Bashassa oli rusinoita
Kommentit (21)
Sun vatsa ei vaan oo sulattanu niitä kun tulee bashan mukana ulos
Missä on Basha? Jossain Aasiassa? Jossain jossa kasvaa rusinoita.
Pitääkin mennä kohta kauppaan ostamaan pashaa
tiedätte mitä tarkoitin. sitä jälkkäriä. suomalainen ei osaa kirjoittaa b, g ja c kirjaimia koska ne ovat vierasperäisiä
ap
Vierailija kirjoitti:
tiedätte mitä tarkoitin. sitä jälkkäriä. suomalainen ei osaa kirjoittaa b, g ja c kirjaimia koska ne ovat vierasperäisiä
ap
Eivät ne mitään ylitsepääsemätöntä tuskaa tuota jos ÄO on yli 75. Tosin noin kolmasosa kansasta on älyltään tuossa lievän kehitysvammaisuuden rajalla niin kai sen ilmiönä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä selität? Jo viisivuotias osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Monen boomerin aivotoiminta on sen ikäluokan tasolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Monen boomerin aivotoiminta on sen ikäluokan tasolla
Anoppini puhuu montaa kieltä ja asuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Monen boomerin aivotoiminta on sen ikäluokan tasollaAnoppini puhuu montaa kieltä ja asuu ulkomailla.
Mutta syökö se bashaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Monen boomerin aivotoiminta on sen ikäluokan tasollaAnoppini puhuu montaa kieltä ja asuu ulkomailla.
Niin, en sanonut kaikki vaan moni, ihan heittämällä tyhmimmät ihmiset joita olen elämässäni tavannut ovat yli 70-vuotiaita. Ja toki imbesillejä on joka ikäluokassa, ei nuori imbesilli älykkääksi iän myötä muutu
Vierailija kirjoitti:
ap
jaa, kun itse ostan esimerkiksi banaanijogurtin ja näen sen etiketin omin silmin, en koe tarvetta sanoa sitä panaaniksi, vaikka minulla lievä lukihäiriö onkin. joku aivovamma näillä "ostin gahvipaketin" tyypeillä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
jaa, kun itse ostan esimerkiksi banaanijogurtin ja näen sen etiketin omin silmin, en koe tarvetta sanoa sitä panaaniksi, vaikka minulla lievä lukihäiriö onkin. joku aivovamma näillä "ostin gahvipaketin" tyypeillä on
Entäs jos sanoo kikkeliä giguliksi tms. Tällä palstalla täytyy kyllä käyttää ihmeellisiä sanoja ja väännöksiä, että saa viestinsä ylipäätään läpi.
Basha al-assaad?