Tänään broilerin pikkukoipia, riisiä ja viherfetasalaattia
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Yritän säästää. Olen miettinyt vähän tälläistä: Maanantai: linssikeitto (yhdestä paketista) Tiistai: spagettia ja ketsuppia (yksi pakkaus) Ke-to Soijamaitoon keitettyä puuroa + itse poimittuja mustikoita Pe: hernekeitto ilman lihaa itse keitettynä La: Peruna-purjokeitto (soseutettu) Su: Kaikkea, mitä listalta jäi muina päivinä pois: tuoreita vihanneksia, hedelmiä, leipää, jotain proteiinipitoista, jotain herkkuja ankean viikon päätteeksi.
Siis samaa ruokaa aamusta iltaan.
Eilistä jauhelihakeittoa ja reissumiestä
Häränlihapihvi, yrttiperunat, uunijuurekset ja punaviinikastike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Yritän säästää. Olen miettinyt vähän tälläistä: Maanantai: linssikeitto (yhdestä paketista) Tiistai: spagettia ja ketsuppia (yksi pakkaus) Ke-to Soijamaitoon keitettyä puuroa + itse poimittuja mustikoita Pe: hernekeitto ilman lihaa itse keitettynä La: Peruna-purjokeitto (soseutettu) Su: Kaikkea, mitä listalta jäi muina päivinä pois: tuoreita vihanneksia, hedelmiä, leipää, jotain proteiinipitoista, jotain herkkuja ankean viikon päätteeksi.
Siis samaa ruokaa aamusta iltaan.
Ei meillä syödä lämmintä ruokaa kuin kerran päivässä.-eri
Vierailija kirjoitti:
Pikkukoipia?
Jep!
Koulunkeittiön ovelta käyn hakee mitä siellä nyt sitten onkaan tajolla.
Lohimurekepihvejä, peruna-porkkanamuusia, porkkana-omenaraastetta+tilli-sitruunakermaviilikastiketta.
Nauhamakaroonia ja ketsuppia jos on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukoipia?
Jep!
Tarkoitatko nuijia? Syön broileria tosi harvoin joten pikkukoivet on outo juttu mulle.
kotipitsan special opera perhekoko ja pari olutta
Lounaat töissä mutta illaksi on tiedossa leipäjuustosalaattia.
Minttu-Tiinan jauhelihakaalilaatikko oikein pitkään haudutettuna ja kylkeen omatekoista puolukkahilloa, slurps.
Itse savustelen kohta ankeriaan ja pari kuhaa, joten eiköhän niitä si.
Jalostajan purkkilihapullia ja perunaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukoipia?
Jep!
Tarkoitatko nuijia? Syön broileria tosi harvoin joten pikkukoivet on outo juttu mulle.
Koipi-nimellä ne myydään. On pieniä koipi.
Vierailija kirjoitti:
Itse savustelen kohta ankeriaan ja pari kuhaa, joten eiköhän niitä si.
Tuleeko näille jotain lisuketta vai syötkö pelkkää kalaa?