Catherinella syöpä
Otsikkotasolla monet uutistoimistot tätä nyt kertovat.
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisessa vaiheessa todetun suolistosyövän ennuste ei ole ollenkasn lohduton, 5 vuoden seurannassa yli 90% elossa.
Totta, Tuttavani sairastui kohta 10 vuotta sitten eikä ole uusiutunut
Syövän laatu,levinneisyys,vaikuttaa lopputulokseen.Munasarja-,haima- ,sappirakko-syövät sinänsä pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan , Aika on heitellä kiviä , ja aika on kerätä kiviä. Onkohan nyt veljellä ja isä ukolla tullut aika kerätä niitä kiviä samalla pahalla milellä miten ynseästi käyttäytyivät Harryn perhettä kotaan..???
Järkyttävää Raamatun väärinkäyttöä. Häpeäisit.
En häpeä milliäkään. Niin isä kun Villu oli aina Harry kohtaan niin yli mieliä, niin ekä siitä näin terävin käri taittuu.
Herran tähden miten huonosti kirjoitat! Ei ole raamatusta ollut apua siihen.
Villu :D
yli mieliä
sekä muut virheet ...
Yleensä minua ärsyttää suure
Älä suotta ota noin raskaasti noita lyöntivirheitä tms.kieliopillisia virheitäKyllä sisällön ymmärtää helposti.Minua ne eivät haittaa lainkaan.Suvaisevaisuuteen sinulla varmaan liittyy, jotenkin eriarvoistat kirjoittajia.Pääsykokeet niinkö pitäisi läpäistä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla selvästikään ei olla tietoisia stressin ja syövän yhteydestä...
Suurin osa täällä ajatelmiaan esiin tuovista ei ole tietoisia kovinkaan monesta asiasta.
Mistä niin päättelet??Syöpäsairaudet ovat toisaalta niiden syntmekanismia kaikkia ei tiedetä.Altistavia tekijöitä on löydetty mm.geenitkin mukana siellä,olosuhteet,sitten nämä osittain itse aiheutetut,työperäiset joita on paljonkin.Mutta miksi esim.kahdesta rankasti tupakoivasta ihmisestä vaan toinen sairastuu johonkin syöpään.Toinen tupakoi edelleen vanhempana ,tulee keuhkoahtauma mutta sydänkin toimii.Tressitekijät vaikuttavat,hormoneihin,elimistö on koko ajan ns.ylikierroksilla.
Minä epäilen, että suunniteltu leikkaus oli aluksi pienempi juttu.koska keväällä oli kalenterissa Italian matka. Sitten sairaalassa huomattiin, ettei pieni operaatio käykään ja kaikki peruttiin. Minä en valitettavasti tunne ketään, joka olisi syövän toteamisen jälkeen elänyt 10 v. Julkkiksista tulee mieleen Saku Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen, että suunniteltu leikkaus oli aluksi pienempi juttu.koska keväällä oli kalenterissa Italian matka. Sitten sairaalassa huomattiin, ettei pieni operaatio käykään ja kaikki peruttiin. Minä en valitettavasti tunne ketään, joka olisi syövän toteamisen jälkeen elänyt 10 v. Julkkiksista tulee mieleen Saku Koivu.
Minä tunnen ihmisen jolla oli ensimmäinen syöpä yli 20 vuotta sitten. Se on uusinut 5 kertaa ja lisäksi on ollut vielä rintasyöpä erikseen joku 10 vuotta sitten.
nyt on ollut kontrollit puhtaat viimeisen 12 vuotta siitä ensimmäisestä syöpälajista. Hiukset on vähän ohuet kun on tippuneet niin monesti sytostaattien takia ja kulmakarvat puuttuu. Niin ja toinen rinta puuttuu ja kättä pitää hieroa kun imosolmukkeita puuttuu. Muuten toipunut täysin noista syöpäjutuista. Eli ei kannata huudella etteikö kukaan paranisi syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen ihmisen jolla oli ensimmäinen syöpä yli 20 vuotta sitten. Se on uusinut 5 kertaa ja lisäksi on ollut vielä rintasyöpä erikseen joku 10 vuotta sitten.
nyt on ollut kontrollit puhtaat viimeisen 12 vuotta siitä ensimmäisestä syöpälajista. Hiukset on vähän ohuet kun on tippuneet niin monesti sytostaattien takia ja kulmakarvat puuttuu. Niin ja toinen rinta puuttuu ja kättä pitää hieroa kun imosolmukkeita puuttuu. Muuten toipunut täysin noista syöpäjutuista. Eli ei kannata huudella etteikö kukaan paranisi s
Tiedän toki, että monet paranevat. Näillä sukulaisillani ja tutuilla ei ollut sitä onnea. Täällä on puhuttu vain vatsan alueen syövistä. Myös melanooma tai joku leukemia/sarkooma tyyppi voi tulla Catherinen kohdalla kysymykseen.
Sääli. On niin kaunis nainen. En tosin ole nähnyt ilman meikkiä koskaan. Oli välillä myös aivan liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama ihminen videolla!
Video on tehty valokuvasta Kensingtonin palatsin pyynnöstä BBC:n kaupallisella taideosastolla. Eivät vastanneet kun kysyttiin onko tehty AI:lla, mikä jo kertoo että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kummallista miten moni kuninkaallinen tai ainakin aatelinen tuolla on saanut syövän tai kuollut äkillisesti viime aikoina.
Ketkä muut kuin Charles ja Kate? Syöpäalttiushan on myös osin perinnöllistä.
Miten perinnöllisyys yhdistää mielestäsi Charlesin ja Katen sairauksia?
Ja Fergien...
Heillä kaikilla saattaa olla perinnöllinen taipumus tiettyihin syöpäsairauksiin.Siis jokaisella omasta suvustaan tuo oma geeni.Ihan oikeesti🦬🐃🐏🐏
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pitkälti surullinen totuus.Onneksi tänä päivänä syöpähoidot parempia.Mutta edelleen syöpään kuolee runsaasti ihmisiä mutta ns.parantuneitakin.Mutta omassa kokemuspiirissä suhde ollut yksi kymmenestä on elossa 10v.jälkeen toteamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kummallista miten moni kuninkaallinen tai ainakin aatelinen tuolla on saanut syövän tai kuollut äkillisesti viime aikoina.
Eikä herttuatar Sarah ole sukua kummallekaan. Hänellä jo toinen 🤣🤣😶hyvä 10 pisteen huomio saat tarran vihkoosi.Hopoti hopoti.👁🥱😤
Espanjalainen oopperalaulaja Jose Carreras sairastui leukemiaan päälle 40 v 80-luvun lopussa. On elossa tänä päivänä 77 v. Joitakin onnestaa.
Huomenna on Louis-prinssin syntymäpäivä. Ehkä saadaan hänestä uusi kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä herttuatar Sarah ole sukua kummallekaan. Hänellä jo toinen 🤣🤣😶hyvä 10 pisteen huomio saat tarran vihkoosi.Hopoti hopoti.👁🥱😤
😉😤👹Ihan oikeastiko väität, että heillä ei voi olla "syöpään altistava geeni"??Vitsinä vissiin laitoit?Heidän omista suvustaan tuo geeni on kotoisin. Eli charles omasta suvustaan ja muut 🥱🥺💆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jo miesvihaajat ehtivät tuomita Williamin vaimonhakkaajaksi, joka olisi muka pahoinpidellyt Katen sairaalakuntoon.
Olisi muuten herjaussyytteen paikka!
Williami on hyvä ja tekee rikosilmoituksen, jos kokee kunniansa tulleen loukatuksi.
Kate on edelleen kateissa.Kunnianloukkaus syyte aiheuttaisi kadonneen ihmisen olemassa olon tutkimista ym.virheellisen tiedon tahallista julkaisemista,syy pitäisi selvittää.Paparatsit tykkäis tästä.Heillähän tuo ns."hyväveli aate" on hyppysissä.
Totta.Tämän takia mitään ,mitään tutkimuksiaEi tehdä.NÄMÄ muiden maiden medioiden sisällöt olleet samaa joulun ajan tapahtumista asti.Lisää huolestuttavaa matskua tulee lisää.Katen kohtalo tulee julki kuitenkin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut hiuksia värjätä.
Ikävä kyllä näin on. Mutta siitä riskistä ei juurikaan ole tiedotettu. En tietäisi tästä aiheesta mitään, mutta poikani sai teinivuosinaan lahjaksi nuortenkirjan, jonka aiheena oli kampaajarouvan saama syöpä.
Johtuu niistä aineista joita hengittävät päivät pitkät.
Tuon takia kampaajilla siis on normaalia enemmän keuhkosyöpää.
Tupakointi voi myös olla osasyyllinen kampaajien keuhkosyöpiin. nimimerkillä vaikea löytää asuinkaupungistani kampaajaa, joka ei löyhkää tupakalle
Ei oo pakko mennä tupakka kampaajalle.Itsellän i oli joitakin tuollaisia kokemuksia 70 luvulta.
Tänä päivänä Ei yhtäkään.70 luvulla itsekin tupakoineena ,oli kauheeta kuinka lapsetkin altistettiin passiivi tupakan savulle sisätiloissa.Tänä päivänä (mielestäni) saa polttaa ulkona sille varatuissa konteissa.Tupakoinnin lopetin n.30 vuotta sitten.Sisäilman saasteita on muitakin jotka ovat vielä pahempia kuin tupakka.On hyvä että näitä tutkittu parannuksia nykyään tehdään
Vierailija kirjoitti:
Se on aina ollut tosi laiha ja vetänyt todella tiukkaa dieettiä, niin on lehdissä kerrottu.Voiskohan sellainen edesauttaa sairastumista?
Muistanko väärin Katen mitat 175/45 ne on todella alakanttiin,voivat vaikuttaa toipumiseen.Kemoterapia usein vie ruokahalut, pahoivointiakin on.Noita esiintyy myös masennuksessa.
Kate on edelleen kateissa.Kunnianloukkaus syyte aiheuttaisi kadonneen ihmisen olemassa olon tutkimista ym.virheellisen tiedon tahallista julkaisemista,syy pitäisi selvittää.Paparatsit tykkäis tästä.Heillähän tuo ns."hyväveli aate" on hyppysissä.