Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoreksiaa sairastava 13-vuotias tyttö odotti Taysin kutsua kuukausia Sitten paljastui, että lääkäriä ei ole

Vierailija
23.03.2024 |

PIRKANMAAN hyvinvointialueen Pirhan lasten ja nuorten syömishäiriöpoliklinikan tilanne on heikentynyt radikaalisti. Tätä mieltä on nainen, jonka tytär sairastaa anoreksiaa.

13-vuotiaan tyttären hoitosuunnitelma on sisältänyt tapaamisia vuorotellen erikoislääkärin ja hoitajan kanssa kolmen kuukauden välein. Nyt perhe on odottanut kutsua seuraavaan lääkärin tapaamiseen joulukuusta saakka.

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä ketään. Suomi on tuhoutumassa omaan mahdottomuuteensa. Rahalla saa, veroilla ei.

Kaikki tulee Amerikasta. Siellä on ihan samat oireet suuremmassa mittakaavassa.

Vierailija
42/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pahaksi on päässyt, olen jo yli vuoden odottanut leikkaukseen pääsyä. 

Joo, kyllä. Olen yli 17 vuotta odottanut toimivaa kilpirauhaslääkitystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään lääkärissä. Eilen tuli tarve, tilasin  ja 12 tunnin päästä istuin lääkärin juttusilla. Rtg otettuna ja vaiva selvitettynä. en valittaisi.

Vierailija
44/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kamalaa! Muistan kuinka hämmästyin noin vuosi sitten kun menin teveyskeskukseen varaamaan aikaa lääkärille ja minulle sanottiin ettei ole lääkäriä. Se oli todellinen sokki. Ei ole lääkäriä! En ymmärtänyt asiaa ollenkaan. Enkä voi uskoa kuinka paljon pahemmaksi on voinut mennä.

En osaa neuvoa muuta kuin että yrittäkää päästä sen sairaanhoitajan puheille. Niitä kai vielä on.

Tsemppiä ja voimia teille!

Oikeastiko vanhemmat säästävät, ja eivät vie omaa lastaan yksityiselle?

erittäin outoa, lapsi huostaan.

"anoreksia" ei ole mikään sairaus, teiniho ro hakee vain huomiota.

Yliksen incelikuvotus, mene pois täältä

Väärin meni, en ole incel enkä ylikseltä. Totean vain faktat, järkiajatteluun kykenemättömiin akkoihin uppoaa kaikki teinilorttojen tarinat sukkana sisään.

Vierailija
45/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pahaksi on päässyt, olen jo yli vuoden odottanut leikkaukseen pääsyä. 

Mää oon odottanut sairaanhoitajan soittoa kohta 2 vuotta... Ei mulla ole rahaa alkaa sinnepäin soitteleen. Pitäkööt tunkkinsa.;)

Vierailija
46/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lopettaisitte kiusaamasta soten henkilökuntaa ja haukkumasta heitä niin ehkä joku vielä jäisikin alalle? 

Kertoisitko vielä, millä tavalla olen kiusannut soten henkilökuntaa? 

Vierailija
47/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksian voi hoitaa kotona. Tytölle, pitsaa, sipsiä, limukkaa niin piaan on taas terveen pyöreät posket 👍

Vierailija
48/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoreksian voi hoitaa kotona. Tytölle, pitsaa, sipsiä, limukkaa niin piaan on taas terveen pyöreät posket 👍

Tää, lisäksi kännykkä pois niin johan tulee teinihor oon vipinää :D

Vierailija
49/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella pääsee yksityiselle yleislääkärille saman päivän aikana mutta terveyskeskukseen ei saa aikoja.

Mitä ne siellä oikein tekee?? 

Rahat riittää vain johtajien palkkoihin.

Vanhassa järjestelmässä rahat maksettiin työntekijöille, nyt ei ole varaa palkata, ja hyvinvointivaltio on muisto vain.

Vierailija
50/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään lääkärissä. Eilen tuli tarve, tilasin  ja 12 tunnin päästä istuin lääkärin juttusilla. Rtg otettuna ja vaiva selvitettynä. en valittaisi.

Kävit yksityisellä

Vierailija
51/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit yksityisellä

Kuten jokainen järkevä, suosittelen samaa sinulle.

Vierailija
52/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi loispersut saavat edelleen hoitoa perheen sisäisiin tippuritartuntoihin täällä Outokummussa.

Vierailija
53/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi loispersut saavat edelleen hoitoa perheen sisäisiin tippuritartuntoihin täällä Outokummussa.

Mistäs tuo pakkomielle persuihin ja insestiin oikein kumpuaa? Suosittelen hoitoon hakeutumista.

Vierailija
54/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette todellakaan tiedä miten vaikeita syömishäiriöt ovat hoitaa mutta trollejahan te olettekin.

Vierailija
55/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette todellakaan tiedä miten vaikeita syömishäiriöt ovat hoitaa mutta trollejahan te olettekin.

Hoidetaan syömällä. Siinä ei ole mitään vaikeaa.

Vierailija
56/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksinään riitä, psyykkinen puoli myös kuntoon ja se ei ole helppoa ollenkaan

Vierailija
57/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kamalaa! Muistan kuinka hämmästyin noin vuosi sitten kun menin teveyskeskukseen varaamaan aikaa lääkärille ja minulle sanottiin ettei ole lääkäriä. Se oli todellinen sokki. Ei ole lääkäriä! En ymmärtänyt asiaa ollenkaan. Enkä voi uskoa kuinka paljon pahemmaksi on voinut mennä.

En osaa neuvoa muuta kuin että yrittäkää päästä sen sairaanhoitajan puheille. Niitä kai vielä on.

Tsemppiä ja voimia teille!

Oikeastiko vanhemmat säästävät, ja eivät vie omaa lastaan yksityiselle?

erittäin outoa, lapsi huostaan.

Voisitko olla ystävällinen ja kieriskellä kaikessa hyvinvoinnissasi omassa kuplassasi. Älä ota kantaa asioihin, joista et näköjään mitään tiedä, etkä ymmärrä. Toivon ap: lle ja perheelle paljon Voimia jaksaa taistelua lapsenne puolesta.

Vierailija
58/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksinään riitä, psyykkinen puoli myös kuntoon ja se ei ole helppoa ollenkaan

Kännykkä pois ja läksyjä tekemään, lisäksi kunnon selkäsauna kakara oppii olemaan.

Vierailija
59/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit yksityisellä

Kuten jokainen järkevä, suosittelen samaa sinulle.

Ei ole järkevää. Minun porvarikapitalistisukulaisenikin käyttävät julkista, koska ovat veronsa maksaneet ja heillä on oikeus vaatia sieltä hoitoa. Ovat myös tyytyväisiä ammattilaisten osaamiseen siellä.

Vierailija
60/206 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva jutella itsensä kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä