Mitä teette äitienpäivänä jos teillä ei ole äitiä?
Niin siis tai jos ette itse juhlia äitienpäivää. Onko teillä jotain perinteitä mitä teette?
Kommentit (30)
Kaikilla vauvapalstalaisillakin on äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlin äitienpäivää. Hankin kukkia, teen jonkun kivan äitienpäiväpostauksen someen, liitän kuvan kissa on äiti.
Somen äitienpäivä tyrkytys on noloa
Mitä noloa on esimerkiksi siinä että lisään sellaisen kuvan missä on minä ja äitini joskus 90-luvulla ja kirjoitan "hyvää äitienpäivää"?
Miksi haluat huomiota sinulle ja äidillesi? Somessa kannattaa muistaa niitäkin joilla ei ole omaa äitiä, heitä voi olla kavereissa ja tuttavissakin. Siksi kukaan empaattinen ei osallistu somen äitienpäivätyrkytykseen.
Kyllä kaikilla äiti on. Elävä tai kuollut. Ei vielä tähän maailmaan ole yhtä ainutta äiditöntä lasta tähän päivään meneessä syntynyt.
Pari kuukautta äitienpäivään. Nytkö taas tämä keskustelu alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Muistelen hänen alapään vahvaa aromia, ja olen kiitollinen häneltä saaduista perintötekijöistä.
Onkohan hän samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla äiti on. Elävä tai kuollut. Ei vielä tähän maailmaan ole yhtä ainutta äiditöntä lasta tähän päivään meneessä syntynyt.
Kaikilla on ollut äiti mutta ei välttämättä enää ole. Kuollutta ei ole olemassa.
En tee mitään erikoista. Anopille laitan viestin "hyvää äitienpäivää ". Oma äiti kuollut ja hauta on 300km päässä. Itsellä ei lapsia.
Käyn kesälomalla äidin haudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on ollut äiti mutta ei välttämättä enää ole. Kuollutta ei ole olemassa.
Kyllä se menehtynyt henkilö silti lapsen äiti on, vaikka onkin menehtynyt.
Mitä noloa on esimerkiksi siinä että lisään sellaisen kuvan missä on minä ja äitini joskus 90-luvulla ja kirjoitan "hyvää äitienpäivää"?