tiedätte mitä tarkoitin. sitä jälkkäriä. suomalainen ei osaa kirjoittaa b, g ja c kirjaimia koska ne ovat vierasperäisiä
ap
jaa, kun itse ostan esimerkiksi banaanijogurtin ja näen sen etiketin omin silmin, en koe tarvetta sanoa sitä panaaniksi, vaikka minulla lievä lukihäiriö onkin. joku aivovamma näillä "ostin gahvipaketin" tyypeillä on
Entäs jos sanoo kikkeliä giguliksi tms. Tällä palstalla täytyy kyllä käyttää ihmeellisiä sanoja ja väännöksiä, että saa viestinsä ylipäätään läpi.
hölmön sensuurin kiero on eri asia. itse näen jatkuvasti facebookissa kun jotkut mummot kirjoittavat laittaneensa babiljotit päähän tai ostivat maustegurgumaa.
niinä hetkinä mietin, liikkuuko niiden päässä jotain, ja olen siis itsekin lukihäiriöinen 53v mutten toimi noin
hölmön sensuurin kiero on eri asia. itse näen jatkuvasti facebookissa kun jotkut mummot kirjoittavat laittaneensa babiljotit päähän tai ostivat maustegurgumaa.
niinä hetkinä mietin, liikkuuko niiden päässä jotain, ja olen siis itsekin lukihäiriöinen 53v mutten toimi noin