Oletteko huomanneet, että kaikki on oikeastaan aika hyvin?
Tänään tuoksui taas kevät. Oli valoisaa. Ihmiset avasivat ovia toisilleen. Moni asia, moni tärkeä asia on hienosti ja omissa käsissämme, vaikka meillä onkin surkea hallitus.
Kommentit (29)
Miten sen nyt kukin kokee. Minusta kaikki oli hyvin viimeiset 28 vuotta. Sitten sairastuin keskivaikeaan masennukseen ja akuuttiin stressireaktioon, eikä mikään ollut hyvin. Ei auttanut onnellinen avioliitto, tsemppaavat kaverit ja miljoonan omaisuus.
Vaan tästäkin ojasta pikkuhiljaa noustaan.
Vierailija kirjoitti:
vidduun ne "hallitukset" yms, te ette elä niille, ettekä kenellekkään muillekkaan tahoille, te elätte ITSELLENNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lopettakaa se naurettava lapsenomainen pillittäminen kokoajan mitä muut tekevät ja mitä joku vidun "asiantuntija" sanoo :D Jättäkää Italehdet pois, siellä on pelkkiä valheita. Ne vie tarkoituksella teistä energiat ja elämänilon pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itselle !!!!!!!! Eläkää itselle !!!!!!!!!!!!!!!11
<333333
Miten elää, kun se hallitus vie pienistä tuloistani ison osan. Nostaa myös veroja, niin on entistä vaikeampaa elää omaa elämää, kun siitä on viety kaikki elämän edellytykset pois.
Minullakin on perheeni kanssa kaikki asiat hyvin. Tiedostan, ettei kaikilla ole, mutta en jaksa murehtia maailman tilannetta jatkuvasti. Joskus en halua edes katsoa uutisia. Suomessakin monet ongelmat ovat ns. First world problems.
Sairauksistani ja iästänikin johtuen minulla on enää korkeintaan muutamia vuosia aikaa, mutta nyt kaikki tavallinen normaali elämä ikäänkuin kirkastuu mielessäni arvokkaaksi.
Mieheni kanssa olen saanut elää 51vuotta, lapset ovat koulutettuja ja töissä ja lapsenlapsetkin jo aikuisia.
Ulkona jo valoisaa ja pikkupakkanen.
Rakastan rauhaa ja Suomea tätä Isänmaatamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli mukavaa. Ei mitään ihmeellistä. Kevät on tuloillaan, ulkona on lämpimämpää ja valoisaa. On hyvä olla. Olen terve. Läheiset voivat hyvin. On rauhallista.
Eli elät mukavassa kuplassasi eikä muu liikuta sua. Tietysti on hienoa että ymmärrät sen itsekin. Kyllä mua silti ihmetyttää, että joku voi sulkea silmänsä siltä tosiseikalta, että joka puolella palloa on joku katastrofi käynnissä.
Olen eri kuin jolle vastasit, mutta mua kyllä ihmetyttää miksi luulet ihmisten sulkevan silmänsä jos kokevat olevansa omaan elämäänsä tyytyväisiä.
Ei ne katastrofit siihen lopu jos itkee silmät päästään joka päivä asioista joihin ei itse voi vaikuttaa mitenkään. Se että kokee elämänsä hyväksi ei pois sulje sitä että samalla hirvittää kaikki se pahuu
Sitä voi kysyä onko tämä asia sellainen johon minä voin vaikuttaa? Jos ei ole niin siihen ei kannata aikaansa laittaa. Asioiden sureminen ja huolehtiminen ilman minkäänlaista vaikuttavaa toimintaa on ajan hukkaa. Se ei auta ketään, kukaan tuntematon ei siitä lohtua saa. Kulutat vain omat voimasi ja sinä ja läheisesi kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Ihmiset vain valittavat koko ajan enemmän ja enemmän.
Ne pienet ihmeet tekevät elämästä hienoa. Kaikkea on. Kauko matkoille en halua.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään kaikilla ei ole. Ei ole pakko olla onnellinen kaiken aikaa.
Ei ainakaan silloin kun ei vain ole, se kannattaa hyväksyä sillä jokainen pahakin aika tai hetki on tärkeä. Ei se ihmisestä onnetonta tee muutoin kun siltä osin juuri että jos olo on onneton niin sillä hetkellä olo ei ole onnellinen. Kaikista parasta on hyväksyä myös se että nyt menee päin peetä tai on paska fiilis. Sehän on oikein ja kohta menee taas helkatisti paremmin. Nämä jatkuvat väkisin hymyilijät ja esittäjät eivät ymmärrä että kyllä se väkinäinen hymyily on huono asia. Ei kannata tehdä surusta iloa ja onnea. Kuumeisesta ei saa tervettä jne. Ei tunnuta ymmärtävän mitä on onnellisuus, ei se ole sitä että ei ole koskaan paha olo tai surua, huolia tai vastoinkäymisiä. Kiitollisuus on hyvä asia ja on hyvä jos jokainen opettelisi olemaan positiivisempi sekä kiitollisempi mutta sen tulisi olla aitoa joten kipeitäkin tunteita on kohdattava ja hyväksyttävä sekin tosiasia että se elämä ei mene oman pään mukaan aina ja hyväksyttävä muidenkin tunteet sekä haasteet elämässä. Kun kuuntelee muita vaikka itsellekin tulisi pahoja olotiloja niin kyllä kehittyy vauhdilla, kun antaa itsestä niin saa myös itselleen. Pakenijat tulevat kärsimään elämässänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Ihmiset vain valittavat koko ajan enemmän ja enemmän.
Valittajat ovat valittaneet aina, heidän tulee valittaa vähemmän ja tehdä asioillensa jotakin jotta se valitus loppuisi. Asioista täytyykin sanoa ja valittaakin joskus mutta nämä turhanvalittajat eivät halua suhtautua joten vain valittavat sekä kitisevät aamusta iltaan suupielet alaspäin. On niin kovapäistä sakkia egojensa kanssa että eivät kykene ymmärtämään mitä on oikea elämä ja että heilläkin on vastuualueita hoidettavana. Osa jättäisi ihmisetkin vain kitumaan koska ovat niin itsekkäitä ja loukkaantuvat siitä jos pitää nähdä edes hieman vaivaa toisten eteen joskus.
Olen eri kuin jolle vastasit, mutta mua kyllä ihmetyttää miksi luulet ihmisten sulkevan silmänsä jos kokevat olevansa omaan elämäänsä tyytyväisiä.
Ei ne katastrofit siihen lopu jos itkee silmät päästään joka päivä asioista joihin ei itse voi vaikuttaa mitenkään. Se että kokee elämänsä hyväksi ei pois sulje sitä että samalla hirvittää kaikki se pahuus mitä maailmalla tapahtuu.