastonsuomi ym, jonka kautta voi ottaa kontaktia jo ennen tapaamista. Vähän nyt viitseliäisyyttä kehiin.
Opiskelijalle vähän lisätuloja käteisellä, niin varmasti löytyy nuoria naisia miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Missä päin te asutte?
Ap asuu Pirkanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin te asutte?
Ap asuu Pirkanmaalla.
No onpas siellä pulaa seksistä. Toisessa ketjussa haetaan miestä naiselle.
Pirkanmaalta ei ole pitkästi mihinkään isompaan keskukseen. Sieltä luulisi löytyvän sopivaa seuraa.
En tiedä mistä, mutta itse olen tuollaisessa suhteessa, ns. toisen naisen roolissa. Sopii minulle, koska haluan elää yksin, mutta silti mielellään seksiö vain tutun miehen kanssa (en jaksa lyhytsuhteita). Ollaan tuon miehen kanssa myös kavereita, eli ei ole pelkkä seksisuhde. Mies on välillä myös yötä luonani, joskus käydään lomalla yhdessä. Vaimolle asia on ok. En käy heidän kotonaan, eikä vaimo minun kotonani - pidetään sillä lailla rajat kuitenkin. He rakastavat toisiaan, ainakin tuo mies on sanonut, että jos ei rakastaisi vaimoaan, niin olisi eronnut jo kauan sitten. Hän rakastaa myös minua ja minä häntä, mutta tosiaan kumpikaan meistä ei ajattele, että koskaan muutettaisiin yhteen. Meillä on tosi hyvä seksielämä, en ehkä koskaan ole nauttinut seksistä näin paljon kuin tässä suhteessa
Me tapasimme yhden seksiseurasivun kautta. Mies oli laittanut sinne rehellisen ilmoituksen, että on vakaasti naimisissa ja aikoo jatkaa sillä tiellä, mutta suhteen seksittömyyden vuoksi etsii seksiseuraa ja laittoi sitten mys toiveitaa siitä, että minkä tyyppinen (persoonaltaan) nainen kiinnostaisi. Hän halusi myös luotettavaa seuraa, jossa olisi vaitiolo taattu (vaimonsakin vaati sitä, koska ei halunnut kuulla puolituttujen juoruja siitä että miehellä on toinen nainen ja sääliä siitä, että vaimoparan selän takana, eikä halunnt myöskään kertoa muille tutuilleen, että heillä on seksitön liitto ja mies hakee tyydytyksensä sitten muualta). Minätotesin, että sovin hakukriitereihin ja otin yhteyttä. Siitä se lähti. Juteltiin ensin tekstitellen pari kertaa ja sitten soitettiin ja sitten tavattiin jossain julkisessa paikassa lounaan merkeissä. Siitä sitten jatkettiinkin suoraan minun kotiini. Asutaan myös eri paikkakunnilla, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä, mutta itse olen tuollaisessa suhteessa, ns. toisen naisen roolissa. Sopii minulle, koska haluan elää yksin, mutta silti mielellään seksiö vain tutun miehen kanssa (en jaksa lyhytsuhteita). Ollaan tuon miehen kanssa myös kavereita, eli ei ole pelkkä seksisuhde. Mies on välillä myös yötä luonani, joskus käydään lomalla yhdessä. Vaimolle asia on ok. En käy heidän kotonaan, eikä vaimo minun kotonani - pidetään sillä lailla rajat kuitenkin. He rakastavat toisiaan, ainakin tuo mies on sanonut, että jos ei rakastaisi vaimoaan, niin olisi eronnut jo kauan sitten. Hän rakastaa myös minua ja minä häntä, mutta tosiaan kumpikaan meistä ei ajattele, että koskaan muutettaisiin yhteen. Meillä on tosi hyvä seksielämä, en ehkä koskaan ole nauttinut seksistä näin paljon kuin tässä suhteessa
Me tapasimme yhden seksiseurasivun kautta. Mies oli laittanut sinne rehellisen ilmoituksen, että on vakaasti naimisissa ja aikoo
Tuo on ideaali asetelma. Laskin tässä, että vuoden aikana olen saanut ehdotuksia (ainakin) 6:lta selän takana touhuavalta aviomieheltä. Olen tehnyt selväksi, että en missään nimessä tahdo sellaista. Vapaa, tai aidosti avoin suhde.
Kiitos, tuo #15 kuulostaisi itselleni erittäin hyvältä järjestelyltä. Mitä seksiseuranhakusivustoa käytitte?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tuo #15 kuulostaisi itselleni erittäin hyvältä järjestelyltä. Mitä seksiseuranhakusivustoa käytitte?
Ap
Valitettavasti se sivusto ei ole enää käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tapasimme yhden seksiseurasivun kautta. Mies oli laittanut sinne rehellise
Juuri näin. Ja muutenkin asiat on paljon helpompi saada sujumaan, kun ollaan rehellisiä alusta asti ja puhutaan asioista.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tuollaiset rajaukset saavat minut olemaan menemättä paikalle. En halua panna pariskuntamiehiä ja sitten jos on vain 7 vapaata miestä paikalla ja naisia periaatteessa rajattomasti (toki rajattuna tilan henilömäärään), niin ei niistä miehistä ole kaikkia panemaan. Maksaa sitten siitä, että pitää sanoa pariskuntamiehille kiitosei ja bi-seksuaalinaisille sekä lesbonaisille kiitosei ja niistä seitsemästä vapaasta miehestä taatusti iso osa sitten on käynyt tankkaamassa alkoa sen verran, ett tulee itselle epämukava olo ja lopulta sitten toteaa, että "oonmieluumminilman" ja otan taksin takaisin rautatieasemalle ja teen deitit jonku junassa olevan vapaan miehen kanssa ja hommat junan vessassa.
Ei tarvi kenenkään nyt tulla tähän viestiini vinoilemaan mitään tai setäselittämään, mutta oikeasti toivoisin suomeen sellaista seksiklubia, jossa ei ole rajoituksia, mutta jossa olisi jonkinlainen teemaistus illoissa tai sitten alkutietona, että millaisia tyyppejä on tulossa (tyyliin: pariskunnat (swingerit kolmannen pyörän etsijät jne) tulinvainkatselemaan, etsin naista naiselle, miesten omat kivat jne) ja mielellään vielä siten, että aina ei samat ihmiset ja samat kaveripiirit kiertäisi samoissa paikoissa - että olisi vaihtelua ihmisissäkin.
Hienoa tosin, että näitäkin klubeja on olemassa ja ilmeisesti tämä ketjun aiheena oleva klubi menestyy, joten eivät he siellä minua kaipaa.
taidan ottaa yhteyttä yhteen naisnymfoystävääni, joka hömm.. on käynyt varmaan tämän kaupungin kaikki varteenotettavat miehet läpi ja ehdotan hälle, jos laitetaan oma ilta pystyyn ja hän voi kerätä sinne sopivan kombon ihmisiä