Uskallatko lähteä yksin kävelylenkille myöhään illalla?
Kommentit (51)
E uskalla. Pitäis olla koirat mukana tai kättä pidempää.
Olen usein nukkumassa jo ysin aikoihin. Kaupungissa en varmaan uskaltaisi yksin liikkua iltasella, mutta täällä kotona ei ole pelättävää. Tai no ilvekseen olen joskus törmännyt, samoin supeja ja kettuja ja erilaisia hirvieläimiä näkee paljon, mutta niissä nyt ei ole pelättävää.
Vierailija kirjoitti:
Koiran kanssa uskallan. Se on aika hurja otus.
Mun tutulla on saksanpaimenkoira. Kun kävelytti sitä, hyökkäsi sekä koiran eträ tuttuni kimppuun toinen koira ja puri molempia kunnolla.
Siitä tuli lehtijuttukin taannoin. Turussa. Tuttu oli äitinsä ja kakoiran kanssa kävelyllä. Äitiä ei purtu.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan toki.
Helsingissä on aina väkeä, niin että jos huudat niin jossain aukeaa ikkuna.
Mahtaako paljon hyödyttää aukeaminen, jos tuskin tullaan avuksi tai edes soitetaan poliisia?
Uskallan. Olen lapsesta asti tykännyt pimeästä. Usein jouduin iltaisin saattamaan kaverin kotiin joka pelkäsi pimeää. En kulkenut valaistua katua vaan oikaisin pimeän metsän läpi. Turvallisemmalta tuntui siellä pimeässä metsässä ääneti liikkua kuin katuvalon keilassa.
Helsingissä uskallan tietenkin, kun on katuvalotkin. Maalla en uskalla, kun on ihan pimeää, pelkään susia tms.
Valaistuja katuja pitkin kyllä, tonne metsään en lähde.
Kyllä menen, mutta en asukaan slummissa.
Olen säälittävän arka. En uskaltaisi. Kesällä kyllä mutta en pimeällä. Minulla on liian vilkas mielikuvitus ja alan pelätä että joku hyökkää kimppuuni pimeässä.