Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punttisalilla kävijät! Onko salilla joku "laite" sellainen josta voisi saada selkään pituussuunnassa noin 20cm pitkän terävän haavan?

Vierailija
23.03.2024 |

Tää nyt voi kuulostaa oudolta. Mutta miehellä on ollut nyt muutama kerta selässä tuollainen pitkä pystysuunnassa oleva pintaviilto/haava. Kysyin mistä jäljet syntyneet. Sanoi että ei tiedä, mutta voisi luulla että salilta jostain laitteesta. Kysymys kuuluukin, onko salilla joku laite mikä voi tehdä selkään noin pitkät viiltojäljet. Itse en salilla käy, enkä osaa arvioida voisiko asia olla näin miten mies asian nyt esittää.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Sellaisesta tulisi myös mustelma. Tuskin hän myöskään treenaa alasti joten vaatteet menisi myös rikki jos sellainen viilto syntyisi vaatteen läpi.

Vierailija
22/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niitä nyt sitten yhtäkkiä olisi alkanut tulla sieltä salilta ja vielä useamman kerran. Ja niin ettei osaa edes sanoa. Luulisi nyt sattuvankin jos selkään tulee osumaa tuolla tavalla. Kerta voisi vielä mennä jotenkuten uskottavasti, riippuen tapauksesta, mutta ei kyllä yhtään useampaa. 

Itse menin nuorempana lankaan kun avokin kassista löytyi kortsuja ja selitys oli klassikko: kaverin. Minä höppänä siis oikeasti uskoin selityksen kun toinen niin vilpittömän näköisenä vakuutteli. Jäi sittemmin kiinni kun toi kotiin baarista naisen kun luuli minun olevan toisella paikkakunnalla, mutta olinkin tullut kotiin aiemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole luonteeltani mustasukkainen. Tässä tilanteessa mielestäni on aivan luontevaa ja luvallista pohtia onko petoksia tapahtunut enemmänkin. Jep, tiedostan myös että petoksesta toipuminen on prosessi ja vie aikansa. Luottamuksen rakentaminen myös. Se että tiedustelen voiko salilla syntyä tällaisia jälkiä, ei tee minusta vielä mustasukkaista. Onneksi

Toivonkin että keskustelu jatkuisi asiallisen kuten se olikin tuohon nro 20 kommenttisi saakka

AP

Vierailija
24/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salilla tuollaisia jälkiä tule jos ei ole ihan keltanokka ja peruuta johonkin. Itselleni salilla ei ole tullut edes mustelmaa tai revähdystä vaikka niitä muualla tulee helposti. 

Mikään laite ei tosiaan tee haavoja, kyllä siellä on "Mirri" ollut asialla tai jotain muuta salattavaa.

Vierailija
25/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa sali jossa halvat välineet. Käy itse katsomassa missä ukkos käy treenaan. Paha täällä on arvuutella näkemättä.

Vierailija
26/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole luonteeltani mustasukkainen. Tässä tilanteessa mielestäni on aivan luontevaa ja luvallista pohtia onko petoksia tapahtunut enemmänkin. Jep, tiedostan myös että petoksesta toipuminen on prosessi ja vie aikansa. Luottamuksen rakentaminen myös. Se että tiedustelen voiko salilla syntyä tällaisia jälkiä, ei tee minusta vielä mustasukkaista. Onneksi

Toivonkin että keskustelu jatkuisi asiallisen kuten se olikin tuohon nro 20 kommenttisi saakka

AP

Kommenttihan oli ihan asiallinen alun kiroilua lukuunottamatta ja perustui faktaan. Olen samaa mieltä, ettei raapimisesta (seksin yhteydessä) tule vain yhtä jälkeä.

Vierailija
27/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehesi ei varmaan tiedä sitä mistä haava tulee,Zorron miekalla kirjain rintaan  ,joo en tiedä mistä se tuli.

Vierailija
28/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kommenttihan oli ihan asiallinen alun kiroilua lukuunottamatta ja perustui faktaan. Olen samaa mieltä, ettei raapimisesta (seksin yhteydessä) tule vain yhtä jälkeä.

Se saattaa kiusotella vain yhdellä kynnellä. Jotkut naiset saattavat tehdä tuota varatuille miehille ihan tahallaan. Haluavat, että mies jäisi kiinni ta pieneksi kiusaksi.

Vierailija
29/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sen laitteen nimi on rakennekynsi.

Jos on täysin pystysuora ja jossain keskellä selkää, niin enpähän usko. Ja jos aina samassa kohden. 

Vierailija
30/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota rekennekynsi teoriaa olen itsekkin pohtinut ja epäillyt. Sali jossa mies käy on tilava ja kaikki laitteet uusia. Ei myösäkään treenaa ilman paitaa. 

AP

Siis samassa kohdassa ja täysin pystysuora 1 kpl? Aika moista raapimista moinen 😅

Vierailija
31/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käynyt salilla 30 vuotta yli... Itse en usko tuota haaverin tapahtuneen salilla. Luonteeltaan tarkka ja ennakoiva, varmistaa ettei vahinkoja salilla satu.

Noh. Tylsä tilanne. Kieltää petoksen näiden naarmujen osalta. Nyt muutama viikko sitten  jäänyt kiinni pettämisestä. Vakuttaa että vain tämä 1 kerta ja ei liity mitenkään selän naarmuihin. Mutta epäilen.....

Ap

Siis mitäh? Olisit kertonut tämän jo tohon alkuun. No siis totta hemmetissä miehesi jatkaa sun pettämistä kiinnijäämisestään huolimatta.

Sillä on aivan taatusti pitkä sivusuhde. Ne on näitä viisikymppisten ikäkriisejä. Kun kerta miehes on käyny salilla 30 vuotta, niin olette varmaankin viisikymppisiä. Täähän on nyt ihan selkee keissi. Mutta jos haluat saada miehes kiinni uudelleen pettämisestä, esitä tyhmää ja stalkkaa salaa. Jos mies ei tiedä, että epäilet, alkaa varomattomaksi ja jää vielä kiinni. Stalkkaus sisältää siis läppärin, puhelimen, taskujen, auton, laukkujen ym. tutkimisen salaa tasaisin väliajoin.

Vierailija
32/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 8v aktiivisesti eri saleilla, tehnyt eri liikkeitä, kokeillut eri laitteita, vapaita painoja, eri ohjelmia yms... en ole koskaan saanut naarmuja selkään. 

Vierailija
33/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käynyt salilla 30 vuotta yli... Itse en usko tuota haaverin tapahtuneen salilla. Luonteeltaan tarkka ja ennakoiva, varmistaa ettei vahinkoja salilla satu.

Noh. Tylsä tilanne. Kieltää petoksen näiden naarmujen osalta. Nyt muutama viikko sitten  jäänyt kiinni pettämisestä. Vakuttaa että vain tämä 1 kerta ja ei liity mitenkään selän naarmuihin. Mutta epäilen.....

Ap

Siis mitäh? Olisit kertonut tämän jo tohon alkuun. No siis totta hemmetissä miehesi jatkaa sun pettämistä kiinnijäämisestään huolimatta.

Sillä on aivan taatusti pitkä sivusuhde. Ne on näitä viisikymppisten ikäkriisejä. Kun kerta miehes on käyny salilla 30 vuotta, niin olette varmaankin viisikymppisiä. Täähän on nyt ihan selkee keissi. Mutta jos haluat saada miehes kiinni uudelleen pettämisestä, esitä tyhmää ja stalkkaa salaa. Jos mies

Just... melko sairasta.

Vierailija
34/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu??

Vierailija
35/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkylaitteella mies ja minä itse saanut jälkiä selkään jostain syystä 

Vierailija
36/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen laite istuu myös kasvoille hajareisin, puhuu kielillä ja kiusaa hengiltä tekemällä kaiken.

Vierailija
37/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain salilla laitteet on lähekkäin. Kyllä voi teloa missä vain.

Painumajälki on eri kuin verinaarmu

Vierailija
38/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
39/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuuu

Vierailija
40/51 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on monesti tullut jalkaprässistä kovia painoja "kyykätessä" omituiset naarmut olkapäihin, ihan punertavat kuin olisi raavittu ja yli 5cm pitkät, vielä paidan läpi, muttei mitään verijälkiä tms sentään. Tuossa laitteessa ei sinänäsä kyllä ole mitään minkä pitäisi raapia, mutta olkapäiden päälle tulevat kädensijat pehmusteineen, jollain ilveellä nämä sellaiset raapimisjäljet tekevät.

Eivät toki ole itselläni selässä, mutta ehkä jokin laite missä pusketaan painoja ylöspäin ja nojataan penkkiin tmv, ja selkänojan sisällä jokin joka jälkeä tekee, en ihan heti muuta keksi. Tai sitten yksinkertaisesti pehmusteet painuvat kovilla painoilla ihoon ja jotekin venyttävät ihon hieman rikki, luoden "naarmun".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi