Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustuksesta. Vaaleutta, väriä, vai kuvioita seiniin?

Vierailija
23.03.2024 |

Meillä on vanhoissa taloissa ollut aina paljon värejä. Kuviollisia tapetteja jne tai sitten ihan maalattu jollain "kunnon värillä". Vaaleita seiniä ei ole ollut missään, koskaan.

Nykyiseen taloon ajattelin remontoidessa että muihin huoneisiin kuviolliset värikkäät tapetit, mutta tupakeittiöön vaaleat seinät, vain ripaus sävyä. Että on sitten rauhallisuutta ja erottuu puiset huonekalut, taulut, jne ja miten nyt vaaleita seiniä aina perustellaankaan 😄

Mutta ei hitto. Kaksi vuotta olen sinnitellyt, mutta ei. Olen täysin kyllästynyt, ja inhoan noita seiniä jotka ei ole minkään väriset. Melkein jo tilaamassa tapetit, väriä ja kuviota! En vaan taida enää voida itseäni estellä. Väriä, lämpöä ja kotoisuutta kiitos.

Millaisia valintoja itse teette seinien väreissä ja tyylissä ja miksi? Mikä on teille sopivin tapa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ggl sisustustarrat. Pysyy staattisen sähkön avulla itsestään ja kun poistaa ei jää jälkiä. 

Puolassa hostellissa oli seinän korkuisia unikoita. Vaikka oli muuten vähän rempallaan, jättikukat loi kivan atmosfäärin.

Sopinee johonkin moderniin hyvinkin. Sitten taas 100-vuotiaaseen mummon mökkiin ei niinkään.

Vierailija
22/28 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän mitä tunnelmaa halutaan. Tummemmat seinät tekee tilasta herkästi "pesän", kun taas vaalea tuo avaruutta ja eri tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni potilaan unelma: loputon värien ja kuvioiden kakofonia.

Vierailija
24/28 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni potilaan unelma: loputon värien ja kuvioiden kakofonia.

Onneksi värejä voi käyttää myös kauniisti, siihen saa kyllä apua jos et itse osaa, ja jos haluat migreenipotilaiden hoivakotiasi remontoida.

Vierailija
25/28 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalasin ensin vaalealla, kahden viikon päästä Tikkurilan vuono-sävyllä. Kannatti!

Vierailija
26/28 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalasin ensin vaalealla, kahden viikon päästä Tikkurilan vuono-sävyllä. Kannatti!

Tuo on kaunis sävy. Olen itse haaveillut keittiöön keltaisia seiniä, olisi ihana aamukahvilla katsella 😊

Vierailija
27/28 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään japanilaisesta tyylistä, joten olen sitä koittanut jäljitellä :D

Vierailija
28/28 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn parhaiten väreissä. Valkoisessa kodissa tuntuu kuin olisin tullut hulluksi (tai joutunut jonnekin h...ttiin) kun en enää näe värejä. Mitään erikoisuuden tavoittelua kotini värikkyys ei ole, koska monikaan ihminen ei kotiani näe, meillä ei paljoa vieraita käy 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi