En osaa päästää irti naisesta
Meidän välillämme on voimakas magneettinen vetovoima, joka on uusi minulle. Tunnen mustasukkaisuutta häntä kohtaan, vaikka en halua häntä. Haluan pitää kiinni, mutta samalla en. Olen puun ja kuoren välissä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo.
Mikä vaimo.
Apuva.
Mulle oli aikoinaan sama tilanne. Rakastuimme, mutta elämäntilanteet eivät sallineet yhdessäoloa. Vielä toisinaan mietin olisinko onnellisempi, jos olisin yrittänyt hänen kanssa.
Niin. Aina sanotaan, että mene eteenpäin. Miten se oikein käytännössä tapahtuu? Jos tästä lähtee kirjaimellisesti ajamaan autolla eteenpäin, niin jossain vaiheessa tulee vastaan joko
A) Meri
tahi sitten
B) Venäjä
Joten miten "mennään eteenpäin", noin niin kuin käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että vetovoima on molemminpuolinen?
Samaa mietin. Näiden tietojen pohjalta ei kuulosta molemminpuoliselta.
Päästä irti, jos olet naimisissa. Tuhlaat vaan hänen aikaansa. Erottua et kuitenkaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli aikoinaan sama tilanne. Rakastuimme, mutta elämäntilanteet eivät sallineet yhdessäoloa. Vielä toisinaan mietin olisinko onnellisempi, jos olisin yrittänyt hänen kanssa.
Mullakin oli sama tilanne aikoinaan. Tosta naisesta tuli mulle hirveä fantasia. Vaimo sitten päätti haluta eroa. Kohtalon oikusta törmäsimme toisiimme ja edelleen oli vetovoima tallella. Hypättiin sänkyyn ja oarisuhteeseen. Parissa viikossa huomasimme että kyseessä oli ainoastaan seksuaalinen halu tuntematonta kohtaan, emme sopineet yhtään toisillemme.
Mä kiroan magneettisen vetovoiman alimpaan helvettiin. Olin ihan hyvässä suhteessa. Meille tuli uusi työkaveri jonka kanssa kipinöi. Jätin mieheni vaan huomatakseni vaihtaneeni kaikin puolin huonompaan. Nyt sitten sinkkuna yritän löytää ex mieheni tasoista miestä onnistumatta.
Yleensä nuo magneettiset jutut ovat aivan huuhaata. Ota järki käteen ja tee tilannearvio sen perusteella. Ihastuminen on sotkenut järjenjuoksusi vain.
Meillä kävi samoin. Erosin vuosien jälkeen kun tunteet toista kohtaan eivät olleet kadonneet. Yhdessä oltu nyt 4 vuotta. En ole vastaavaa rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kokenut koskaan.
Ap, kuulostat häiriintyneeltä stalkkerilta, joka on kuvitellut kemiat omassa päässään. Hae apua. Oikeasti.
T: tuntematon
Sama tilanne.