Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfamies ei petä eikä valehtele

Vierailija
23.03.2024 |

Tuli mieleen eräästä alfamiehuuteen liittyvästä ketjusta, missä ap kyseli miksi naiset valitsevat alfan, miten olla alfa. Ketjussa oli yli tuhat viestiä jo, kun kävi ilmi, että ap, josta sai hyvin kiltin vaikutelman, oli itse pettänyt ja valehdellut naiselleen, mutta arveli siitä huolimatta, että naiset mieluiten valitsevat "jännän" alfan eikä häntä.

Sama kuvio on toistunut sadoissa naisten viesteissä täällä, ja ketjussakin useampi kertoi, miten ulkoisesti vaatimaton mies nimenomaan on tuo jännä, valehteleva ja pettävä mies, vaikka aluksi vaikuttaa kiltiltä.

Nyt vasta uskon, että naiset täällä ovat aivan oikeassa. Minua ei ole ikinä petetty eikä minulle ole valehdeltu (sikäli kun tiedän), koska minun miehilläni ei ole ollut alemmuudentuntoa eikä huonoa itsetuntoa, mikä luultavasti saa tuollaisia asioita tekemään. Yksikään mies ei ole pyrkinyt olemaan kiltti tai jotenkin muulla tavalla muuttamaan itseään kelvatakseen minulle, vaan he ovat olleet sitä mitä ovat. Se riittää. Sellainen piirre taitaa olla alfamiehuuden tärkein osa-alue eli sisäinen tunne siitä, että riittää, jolloin ei tarvita valehtelua ja teeskentelyä.

Se ei tarkoita, että olisivat täydellisiä ihmisiä, onhan esimerkiksi minun aviomieheni aloittanut suhteen kanssani pettämällä. Mutta toisin kuin toisenlainen mies, hän kertoi heti tekonsa avovaimolleen ja minä käskin hänen mennä kotiin miettimään rauhassa mitä haluaa eikä rynnätä suin päin minun kanssani suhteeseen, koska enhän kunnolla edes tuntenut häntä. Tutustuimme siten, että hänen avovaimonsa tiesi meidän käyvän treffeillä, mikä oli varmasti todella kivuliasta hänelle, mutta rehellistä. 

Tietynlainen suoraselkäisyys on alfamiehuuden tunnusmerkki. Hän on sitä mitä on, se miellyttää, jos miellyttää. Se ei ole millään tavalla minun ansiotani, että olen aina tunnistanut tuon ominaisuuden hyvin miehessä, vaan se on varmasti isäni ansiota. Esimerkiksi valehteleminen on ollut todella paha turn off itselleni aina. Mutta tunnen naisia, jotka ovat lähteneet suhteeseen, missä ensimmäisiä miehestä tiedettyjä asioita on valhe. Eli on valehdeltu pituus. En ikipäivänä aloittaisi suhdetta, missä valehdellaan heti ensimmäisessä kontaktissa. Huono itsetunto ilmenee mm. tuollaisissa asioissa. Se ei tee ihmisestä pahaa, vaan se osoittaa, että epärehellisyys kasvaa ennen kaikkea heikosta itsetunnosta, jota toinen ihminen ei voi parantaa.

Heikolla itsetunnolla varustettu mies etsii hyvin herkästi pönkitystä pettämisestä, flirtistä ja pahimmillaan siitä, että kohtelee naistaan huonosti, koska tarvitsee jonkun, jonka kokee olevan itsensä alapuolella. Valitettavasti palstan perusteella näyttää siltä, että tämä usein yhdistyy ulkonäköön ja muihin heikkoihin ominaisuuksiin aivan kuten naiset kertovat. Sille on siis hyvä syy, että naiset suosivat alfamiehiä. Eivät kilttejä jännämiehiä. (Millainen ihminen kutsuu itseään kiltiksi? Lapset ja koirat ovat kilttejä, mutta aikuinen mies?)

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä miettiä samoja juttuja kuin Henry?

Henry Rollins, Henry Miller, Henry Ford. Tuo viimeisin on alfa. Ap

Henry Fordista on hyvä dokkari Yle Areenassa, kannattaa katsoa.

En ymmärrä autoista juuri mitään, mutta ihailen keksijöitä, eräs edesmennyt tuttavani oli sellainen. Myös oma mieheni osaa korjata minkä tahansa koneen, jos on vain osia tai modifioida konetta omiin tarpeisiin. Ihmiskunnan kehitys on tuollaisten ihmisten varassa hyvin pitkälle, mutta eivät kaikki ole insinöörejä. Aika moni moottorialan keksijöistäkin on ollut täysin kouluttamattomia keksijäpellejä. Ap

Vierailija
82/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bla

Bla

Bla

Bla 

Lol disn't read t:alffa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bla

Bla

Bla

Bla 

Iggy Pop. 

Tästä ketjusta taisi loppua virta.

Kuuntelen Cromaticsin Shadow, hieno biisi. Mukavaa pääsiäistä, lähden kohta reissuun ja tulee palstatauko. Olen roikkunut täällä ainakin viikon jo! Ap

Vierailija
84/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bla

Bla

Bla

Bla 

Iggy Pop. 

Kuuntelen Cromaticsin Shadow, hieno biisi. Mukavaa pääsiäistä, lähden kohta reissuun ja tulee palstatauko. Olen roikkunut täällä ainakin viikon jo! Ap

Hienoa että vulvallisena jaksat yhä roikkua täällä meidän persuhomojen seassa!

Tutkimme mahdollisuutta että olisit saanut oman päivystysvuoron mutta Matias oli sitä mieltä että @sukkola ei sitä hyväksyisi. 

Vierailija
85/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kun sun mies aloitti suhteen sun kanssasi pettämällä? 😁

Vierailija
86/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bla

Bla

Bla

Bla 

Iggy Pop. 

Tutkimme mahdollisuutta että olisit saanut oman päivystysvuoron mutta Matias oli sitä mieltä että @sukkola ei sitä hyväksyisi. 

Että semmoinen jedineuvosto :D Ilo oli minun puolelllani, kiitos korkeatasoisesta seurasta. Itse asiassa kuvani persuista on muutenkin hieman parantunut hallitustaivalta seuratessa. Ap

Vierailija
87/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, kun sun mies aloitti suhteen sun kanssasi pettämällä? 😁

Niin, eiks olekin metka paradoksi :)  Ap

Vierailija
88/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on noita persuja ja jos joku olisi hoodeilla, niin mitä mieltä olette, eroaako soteministerinne Juuso ja peräti loikkaa toiseen puolueeseen?

Hän vaikuttaa herkkikseltä ja idealistiselta, todellisuus on iskenyt ehkä turhan kovaa, kun hänellä ei ole minkäänlaista poliittista tai muuta johtajakokemusta myöskään. Persut ei liene kovin helppo puolue myöskään olla vastuutehtävissä. 

Mediaa ei oikein voi pakoilla ja jos oma terveys on vaakalaudalla, niin eroaminen on ihan hyvä vaihtoehto. Kaikki ymmärtävät kyllä, toivottavasti myös äänestäjät. Homma ei nyt kyllä toimi hänen osaltaan. Ap

Vierailija
89/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bla

Bla

Bla

Bla 

Iggy Pop. 

Että semmoinen jedineuvosto :D Ilo oli minun puolelllani, kiitos korkeatasoisesta seurasta. Itse asiassa kuvani persuista on muutenkin hieman parantunut hallitustaivalta seuratessa. Ap

Spermaturpaisen blondisöpöliinin fanityttö siellä. 

Itse asiassa, todella perverssiä! 😁

Vierailija
90/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

89. Nyt en kyllä ymmärtänyt, mutta jos tarkoitat fanitytöllä mua, niin olen aivan liian vanha kenenkään fanitytöksi, vaikka virkaikäni palstalaisena onkin leikki-ikäinen (taitaa olla jo neljä vuotta siitä kun olen täällä ekan kerran käynyt).

Mutta en tunne yhtään persua livenä, kukaan ei ole ainakaan tunnustanut olevansa. Ap

Vierailija
91/93 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

89. Nyt en kyllä ymmärtänyt, mutta jos tarkoitat fanitytöllä mua, niin olen aivan liian vanha kenenkään fanitytöksi, vaikka virkaikäni palstalaisena onkin leikki-ikäinen (taitaa olla jo neljä vuotta siitä kun olen täällä ekan kerran käynyt).

Mutta en tunne yhtään persua livenä, kukaan ei ole ainakaan tunnustanut olevansa. Ap

Jos et ymmärtänyt niin sekin kuuluu taudinkuvaan, ole huoleti.

Vierailija
92/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ymmärtänyt niin sekin kuuluu taudinkuvaan, ole huoleti.

Hampurin terveiset: ZSK, Antifascista 👍 ap

Vierailija
93/93 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän