Mies, oletko jättänyt yrittämättä naista, koska tämä on mielestäsi liian hyvän näköinen sinulle?
Monetkaan naiset eivät näin tee, että jättäisivät yrittämättä mielestään itselle liian hyvän näköistä miestä. Olen kuitenkin ymmärtänyt että miehet tekevät näin useinkin. Onko näin?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>Placeholder gearit
Puhu suomea vi tun nee keri
Totuus sattuu
Itke vähän lisää femcel
Kun kaupungilla ulkona kävelee tätä tapahtuu noin kerran minuutissa.
Mies, 25 vuotta.
Voitin ujoutuneni tansseissa lähestymällä takaapäin tietämättä ulkonäöst ja kopautin hiljaa olalle, että lähtisikö tanssiin. Näin sain kaikennäköisiä ja myös kauniita tanssiin. Edestäpäin en olisi rohjennut. Näin sain kauniin vaimonkin, jota en olisi rohjennut muuten pyytää tanssiin.
Nuorena oli pokkaa pyytää aina kaunista seuraa. Joidenkin kanssa ihan seurustelinkin kun aloittelivat mallintöitä. Nykyään en kehtaa, tosin ei välitöntä tarvettakaan ole. Vaimoni on ihan kaunis ja parinvaihto tai kimppa hommiinkin koitamme etsiä sellaisia tavallisia ihmisiä eikä mitään sporttisia mallin tyylisiä ehdokkaita. En koe enään itseäni niin haluttavaksi kuin 25 vuotta sitten nuorena. Tosin yleensä vieläkin kehuttu komeaksi ja taitavaksi rakastajaksi. Tiedä sitten. Itseluottamus on ainankin hiipunut että ei sitä enään kehtaa joka tytölle flirttailla.
Vaikka kuinka monta kertaa olen ollut uskaltamatta. On ollut sääli myöhemmällä iällä saada selville, että petikaverien luvussa 45 voisi olla nolla perässä, jos vain olisin uskaltanut...
Olen montakin kertaa, kun olen pitänyt itsestään selvänä, ettei niin hyvännäköinen nainen voi kiinnostua minusta
Kerran meinasin jättää lähestymättä, koska tuo kaunis punertavatukkainen nainen vaikutti niin lumoavalta ja liian nuorelta. Lähestyin kuitenkin ja hän osoittautui jopa vuotta minua vanhemmaksi upeaksi kaunottareksi. Pussailu asteelle päästiin, mutta olosuhteiden pakosta asia jäi siihen. Silti joskus mietin, että Tarja Levillä olisi voinut olla minulle se lopullinen valinta.
Hah hah, vai ylöspäin? Ei ole tullut vielä yhtään omantasoista naista vastaan.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>Placeholder gearit
Puhu suomea vi tun nee keri
Totuus sattuu
Itke vähän lisää femcel
En ole selibaatissa. Eikä totuus itketä vaan vapauttaa.
En oo. Muista syistä kyllä. En esim oo yrittänyt mun kaverin siskoa koska en halua pilata meidän välejä. Se sisko on kaunis kyllä mutta se ei siis oo se syy miksen oo yrittänyt.
En myöskään oo yrittänyt kaunista kollegaa vähän samasta syystä.
Ehkä, en ole varma. Tosin minulle selvisi että hän on naimisissa josta en tiennyt aluksi joten se oli tietenkin se ratkaiseva tekijä.
Tositarina ~20 vuoden takaa, ja tarina jatkuu edelleen;
Nuorena sinkkumiehenä olin baarissa, jossa kiinnitin huomioni omasta mielestäni erittäin näyttävään naiseen. Hänellä näytti jo olevan miesseuraa, joten unohdin ennen kuin edes haaveilin. Seuraavalla kerralla samassa baarissa saman naisen kanssa vaihdettiin katseita useampaankin kertaan, ajattelin ettei tuollaista voi koskaan saada joten unohdin taas. Taas tuli uusi kerta, katseiden vaihtoa ja pidin hänen katsettaan sellaisena "pysy kaukana, ei mitään mahdollisuuksia"-katseena. Ja hänellä oli edelleen miesseuraakin. Samana iltana vaihdettiin lisää katseita baarin vieressä pizzeriassa, jossa vain vahvistui tunne tuon katseen "pysy kaukana"-viestistä.
Taas tuli uusi ilta, katseet kohtasivat taas. Ja taas hänellä oli miesseuraa. Jotenkin silti piti aina katseella häntä etsiä, vaikka tiesin, että lähestyä en uskaltaisi. Illan lähestyessä loppuaan, hänen seurassaan ollut mies tuli koputtamaan olkapäähäni. Hetken jo ajattelin, että nyt tuijotteluni on ollut liian läpinäkyvää ja tulee ei niin positiivista palautetta, kunnes tämä herra sanoi: "Tuo mun kaveri ois kiinnostunu sinusta, haluaisitko että esittelen teidät?"
Tästä on nyt aikaa yli 20 vuotta, ja edelleen samassa sängyssä nukutaan tämän naisen kanssa. Ja hänen seurassaan olleet kaksi miestä ovat parhaita kavereitani ja lapsiemme kummeja.
Vierailija kirjoitti:
En oo. Muista syistä kyllä. En esim oo yrittänyt mun kaverin siskoa koska en halua pilata meidän välejä. Se sisko on kaunis kyllä mutta se ei siis oo se syy miksen oo yrittänyt.
En myöskään oo yrittänyt kaunista kollegaa vähän samasta syystä.
Jos olen tuntenut naisen veljen, niin jotenkin inhotti ajatuskin siskon pokaamisesta. Jotenkin mielessä, että siinä on liikaa veljeään. Jotenkin olisi olluthomoa iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Tositarina ~20 vuoden takaa, ja tarina jatkuu edelleen;
Nuorena sinkkumiehenä olin baarissa, jossa kiinnitin huomioni omasta mielestäni erittäin näyttävään naiseen. Hänellä näytti jo olevan miesseuraa, joten unohdin ennen kuin edes haaveilin. Seuraavalla kerralla samassa baarissa saman naisen kanssa vaihdettiin katseita useampaankin kertaan, ajattelin ettei tuollaista voi koskaan saada joten unohdin taas. Taas tuli uusi kerta, katseiden vaihtoa ja pidin hänen katsettaan sellaisena "pysy kaukana, ei mitään mahdollisuuksia"-katseena. Ja hänellä oli edelleen miesseuraakin. Samana iltana vaihdettiin lisää katseita baarin vieressä pizzeriassa, jossa vain vahvistui tunne tuon katseen "pysy kaukana"-viestistä.
Taas tuli uusi ilta, katseet kohtasivat taas. Ja taas hänellä oli miesseuraa. Jotenkin silti piti aina katseella häntä etsiä, vaikka tiesin, että lähestyä en uskaltaisi. Illan lähestyessä loppuaan, hänen seurassaan ollut mies tuli kop
Onneksi eksyitte samaan baariin. Minä en ole pelännyt iskeä kauniita naisia, kun olin 25 täyttänyt, mutta nuorena meni pupu usein pöksyyn. Esim. kerran parikymppisenä menin opiskelijabileisiin ja heti kun menin bilepaikkaan sisälle, yksi tosi kaunis neitonen loi minuun kiihkeän "mennäänkö panemaan"-katseen. Hän oli parin kaverin kanssa ja jotenkin menin ihan puihin ja pakenin baaritiskille, kun en uskaltanut iskeytyä sellaiseen porukkaan. Muutenkin on aina helpompi lähestyä naisia, jotka eivät ole uppoutuneet kaveriensa seuraan. Nykyisellä elämänkokemuksella en perääntyisi tilanteesta.
M41
Totuus sattuu ja elämä koulii.