Vaikka kuinka trollaan täällä palstalla, niin en silti ymmärrä niitä, jotka on ilkeitä muille netissä
Kirjoittelen tänne mitä sattuu ja vastailen typeriä juttuja, mutta mulla menee raja siinä, että joku on ilkeä toiselle. Musta tuntuu ettei moni tajua, että täälläkin on ihmisiä näytön takana, ja jollain saattaa olla oikea ongelma tai itsetuhoisia ajatuksia. Ei mulla muuta.
Kommentit (19)
Yleensä ne, jotka ovat ilkeitä muille kärsivät itse ja pönkittävät egoaan ilkeilyllä. Suurin osa näistä ilkeilijöistä ei ymmärrä empatiaa ja sitä että jollain on oikeasti hätä ja tämä voi olla ainoa kanava, jossa kertoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kirjoitus
AP on varmaan niitä rumia joilla on käyrä muna 🤮
hyi helvetti
Snif. Älä trollaa. Jos tulet trollaamaan keskusteluun, jonka aihe vakava tai tuskaa aiheuttava, sinulle saa olla ilkeä. Sori.
Kirjailen myös ihan höpöjä ja ei kiinnosta yhtään mitä muut niihin vastaa.
Jos olet persu ja viljelet vihervassaripaskaasi, sinut suorastaan pitää vastavittuilla suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kirjoitus
hyi helvetti
Tapa ittes.
Tulee tunne että joko ap kerjää verta nenästään tai sitten hän luulee että voi itse tehdä tai kirjoitella mitä vaan mutta muut ei voi.
Ap kehtaa kutsua itseään trolliksi. Ap sivusta huutelija, jonka suurin osa ohittaa saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kirjoitus
hyi helvetti
Tapa ittes.
Olen ihminen ruudun takana 😥
Mieti sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kirjoitus
hyi helvetti
Tapa ittes.
Mieti sitä
Olisit itse ensin miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kirjoitus
hyi helvetti
Tapa ittes.
Mieti sitä
Olet ehdottomasti yksi ihmisistä! Mä en kestä tätä enää! MITEN MÄ TULEN TOIMEEN TÄMÄN TIEDON KANSSA?!
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä kirjoitus
Tää on palstan henki mutta siis välillä käy sääliksi ihmisiä jotka selkeesti on ongelmaisia ja jotka ottaa kommenteista itseensä
- AP
Vierailija kirjoitti:
Snif. Älä trollaa. Jos tulet trollaamaan keskusteluun, jonka aihe vakava tai tuskaa aiheuttava, sinulle saa olla ilkeä. Sori.
En trollaa vakavissa aiheissa. Mulle saa olla ilkeä, se ei mua haittaa
- AP
Vierailija kirjoitti:
Käyrämunaiset on rumia
Mulla ei ole käyrä, vaan suora
Ap
tämä
Olipa tyhmä kirjoitus