Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassatyössä seurasin sivusilmällä kuinka epätervettä nostettiin hihnalle sokeria rasvaa sipsijä pullaa ja limssaa kilo kaupalla

Vierailija
23.03.2024 |

Ei mitään tuoretta terveellistä ostoksilla suurimmalla osalla vihantaa hedelmää yms sen sellaista kansalaiset lihoaa

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisit katsoo ihan suoraankin tuotteisiin mitä myyt siellä kaupassa, et on hinnat oikein jne. Tuomitsemisen sijaan. 

Vierailija
62/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille korosteta asiakkaan oikeuksia? Ja kassojen hienovaraista vaitioloa asukkaiden asioista? Minun aikaan oltiin lojaaleja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä kermaviilipurkki sipseille.

Toisaalta, ne kaikki oli leffailtaan isolle porukalle.

Vierailija
64/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille korosteta asiakkaan oikeuksia? Ja kassojen hienovaraista vaitioloa asukkaiden asioista? Minun aikaan oltiin lojaaleja.

Voi olla hienotunteinen mutta ei se silti estä tarkkailua.

Vierailija
65/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit alkaa valistavaksi kassaksi, ala luennoida asiakkaille terveellisistä valinnoista, siten opetat heitä ja saat itsellesi paremman mielen koska vaikutat asiaan ja autat ihmisiä terveempään elämään. ;)

Vierailija
66/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ikinä kelpaa kassoille, joko ostaa liikaa herkkuja tai ostaa liian vähän kun ostaa porkkanapussin.

Vierailija
67/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on nykyihmiselle nautintoaine, harva edes yrittää miettiä mitä se keho oikeasti tarvitsee, pelkkä maku ja sokerikoukku edellä mennään. Hinta on kova sitten jossain vaiheessa, kyllä se sokeri-rasva-suolamättö elämää lyhentää monella ehkä jopa enemmän kuin vaikka tupakka ja viina, yhteisvaikutuksesta puhumattakaan. Itsepähän itselleen kuoppaa kaivavat.

Itse laitoin elintavat kuntoon ja opettelin kokkaamaan terveellistä ruokaa jo toistakymmentä vuotta sitten, ja keho kiittää. Ikää reilu 50, mutta veriarvot ja vastaavat kolmekymppisen tasolla. Tämän totesin toimittamalla verikoetulokseni kaverin kautta parille terveysalan ammattilaiselle, ja kysymys kuului minkä ikäiselle luulevat tulosten kuuluvan. Toisen arvio oli 30 ja toisen 35. Todellisuudessa olenkin nyt paremmassa kunnossa kuin kolmekymppisenä, joten ihan linjassahan toi on.

Ja ei, en elä askeettisesti pelkkiä ituja mussuttaen, vaan syön todella monipuolisesti. Terveelli

Ei kukaan näe sisuskaluihinsa mikä aikapommi siellä voi tikittää. Miksi kaikkien pitäisi elää samallalailla kuin sinä. Turha vaikuttaa muuta kuin omaan elämäänsä. Toisten ohjaileminen alkaa käydä vähän liian raskaaksi. Itse en esittele tai tyrkytä elämäntapojani kenellekkään ja kehoita tekemään niin kuin minä teen.

Vierailija
68/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä, että kauppa käy? 

Vierailija
69/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kiva kun aina raportoit tänne ja pysyt ilmeisesti tietoisena töissäkin etkä koe kehosta irtaantumista. 

Vierailija
70/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kassoille kuuluu mitä kaupasta ostan. Voinhan tehdä ostoksia jollekkin muullekkin.

Vierailija
71/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmisellä sijaitsee sivusilmä? Onko se lähellä välikättä?

Vierailija
72/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat. Ostin sentään sen yhden porkkanan keventäjänä voimana (koiralle). 

Minulla on suolistossa paha hiivaongelma ja tekee mieli sokeria kokoajan. Jos en syö niin tulee apea ja huono olo enkä jaksa hoitaa lapsia tai käydä huonopalkkaisessq lähihoitajatyössä!

Vierailija
73/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoita seuraavalla kerralla otsikkoon LIMSKA. Tulisi lapsuus mieleen ja nostalginen olotila. Limskaa ja karamellia.

Vierailija
74/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kirjoita seuraavalla kerralla otsikkoon LIMSKA. Tulisi lapsuus mieleen ja nostalginen olotila. Limskaa ja karamellia.

Limskaa ja karaa.

Vierailija
75/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sisäelimiä, sianlihaa, muikkuja.

Eikö ookkin terveellistä. Lemmikit syö näitä meillä.

Vierailija
76/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveellinen ruoka on kallista uliuliuli

Vierailija
77/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kohta pitsaa ja jälkkäriksi vasullisen irttareita.

Vierailija
78/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden omenan olen tänä talvena ostanut, että pidä nyt ap vähän pienempää suuta siellä.

Vierailija
79/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmisellä sijaitsee sivusilmä? Onko se lähellä välikättä?

Sivusilmä on  sivukyljessä.

Vierailija
80/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI tämä ketju saa olla mutta se alko ketju poistettiin heti! Miksi Suomessa saa haukkua ylipainoisia mutta ei alkoholisteja???

t. Alkon myyjä