Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole juuri saunonut 30 vuoteen. Asun ulkomailla. Ei harmita. Muita?

Vierailija
23.03.2024 |

Ketään? Saa myös asua Suomessa ja ei sauno.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan harmita se, ettet sinä ole saunonut 30 vuoteen. Itse saunon kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
2/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei myöskään sauno, vaikka meillä on oma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon suomalainen, niin rakentaa tai rakennuttaa kyllä suomalaisen saunan uuteen kotimaahansakin!

Vierailija
4/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella sauna toimii jonain romuvarastona.

Vierailija
5/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan harmita. Saunon joka ilta.

Vierailija
6/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno. Ja Suomessa asun. Varmaan yli 20 vuoteen ole saunonut.

Vierailija
7/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun ulkomailla. Ostin pienen tynnyrisaunan pihalle joitakin vuosia sitten ja en ymmärrä, miten olemme tulleet toimeen ilman sitä. Kohta menen taas sytyttämään tulen uuniin. Ihanaa.

Vierailija
8/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno sähkösaunassa. Puulämmitteisessä kyllä, mutta kun siihen ei ole mahdollisuutta, niin jääköön koko saunominen. Huono korvike ei kelpaa.

Vierailija
9/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sauna tavallaan. Mutta en voi käyttää sitä. Sen pilasi aikoinana pelimies. Sen jälkeen tuli sokeritoukat ja piti myrkyttää parina vuonna, enkä uskalla käyttää sitä myrkyn pelossa. Lisäksi on aurallinen migreenitaipumus joka ei tykkää saunasta kauheasti, edes miedosta välttämättä. Yritä tässä saunoa sitten.

Vierailija
10/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy haisuli siellä vaan

Vierailija
11/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yli 10 vuoteen saunonut. Periaatteessa mulla olisi pari saunaakin, mutta remontti kesken, taitaapa jäädäkin.

Vierailija
12/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnon suomalainen, niin rakentaa tai rakennuttaa kyllä suomalaisen saunan uuteen kotimaahansakin!

Häpeän ja vihaan kaikkea mitä suoli edustaa. Kiva kuulla olevansa epäkunnollinen suomalainen 

Vierailija
13/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän ja vihaan kaikkea mitä suoli edustaa. Kiva kuulla olevansa epäkunnollinen suomalainen 

On sulla sitten häpeällinen suoli. Minuakin hävettää tuommoinen kaltaisesi suolinkainen.

Vierailija
14/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 1997 lähtien olen käynyt vain suihkussa, joka rakennettiin silloin joutilaaksi jääneisiin sisätiloihin. Sitä ennen oli peseydyttävä ulkosaunassa. Silloinkin kävin vain peseytymässä. Löylyn ottaminen ei ole innostanut koskaan. Luultavasti oli 80-luvun puoliväli, kun olen viimeisen kerran löylyissä ollut. Koko ikäni olen asunut Suomessa ja olen 64-vuotias mies.

Vierailija
15/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän mä oo ihan perussaunoja, jouluna, uutena vuonna, pääsiäisenä ja juhannuksena. Yhessä kerrostalokämpässä oli sauna, niin ei ikinä enää sellasta. Siis voitteko uskoo, siihen kiukaaseen mahtu vain yksi laatikollinen kiviä, siis se oli kuin grilli. Ei toi sauna ulkomailla mikään erikoisuus ole. Mä oon nähny saunoja niin saksassa kuin ruotsissakin. Ja virossa se on jo ihan normi. 

Vierailija
16/26 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saunonut myöskään reiluun 30 vuoteen. Lapsena jouduin käymään saunoissa, joissa jalat meinasivat jäätyä. Ne huonot kokemukset vaikuttaa taustalla, vaikka eläkepäivät häämöttää. 

Vierailija
17/26 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai suihkussa kuitenkin käyt?

Vierailija
18/26 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan harmita. Saunon joka ilta.

Sama. Nytkin oon välivilvottelulla.

Vierailija
19/26 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan harmita, ainakaan juuri nyt.

Vierailija
20/26 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon vaan lomamatkoilla. Viimeksi olin kylpylähotellissa ja kävin joka päivä saunassa. Sitä edellisellä kerralla olin hotellissa, jossa oli sauna ja kävin joka päivä aamusaunassa ennen aamiaista. Muuten en sauno koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi