Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen asteikolla 1-10?

Vierailija
21.03.2024 |

Miten tyytyväinen olet elämääsi yleisesti ottaen?

Onko yli vai ali 7,7?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Olen masentunut. Kärsin kroonisista kivuista. Rahaton ja yksinäinen em. asioista johtuen.

Vierailija
22/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosana 6, välttävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuuteni onbkauan ollut 6. Muutama vuosi sitten oli hetkellisesti 9, mutta nyt se on tippunut taas 6. 

Vierailija
24/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, mulle syntyy vauva pian, on ihana esikoinen entuudestaan, opiskelen mun unelma-alaa yliopistossa, kiva koti, unelmia, reissu suunnitteilla, ihania ystäviä, kohta tulee kesä ja  oon löytäny kivan uuden harrastuksen (ukulelen soitto). Tunnen eläväni pitkästä aikaa ja kevyt olo, kun jätin väkivaltaisen puolison. 2 miinus pistettä tulee siitä, että ex vainoaa ja lähettelee katkeria haukkumis sähköposteja ja siitä, että vähän jännittää miten jaksan vauvan kanssa yksin.

Vierailija
25/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 Asun maaseudulla luonnon keskellä ihannan miehen kanssa. 

Vierailija
26/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5 varmaan. Tosi lohduton tilanne elämässä ja pahempaan suuntaan vaan menossa. Minut on kai kirottu..

Vierailija
27/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaihdellut vuosien ja vuosikymmenten saatossa ykkösen ja kympin välillä. Keskiarvo  on varmaan ollut noin 8,5. Ei ihan kiitettävä, mutta hyvin on mennyt. 

Näin, vaikka aikoinaan kirjoituksissa reputtaminen, työttömyys tai avoero laski onnellisuuden pohjamutiin. Pahin oli hetkellinen puolivaikea masennus ja akuutti stressireaktio, jolloin onnellisuus oli varmaan ykkösen luokkaa, kun kadullakin itketti ja piti mennä lääkäriin.

Harvassa kai on ihmiset, joiden elämä aina on tasaista.

Sanoisin 9, mutta ei elämä  koskaan ole tasaista. Vuosikymmenten aikana tapahtuu hyviä ja huonoja asioita. Yllättävän iso osa tavalla tai toisella omien tekemisten ja tekemättä jättämien asioiden takia. Paljon toki sellaistakin johon en itse ole voinut vaikuttaa.

Yleisesti ottaen olen onnellinen koska olen päättänyt olla, olosuhteistakin huolimatta. 

Vierailija
28/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein laskin, tähän mennessä vastanneiden keskiarvo on 6,5 ja hajontaa on 1,5-10, en laskenut tuota joka oli laittanut todennäköisesti sama henkilö kahteen kertaan 10.

Vierailija
29/29 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi