Miten nämä hotellihuoneet on aina tällaisia?
Kaksi kunnon sänkyä ja yksi tuollainen lyhyt sänky. Teini on 180cm pitkä. Nyt sitten itse oikeastaan ihmettelen, että missä nukun.
Kommentit (20)
En ole ikinä yöpynyt tuollaisessa. Mikä ihmeen lyhyt sänky, pyysittekö sinne lapselle vuoteen? Vuodesohvalle sopii hyvin nukkumaan, avatun vuoteen pituus on yleensä 200 cm ainakin kaikissa niissä hotelleissa, joissa olen lasten kanssa yöpynyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ylimääräinen sänky on tarkoitettu lapselle, ei teinille. Rahalla kyllä saa riittävän isot sängyt kaikille.
Eli pitäisi siis kolmen hengen perheessä maksaa kahdesta huoneesta?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä yöpynyt tuollaisessa. Mikä ihmeen lyhyt sänky, pyysittekö sinne lapselle vuoteen? Vuodesohvalle sopii hyvin nukkumaan, avatun vuoteen pituus on yleensä 200 cm ainakin kaikissa niissä hotelleissa, joissa olen lasten kanssa yöpynyt.
Pyydettiin. Tämä on tuossa television alla. Avautui seinästä eikä ole mikään pitkä.
No enpä ole missään törmännyt siihen että sängyn pituus ei riittäisi, ja olen asunut kymmenissä hotelleissa ympäri maailman ja olen 186cm pitkä.
Myöskään kolmella sängyllä varustettuja hotellihuoneita ei juuri koskaan tule vastaan, joten todennäköisesti ap on varannut kahden hengen huoneen lapselle tarkoitetulla lisävuoteella ja ihmettelee nyt miksei aikuisen kokoinen teini mahdu siihen lisävuoteeseen.
No jos nyt jotenkin selviäisitte? Varmaan jossain kohtaa luki se lisävuoteen pituus. Minkä ikäinen 180cm? Eiköhön tuo pian tarvitse oman huoneen, jos edes mukaan lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ylimääräinen sänky on tarkoitettu lapselle, ei teinille. Rahalla kyllä saa riittävän isot sängyt kaikille.
Eli pitäisi siis kolmen hengen perheessä maksaa kahdesta huoneesta?
Se huone on tyypillisesti KAHDEN hengen huone, jossa on lisävuode lapselle.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt jotenkin selviäisitte? Varmaan jossain kohtaa luki se lisävuoteen pituus. Minkä ikäinen 180cm? Eiköhön tuo pian tarvitse oman huoneen, jos edes mukaan lähtee.
15v.
Joo, se avattava sohva on alle 12 v: lle ilmainen 2 hengen huoneessa. Mulla myös pitkät teinit, ei siihen mahdu enää mikään 15v.
Sitten pitää siirtyy 3 hengen huoneisiin. Me ollaan äiti + 2 nuorta 178, 182 ja 190 senttii eli kukaan ei mahdu mihinkään lisävuoteisiin. Käyty esim Englannissa yhdessä ja 3 hengen huone. Kahteen huoneseen mulla ei varaa.
Nuoren ikä ilmoitetaan huonevarauksessa ja saa tarpeeksi pitkän matkasängyn samaan huoneeseen. Ei mene lapsen hinnalla, mutta mahtuu nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää siirtyy 3 hengen huoneisiin. Me ollaan äiti + 2 nuorta 178, 182 ja 190 senttii eli kukaan ei mahdu mihinkään lisävuoteisiin. Käyty esim Englannissa yhdessä ja 3 hengen huone. Kahteen huoneseen mulla ei varaa.
Ei vaan Suomessa tunnu kolmen hengen huoneita löytyvän. Scandic on ainoa jossa on joku teinihuone.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren ikä ilmoitetaan huonevarauksessa ja saa tarpeeksi pitkän matkasängyn samaan huoneeseen. Ei mene lapsen hinnalla, mutta mahtuu nukkumaan.
Niin se ilmoitettiin ja tuo hotellivirkailija itse näki teinin, silti antoi tällaisen huoneen. Pitää vielä kysyä asiaa.
Voi vee kun ilmasiks pitäis kaikki palvelut saada. Maksakaa niin saatte kunnon vuoteen teinille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Suomessa tunnu kolmen hengen huoneita löytyvän. Scandic on ainoa jossa on joku teinihuone.
Sviittejä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Että teinikö ei voi yötä nukkua samassa huoneessa?
Just reissussa oltiin hotellissa yötä ja teini nukkui sängyssä,minä mahduin hyvin lisäpetiin ja hyvin pystyi nukkumaan. Ei kyllä missään lisävuoteen pituutta mainita mutta ei tuollainen 185cm teini sovi.
Eikö kaksi huonetta olisi kaikille mukavampi ratkaisu? Vanhemmille kahden hengen huone ja teinille yhden hengen huone. Jos on varaa vain lapsen lisävuoteeseen niin sitten on turha valittaa. Sitä saa sen mistä maksaa.
Me on jo vuosia varattu 2 huonetta. Paljon mukavampaa tai sitten perhehuone, joka monesti on 2 yhdistettyä huonetta, sekin helpottaa, kun 2 wc:tä ja suihkua/kylpyä...
Missä Ammattivalittaja, siellä ongelma. :)