Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako ihmisen nimi (joko etu- tai sukunimi) suhtautumiseesi ao. henkilöön?

Vierailija
21.03.2024 |

Kunhan kyselen.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vain jos nimi on Heidi. Tämä on ihan henkilökohtainen ongelma, olen tuntenut kolme eri Heidiä ja kaikki olivat ikäviä ihmisiä niin en vain pysty suhtautumaan tuohon nimeen neutraalisti.

Anteeksi kaikki Heidit, olen toivonut tapaavani mukavan Heidin että pääsisin yli tästä.

Vierailija
22/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, niitä nimiä ei vaan saa kirjoittaa tai sanoa ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vain jos nimi on Heidi. Tämä on ihan henkilökohtainen ongelma, olen tuntenut kolme eri Heidiä ja kaikki olivat ikäviä ihmisiä niin en vain pysty suhtautumaan tuohon nimeen neutraalisti.

Anteeksi kaikki Heidit, olen toivonut tapaavani mukavan Heidin että pääsisin yli tästä.

Ei hitto. Kuspäisin nainen, jonka olen ikinä tavannut missään, oli Heidi.

Vierailija
24/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen hyvin suurella todennäköisyydellä tietää millaisista perheistä tulee Veeti, Jimmy, Luca, Jannica, Pinja, Dina, Disa ja muut tulevat tuentarpeiset. Eivät anna yhteiskunnalle mitään, mutta resursseja palaa kymmenen mukulan edestä.

Ja sitten on nämä Mustikat, Pihkat, Myrskyt, Kannot ja Apilat. Odottaa sopii muunsukupuolista, ties miksi identifioituvaa, lävistettyä ja shokkivärjättyä hiusreuhkaa.

Vierailija
25/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ei, paitsi jos tiedän että hän on itse vaihtanut nimensä joksikin Misi-Aliidana Kullansukeltajaksi. Silloin kun on vanhemmiltaan nimen saanut niin ei vaikuta, itse on syytön.

Vierailija
26/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimi on Jax, Jare, Liam, Noah, Lenny, Veena, Noomi tms., en odota vanhempien olevan korkeastikoulutettuja.

Vierailija
27/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa vakavasti mitään Nathan Pöntistä tai Nemo Mannerheimiä. Että kyllähän se suhtautumiseen vaikuttaa. 

Vierailija
28/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vaikuttaa kyllä, jos nimi on esim. Matias, Miikka, Juuso. Otto, Eetu, Aatu, Veeti.

Vierailija
29/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä vaikuttaa kyllä, jos nimi on esim. Matias, Miikka, Juuso. Otto, Eetu, Aatu, Veeti.

Lisään vielä, että luetteloa voisin jatkaa pidemmällekin.

-sama-

Vierailija
30/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, joten ei tietenkään vaikuta. 

"Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä", kuten sanotaan. Koskee myös naisia. 

Vierailija
31/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen hyvin suurella todennäköisyydellä tietää millaisista perheistä tulee Veeti, Jimmy, Luca, Jannica, Pinja, Dina, Disa ja muut tulevat tuentarpeiset. Eivät anna yhteiskunnalle mitään, mutta resursseja palaa kymmenen mukulan edestä.

Ja sitten on nämä Mustikat, Pihkat, Myrskyt, Kannot ja Apilat. Odottaa sopii muunsukupuolista, ties miksi identifioituvaa, lävistettyä ja shokkivärjättyä hiusreuhkaa.

Onneksi et ole yhtään stereotyyppinen ajattelultasi.

t. Pinja, joka kasvoi ihan tavallisessa työssäkäyvässä perhessä 

Vierailija
32/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, niitä nimiä ei vaan saa kirjoittaa tai sanoa ääneen.

Miksi Muhammedia, Ahmedia jne. ei saisi kirjoittaa? 

Vierailija
33/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,onko ne millimetrejä?

Vierailija
34/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muhamned ja ahmedid vaikuttaa

Vierailija
35/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hagert myymässä mersua... soitatko?

Vierailija
36/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana soittamalla autoja ostaa. Jos haluan ostaa auton, menen paikanpäälle autoliikkeeseen. 

Vierailija
37/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana soittamalla autoja ostaa. Jos haluan ostaa auton, menen paikanpäälle autoliikkeeseen. 

Se on sinun ongelma.

Vierailija
38/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ei, paitsi jos tiedän että hän on itse vaihtanut nimensä joksikin Misi-Aliidana Kullansukeltajaksi. Silloin kun on vanhemmiltaan nimen saanut niin ei vaikuta, itse on syytön.

On tottakai syytön. Mutta tietynlaiset vanhemmat antavat todennäköisemmin tietynlaisia nimiä. Kun lapsi kasvaa näiden vanhempien kanssa niin kyllähän ympäristö usein muokkaa kaltaisekseen. Wt-lähiöstä tulee isommalla todennäköisyydellä wt-nuoria kuin vaikkapa varakkaalta omakotitaloalueelta tai Helsingin arvoalueilta. 

Vierailija
39/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi Päivi ja sukunimi Hassan. Ainoa ajatus on, että pitää olla päässä vikaa.

Vierailija
40/71 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun ongelma.

Ei se mikään ongelma ole :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi