Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nämä hotellihuoneet on aina tällaisia?

Vierailija
01.08.2024 |

Kaksi kunnon sänkyä ja yksi tuollainen lyhyt sänky. Teini on 180cm pitkä. Nyt sitten itse oikeastaan ihmettelen, että missä nukun.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ylimääräinen sänky on tarkoitettu lapselle, ei teinille. Rahalla kyllä saa riittävän isot sängyt kaikille.

Vierailija
2/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä yöpynyt tuollaisessa. Mikä ihmeen lyhyt sänky, pyysittekö sinne lapselle vuoteen? Vuodesohvalle sopii hyvin nukkumaan, avatun vuoteen pituus on yleensä 200 cm ainakin kaikissa niissä hotelleissa, joissa olen lasten kanssa yöpynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ylimääräinen sänky on tarkoitettu lapselle, ei teinille. Rahalla kyllä saa riittävän isot sängyt kaikille.

Eli pitäisi siis kolmen hengen perheessä maksaa kahdesta huoneesta?

Vierailija
4/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä yöpynyt tuollaisessa. Mikä ihmeen lyhyt sänky, pyysittekö sinne lapselle vuoteen? Vuodesohvalle sopii hyvin nukkumaan, avatun vuoteen pituus on yleensä 200 cm ainakin kaikissa niissä hotelleissa, joissa olen lasten kanssa yöpynyt.

Pyydettiin. Tämä on tuossa television alla. Avautui seinästä eikä ole mikään pitkä.

Vierailija
5/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole missään törmännyt siihen että sängyn pituus ei riittäisi, ja olen asunut kymmenissä hotelleissa ympäri maailman ja olen 186cm pitkä. 

Myöskään kolmella sängyllä varustettuja hotellihuoneita ei juuri koskaan tule vastaan, joten todennäköisesti ap on varannut kahden hengen huoneen lapselle tarkoitetulla lisävuoteella ja ihmettelee nyt miksei aikuisen kokoinen teini mahdu siihen lisävuoteeseen. 

Vierailija
6/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt jotenkin selviäisitte? Varmaan jossain kohtaa luki se lisävuoteen pituus. Minkä ikäinen 180cm? Eiköhön tuo pian tarvitse oman huoneen, jos edes mukaan lähtee.

Vierailija
7/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi siis kolmen hengen perheessä maksaa kahdesta huoneesta?

Se huone on tyypillisesti KAHDEN hengen huone, jossa on lisävuode lapselle.

Vierailija
8/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt jotenkin selviäisitte? Varmaan jossain kohtaa luki se lisävuoteen pituus. Minkä ikäinen 180cm? Eiköhön tuo pian tarvitse oman huoneen, jos edes mukaan lähtee.

15v.

Vierailija
9/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se avattava sohva on alle 12 v: lle ilmainen 2 hengen huoneessa. Mulla myös pitkät teinit, ei siihen mahdu enää mikään 15v.

Vierailija
10/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää siirtyy 3 hengen huoneisiin. Me ollaan äiti + 2 nuorta  178, 182 ja 190 senttii eli kukaan ei mahdu mihinkään lisävuoteisiin. Käyty esim Englannissa yhdessä ja 3 hengen huone. Kahteen huoneseen mulla ei varaa.

Vierailija
11/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren ikä ilmoitetaan huonevarauksessa ja saa tarpeeksi pitkän matkasängyn samaan huoneeseen. Ei mene lapsen hinnalla, mutta mahtuu nukkumaan.

Vierailija
12/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää siirtyy 3 hengen huoneisiin. Me ollaan äiti + 2 nuorta  178, 182 ja 190 senttii eli kukaan ei mahdu mihinkään lisävuoteisiin. Käyty esim Englannissa yhdessä ja 3 hengen huone. Kahteen huoneseen mulla ei varaa.

Ei vaan Suomessa tunnu kolmen hengen huoneita löytyvän. Scandic on ainoa jossa on joku teinihuone.

Vierailija
13/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren ikä ilmoitetaan huonevarauksessa ja saa tarpeeksi pitkän matkasängyn samaan huoneeseen. Ei mene lapsen hinnalla, mutta mahtuu nukkumaan.

Niin se ilmoitettiin ja tuo hotellivirkailija itse näki teinin, silti antoi tällaisen huoneen. Pitää vielä kysyä asiaa.

Vierailija
14/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee kun ilmasiks pitäis kaikki palvelut saada. Maksakaa niin saatte kunnon vuoteen teinille!

Vierailija
15/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Suomessa tunnu kolmen hengen huoneita löytyvän. Scandic on ainoa jossa on joku teinihuone.

Sviittejä löytyy

Vierailija
16/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että teinikö ei voi yötä nukkua samassa huoneessa?

Vierailija
17/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just reissussa oltiin hotellissa yötä ja teini nukkui sängyssä,minä mahduin hyvin lisäpetiin ja hyvin pystyi nukkumaan. Ei kyllä missään lisävuoteen pituutta mainita mutta  ei tuollainen 185cm teini sovi. 

Vierailija
18/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaksi huonetta olisi kaikille mukavampi ratkaisu? Vanhemmille kahden hengen huone ja teinille yhden hengen huone. Jos on varaa vain lapsen lisävuoteeseen niin sitten on turha valittaa. Sitä saa sen mistä maksaa.

Vierailija
19/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on jo vuosia varattu 2 huonetta.  Paljon mukavampaa tai sitten perhehuone, joka monesti on 2 yhdistettyä huonetta, sekin helpottaa, kun 2 wc:tä ja suihkua/kylpyä...

Vierailija
20/20 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ammattivalittaja, siellä ongelma. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan