Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette äitienpäivänä jos teillä ei ole äitiä?

Vierailija
23.03.2024 |

Niin siis tai jos ette itse juhlia äitienpäivää. Onko teillä jotain perinteitä mitä teette?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlin äitienpäivää. Hankin kukkia, teen jonkun kivan äitienpäiväpostauksen someen, liitän kuvan kissa on äiti.

Somen äitienpäivä tyrkytys on noloa

Mitä noloa on esimerkiksi siinä että lisään sellaisen kuvan missä on minä ja äitini joskus 90-luvulla ja kirjoitan "hyvää äitienpäivää"?

Vierailija
22/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudokuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla vauvapalstalaisillakin  on äiti. 

Vierailija
24/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlin äitienpäivää. Hankin kukkia, teen jonkun kivan äitienpäiväpostauksen someen, liitän kuvan kissa on äiti.

Somen äitienpäivä tyrkytys on noloa

Mitä noloa on esimerkiksi siinä että lisään sellaisen kuvan missä on minä ja äitini joskus 90-luvulla ja kirjoitan "hyvää äitienpäivää"?

Miksi haluat huomiota sinulle ja äidillesi? Somessa kannattaa muistaa niitäkin joilla ei ole omaa äitiä, heitä voi olla kavereissa ja tuttavissakin. Siksi kukaan empaattinen ei osallistu somen äitienpäivätyrkytykseen.

Vierailija
25/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikilla äiti on. Elävä tai kuollut. Ei vielä tähän maailmaan ole yhtä ainutta äiditöntä lasta tähän päivään meneessä syntynyt.

Vierailija
26/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta äitienpäivään. Nytkö taas tämä keskustelu alkaa?

Vierailija
27/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen hänen alapään vahvaa aromia, ja olen kiitollinen häneltä saaduista perintötekijöistä.

Onkohan hän samaa mieltä 

Vierailija
28/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikilla äiti on. Elävä tai kuollut. Ei vielä tähän maailmaan ole yhtä ainutta äiditöntä lasta tähän päivään meneessä syntynyt.

Kaikilla on ollut äiti mutta ei välttämättä enää ole. Kuollutta ei ole olemassa. 

Vierailija
29/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään erikoista.  Anopille laitan viestin "hyvää äitienpäivää ". Oma äiti kuollut ja hauta on 300km päässä.  Itsellä ei lapsia.  

Käyn kesälomalla äidin haudalla.  

Vierailija
30/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on ollut äiti mutta ei välttämättä enää ole. Kuollutta ei ole olemassa. 

Kyllä se menehtynyt henkilö silti lapsen äiti on, vaikka onkin menehtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi