Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoitin kotoa poismuuttaneelle kummitytölle (veljen tytär) paljon astioita ja muovikippoja sun muuta ekaan asuntoon.

Vierailija
23.03.2024 |

Säästyypähän nuorella rahaa. Muut tehneet samoin?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just muutettiin vähän alle 50 v. Heitettiin pois niitä kippoja mitä aikoinaan saatiin, pienellä haikeudella. Kyllä niille on käyttöä. Ei ollut iittalaa eikä haitannut.

Vierailija
22/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaa auttaa niin silloin kysytään mitä nuori tarvisi eikä viedä kirpparille kelpaamatonta tavaraa lahjaksi.

Oma nuoreni itsenäistyy kesällä. Tuttuni kysyi etukäteen, että hänellä on paljon hyviä astioita ja haluaisiko nuori ne. Kiiteltiin, että tottakai. Nyt on kasa iittalaa tuolla odottelemassa. Ei mitään käytön jälkiä astioissa ja värikin mieluisa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuttua on. Jo edesmennyt anoppi säilöi viili-  jogurtti- yms purkit annettavaksi 

lapsenlapsen ensi-asuntoon.

Onneksi anoppi joutui muuttamaan ja pyysi lapsilta apua...

Kumma kyllä, purkit ja purnukat olikin joutuneet siihen kaatopaikkakasaan, ihme juttu.

Lapsenlapset 4-5 vuotiaita silloin.

Vierailija
24/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoren asunto oo kaatopaikka 

etenkin muovit on sellaista roskiskamaa käytettynä 

Vierailija
25/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselle käytiin ostamassa ihan uutta kaikkea mitä tarvitsi, kummilapsilta olen kysynyt mitä tarvitsevat tai antanut lahjakortin. Inhoan kun meillekin tungettiin aikoinaan kaikkea, tauluja, kippoa ja kappoa, ja vielä sellaisia jotka ovat ihan arvokkaita,  vieläkin jotain kamalia tavaroita löytyy kaapin pohjalta.

Vierailija
26/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

annoin vanhat täkit ja tyynyt nuorelle

Hyi hitto! En ikinä ottaisi kenenkään vanhoja peittoja ja tyynyjä. Omanikin uusin.n.5 vuoden välein ja vanhat roskiin.

Lahjoita vanhat vaikka eläinsuojiin. Ymmärrän, että halutaan uusia. En ymmärrä, että.yihlataan maapalloa ja heitetään roskiin. 

Vierailija
27/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin kummitytölle Ikean 2000€ lahjakortin.

Siis hyi kakka! Ikean 2000€ lahjis. Ei kukaan OLISI niin typerä

Vierailija
28/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hyvät siivousvälineet tuttavan lapselle.

Vierailija
29/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto! En ikinä ottaisi kenenkään vanhoja peittoja ja tyynyjä. Omanikin uusin.n.5 vuoden välein ja vanhat roskiin.

Lahjoita vanhat vaikka eläinsuojiin. Ymmärrän, että halutaan uusia. En ymmärrä, että.yihlataan maapalloa ja heitetään roskiin. 

Ymmärrät kyllä. Ajattele kuinka monta kaksoisstandardia sulla on

Vierailija
30/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säästän maapalloa sillä, että mulla ei ole autoa. Lähimpään eläisuojaan on kymmenien kilometrien matka, enkä lähde niitä sinne millään bussilla kuskaamaan.

Vierailija
31/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät kuinka vanhoja ne olivat? Ehkä olivat puoli vuotta vanhoja.

Vierailija
32/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni tykkää ikeasta, siksi annoin hänelle sen lahkakortin. Kyllähän sieltä nykyään ihan hyvää tavaraa saa vaikka ei huonekaluja ostaisikaan, kummityttö oli todella iloinen, se riittää minulle.

Vierailija
33/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säästän maapalloa sillä, että mulla ei ole autoa. Lähimpään eläisuojaan on kymmenien kilometrien matka, enkä lähde niitä sinne millään bussilla kuskaamaan.

Piti sanoa, että pyydä ystävältä kyytiä, mutta eihän sulla semmosia ole.

Vierailija
34/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymättä ei kannata viedä mitään. Mikään ei ole inhottavampaa, kuin viedä toiselle roskiskuntoista tavaraa kysymättä ja vielä odottaa ikuista kiitollisuutta. Mun sukulaiset aikoinaan keräsivät mulle astioita ja muita tarpeellisia esineitä useamman vuden joulu- ja synttärilahjoina. Kun muutin omilleen, niin ainoat mitä tarvitsi hankkia oli imuri ja pyykkikori.

Anoppi yritti aikoinaan pitää meidän kotia kaatopaikkanaan, kun muutin mieheni kanssa yhteiseen kotiin. Suuttui, kun kieltäydyttiin ottamasta vastaan mitään. Reikäisiä / tahraisia lakanoita, ei-sopivia verhoja, risoja astioita, naarmuinen pinnoitettu paistinpannu... roskiskamaa.

Vierailija
35/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovi ja petivaatteet käytettynä on kuin roskaa toiselle kippaisi 

Vierailija
36/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoika, ei edes sukua, muutti omilleen samaan aikaan kuin tyhjensin äidin asuntoa. Hänelle kelpasi keittiöstä käytännössä kaikki. Sanoin kyllä siitä arctican 12 hlö kattauksesta että jakaa  parin kaverin kanssa, ei niitä kaikkia omissa nurkissa tarvi säilöä.

Vierailija
37/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kotoa mummon vanhoja muovikulhoja. Mummo kuoli 1986, minä muutin kotoa 1998. Astiat oli luultavasti 70-luvulta ja naarmuisia kauttaaltaan. 

Vierailija
38/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittamassa samaa, vanhat peitot kelpaa eläinsuojiin, niistä välillä jopa pulaa!

Varsinaiseen asiaan: itse huomasin taannoin miten edullisesti sai (pienen) kodin sisustettua Ikeasta, ja pystyi valitsemaan mieluista. Toki Ikeassakin on hinnat nousseet ajan mittaan, mutta esim. minulle on tärkeää millainen lautanen on, enkä tarkoita edes ulkonäköä vaan 'muotoilua'. Teen usein 'patamaisia' ruokia (esim. chili sin tai con cornea ym.) mitkä mukavin syödä lautasesta jossa hieman reunoja.

Vierailija
39/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin kummitytölle Ikean 2000€ lahjakortin.

Siis hyi kakka! Ikean 2000€ lahjis. Ei kukaan OLISI niin typerä

Mulle kelpaisi 2000 € lahjakortti Ikeaan. Mieluummin sama summa käteisenä, mutta kwlpaisi. 

Vierailija
40/70 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Toivottavasti kukaan ei lahjoita sinulle lusikan lusikkaa. Hanki itse kaikki kipot. Olette te kiittämättömiä, viidensiä häi viettäessänne vaaditte käteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä