Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 30 000e sinusta hyvän auton?

Vierailija
21.03.2024 |

Niin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 4 autoa, joista kallein 27000€. Ihan tyytyväinen olen ollut kaikkiin aikanasa. Tuo kallein on myös viimeisin, ollut mulla 5 vuotta, enkä ole vaihtamassa.

Vierailija
22/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, uuden nelivetoisen maastoauton, Dacia Dusterin. Se on ihan hyvä ja luotettava käyttöauto. Toki jos autolla pitää paikata omia vajavaisuuksiaan tai mukavuudenhaluaan, ei tuo raha riitä. Käytettyyn kohtalaiseen tuo raha riittää, mutta uusia ei taida juuri muita olla.

Dacia kulkee ja koirat haukkuu 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13vuotias 250 000 ajettu auto, jonka arvo on n. 5000€ joten joo, 30 000€lla saa kuusi hyvää autoa :)

Vierailija
24/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein ymmärrä, että miksi autosta pitäisi maksaa päälle tonnia-paria, kunhan tietää mitä ostaa.

Ei kiinnosta yhtään maksaa kalliita kaskoja tai rahoituseriä tai vaihtoehtoisesti ei kiinnosta menettää isoja määriä pääomaa pankkitililtä.

15v ikäinen 900e maksanut Suzuki palvelee oikein hyvin.

Vierailija
25/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, uuden nelivetoisen maastoauton, Dacia Dusterin. Se on ihan hyvä ja luotettava käyttöauto. Toki jos autolla pitää paikata omia vajavaisuuksiaan tai mukavuudenhaluaan, ei tuo raha riitä. Käytettyyn kohtalaiseen tuo raha riittää, mutta uusia ei taida juuri muita olla.

Dacia kulkee ja koirat haukkuu 😊

Luulevat mönkiääkin Daciaksi.  Missä vaan ajelee jos on koira lähellä niin haukkuu 

Vierailija
26/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajanut viimeiset 12 vuotta Kia Riolla ja ei ole yhtään ylimääräistä huoltoa tarvinnut. Nyt kolmas Rio menossa.

Otan osaa.

Vierailija
27/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyvän, jos ei osta ihan uutta, vaan 3-5 vuotta vanhan. Hyvän bemarin vaikka saa tuolla, esimerkiksi. Aika hölmöä muutenkin ostaa täysin uusi auto ellei sitten ole aidosti rikas. Auton arvo kuitenkin laskee niin nopeasti jo parissa vuodessa.

Vierailija
28/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein ymmärrä, että miksi autosta pitäisi maksaa päälle tonnia-paria, kunhan tietää mitä ostaa.

Ei kiinnosta yhtään maksaa kalliita kaskoja tai rahoituseriä tai vaihtoehtoisesti ei kiinnosta menettää isoja määriä pääomaa pankkitililtä.

15v ikäinen 900e maksanut Suzuki palvelee oikein hyvin.

Ei minuakaan kiinnostanut silloin kun ei ollut varaa.

Vierailija
29/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit toiset 30k että saat edes auton. Harmi että olet noin köyhä. Niin.

Vierailija
30/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvit toiset 30k että saat edes auton. Harmi että olet noin köyhä. Niin.

Luulen että minun 30k auto jännittävämpi kuin sinun 60k auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi