Oletteko huomanneet, että kaikki on oikeastaan aika hyvin?
Tänään tuoksui taas kevät. Oli valoisaa. Ihmiset avasivat ovia toisilleen. Moni asia, moni tärkeä asia on hienosti ja omissa käsissämme, vaikka meillä onkin surkea hallitus.
Kommentit (29)
Totta puhut. On aina helppo manata pieniäkin asioita, mutta laajemmassa mittakaavassa asiat ovat oikeasti aika hyvin.
Tietenkään kaikilla ei ole. Ei ole pakko olla onnellinen kaiken aikaa.
Tänään oli hyvä päivä. Olin poissa täältä ja tuli melkein ikävä tätä kaikkea. Tarkoittaa, että ulkona on taivas.
Aloittaja on ilmeisesti yksi Marin ex viisikko hallinnon jäsenistä joka ajoi Suomeen propagandan siitä että olemme maailman onnellisimpia.
Ja samaan aikaan tuhottiin suomalaisten talous ja ostovoima köyhdyttämisen agendan oppien mukaisesti, jota peiteltiin propagandalla onnellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ilmeisesti yksi Marin ex viisikko hallinnon jäsenistä joka ajoi Suomeen propagandan siitä että olemme maailman onnellisimpia.
Ja samaan aikaan tuhottiin suomalaisten talous ja ostovoima köyhdyttämisen agendan oppien mukaisesti, jota peiteltiin propagandalla onnellisuudesta.
Mt-ongelmat ja pakkomielteet voi näköjään tehdä onnettomaksi.
Minustakin kaikki on hyvin. Olen myös iloinen että hallitus pyrkii vähentämään velan ottamista. Lakot harmittaa, mutta en usko niiden vaikuttavan kuitenkaan hallituksen päätöksiin. Siitäkin olen hyvilläni.
Tänään oli mukavaa. Ei mitään ihmeellistä. Kevät on tuloillaan, ulkona on lämpimämpää ja valoisaa. On hyvä olla. Olen terve. Läheiset voivat hyvin. On rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kaikki on hyvin. Olen myös iloinen että hallitus pyrkii vähentämään velan ottamista. Lakot harmittaa, mutta en usko niiden vaikuttavan kuitenkaan hallituksen päätöksiin. Siitäkin olen hyvilläni.
Hallitus ottaa ennätysmäärän velkaa, ja pyrkii vähentämään työntekijöiden oikeuksia.
Eli ei mennyt lähellekään.
Joo kyllä näin on,pitäisi tosiaanki nähdä ne hyvät asiat.
En ole siihen kiinnittänyt huomiota kun minulla on aina ollut asiat hyvin. Säälittää kyllä ne joilla surkeasti menee.
Ei oo ,,, epäilen et mun miehel on tinderi
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ,,, epäilen et mun miehel on tinderi
Tein sille feikki tinderin ja nyt pelkään et saan mätsin 🤯🤯🤯🤯🤯
Ei mulla vaan ole. En saa palkkatyötä koulutuksista huolimatta, vaan raadan palkattomana orjana. Koira kuolee kohta (vanhuuteen) ja kaikki muukin on päin helvettiä.
Okei, no jos se riittää että taivas näkyi tänään. Mut oikeasti asiat on helvetin huonosti. Eikä Suomen hallituksella ole mitään tekemistä sen kanssa. Se nyt vain yrittää korjata marinin & muiden hihhuleiden aikaansaamat sotkut.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli mukavaa. Ei mitään ihmeellistä. Kevät on tuloillaan, ulkona on lämpimämpää ja valoisaa. On hyvä olla. Olen terve. Läheiset voivat hyvin. On rauhallista.
Eli elät mukavassa kuplassasi eikä muu liikuta sua. Tietysti on hienoa että ymmärrät sen itsekin. Kyllä mua silti ihmetyttää, että joku voi sulkea silmänsä siltä tosiseikalta, että joka puolella palloa on joku katastrofi käynnissä.
Ulkosuomalaisena on hammentavaa kun vanha kotimaa saa mediassa kehuja jatkuvasti milloin mistakin, ja sitten lukee valitusvirsia vauvapalstalta. Jos perustaisi mielipiteensa Suomesta ainoastaan vauvapalstaan niin kuvittelisi etta koko kansa elaa kurjuudessa ja nippa nappa valttaa nalkakuoleman ja sillan alle joutumisen.
Oikeasti ns. suuressa kuvassa suomalaisilla on asiat viela hyvin verrattuna moniin muihin. Menkaa asumaan joksikin aikaa Suomen ulkopuolelle niin saatte hiukan perspektiivia asiaan. Suomen ei tarvitse olla taydellinen ollakseen hyva.
Olen huomannut. Ihmiset vain valittavat koko ajan enemmän ja enemmän.
vidduun ne "hallitukset" yms, te ette elä niille, ettekä kenellekkään muillekkaan tahoille, te elätte ITSELLENNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lopettakaa se naurettava lapsenomainen pillittäminen kokoajan mitä muut tekevät ja mitä joku vidun "asiantuntija" sanoo :D Jättäkää Italehdet pois, siellä on pelkkiä valheita. Ne vie tarkoituksella teistä energiat ja elämänilon pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itselle !!!!!!!! Eläkää itselle !!!!!!!!!!!!!!!11
<333333
Olen kyllä huomannut. Ihmiset on mukavia (siis irl, ei täällä) ja joutsenet tuli isossa letkassa hemmetisti huutaen. Menee hyvin.