Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luonnollinen/luomu olla mielestäsi kaunis?

Vierailija
21.03.2024 |

Siis luomuhan on hieno juttu monessa kohtaa. Mutta onko naisvartalo mielestänne kaunis jos se on luomu? Eli käytännössä rinnat roikkuu, poskissa on ehkä saunan jälkeistä punakkuutta. Alapäässä on karvoitus ja ehkä näin on kainaloissakin. Kun näinhän on luonnollisella aikuisella naisella.

Miksi tämä ei olisi kaunista? Eikö nainen ole kaunis sellaisenaan?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu ja luonnollinen on kauneinta kauneutta. Ja vielä saunapuhtaana niin täydellistä. Ja siihen päälle vielä sisäinen kauneus ja mielen harmonia.

Vierailija
22/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen nainen on aivan yhtä kaunis kuin luonnollinen mieskin. Jostain syystä miehet ei kuitenkaan laukkaa kosmetologeilla hakemassa kiristyspiikkiä ja huulenpullistusta, ei värjäytä ripsiään saati hanki katuharjaa ripsien paikalle eikä ne pahemmin yritä leikkauttaa prseitäänkään paremmiksi jossain turkissa..

Ketkäs ne valittavat ladonkokoisista vaginoista? Miehetkö? Saati seuraavat tyrkkyjä somessa? Kommenttisi on yhtä tehokas kuin tuulenhenkäys hiekka-aavikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Luonnollinen naisvartalo on se paras. Karvoitus siellä ja kainaloissa on ok.

Samaa mieltä. Samoin miehessä saa (ja mieluiten pitääkin) olla kaikki karvat tallella eli todellakaan ei minun takia tarvitse olla vahailemassa ja sheivailemassa. Ja ennen kuin kukaan alkaa itkemään, että kaljuuntuva mies ei kelpaa, niin lisään ja tarkennan että se nimenomaan on luonnollista jos/kun hiukset ohenee eikä haittaa yhtään. Sen sijaan se haittaa, jos päähänsä on istuttanut jotain tekokarvaa tai edes haaveilee sellaisesta.

Vierailija
24/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu ja luonnollinen on kauneinta kauneutta. Ja vielä saunapuhtaana niin täydellistä. Ja siihen päälle vielä sisäinen kauneus ja mielen harmonia.

Jep. Toisaalta myös pitkän hiihto- tai juoksulenkin jälkeen nainen todella kaunis ennen saunaakin.

Vierailija
25/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luomu koska minulle ei ole tehty mitään parannuksia ym lisukkeita. Suihkunraikkaana olen luonnollinen kun ei ole meikkiä. Tosin ajelen kainalot, sääret ja siistin bikinirajat mutta sen lasken kuuluvan hygieniaan. En ole kaunis mutta moni varmasti on. Olen ok ja sinut itseni kanssa. 

Vierailija
26/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. En tunne muuta kuin olmin näköisen vaimoni joka kaipaa meikkiä naamalleen. Mitään muuta ei ole olemassa.

Vierailija
27/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Luonnollinen naisvartalo on se paras. Karvoitus siellä ja kainaloissa on ok.

Samaa mieltä. Samoin miehessä saa (ja mieluiten pitääkin) olla kaikki karvat tallella eli todellakaan ei minun takia tarvitse olla vahailemassa ja sheivailemassa. Ja ennen kuin kukaan alkaa itkemään, että kaljuuntuva mies ei kelpaa, niin lisään ja tarkennan että se nimenomaan on luonnollista jos/kun hiukset ohenee eikä haittaa yhtään. Sen sijaan se haittaa, jos päähänsä on istuttanut jotain tekokarvaa tai edes haaveilee sellaisesta.

Just katoin Diiliä ja mietin, että onpa Mäksä kivan näköinen vaikka onkin kalju.

Vierailija
28/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen on kaunista.

Meikki on kerros ihon päällä. Hyvä pohjameikki ei näy vahvasti, mutta ripsivärit ja rajaukset näkyy aina kerroksena ylimääräistä. Meikittömyys liittyy vapauteen. Ei tarvitse varoa sotkemasta meikkiä. Saunan jälkeinen punakkuus liittyy puhtauteen ja ei ole mitenkään rumaa.

Vierailija
29/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luomu koska minulle ei ole tehty mitään parannuksia ym lisukkeita. Suihkunraikkaana olen luonnollinen kun ei ole meikkiä. Tosin ajelen kainalot, sääret ja siistin bikinirajat mutta sen lasken kuuluvan hygieniaan. En ole kaunis mutta moni varmasti on. Olen ok ja sinut itseni kanssa. 

Karvojen ajelu ei kuulu millään tavalla hygieniaan.

Vierailija
30/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseksiko tämä on mennyt? Että pitää ihan pohtia voiko ilman leikkelyjä, täytteiden pumppaamista, silikonilisäkkeitä, raakkausta ja meikkejä olla kaunis?

Omituiseksi on mennyt kauneuskäsite.

Voi taivaan kiitos mä olen niin saatanan vanha ettei tarvitse tällaisia edes ajatella. 

Vierailija
31/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen sitä luomummaksi muutun, hiukset värjäämättä usean vuoden, meikkaan harvemmin. Kainalokarvat ajelen, sääriä ja "bikinirajaa" joskus. Onneksi en nuorempana ottanut mitään täytteitä tai tatuointeja.

Hoikka jäntevä mieheni tykkää luomupullukasta :)

Vierailija
32/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä karsastan kainalokarvoja ja sellaista, mutta luomu noin muuten ehdottomasti on kauneinta. Silikonitissit on luonnottomat pallot, huulitäytteet jotain aivan hirveää. Mietin aina, että MIKSI. Kevyt meikki on kaunista myös, mutta myös ilman. 

Vierailija
33/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos minulle tuleekin niitä treffikutsuja. Olen ihan tavallisen kokoinen ja hymyilevä ihminen. En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi lisäillä itseeni mitään tatuointeja, irtoripsiä, irtokynsiä, hiuksia tai tekotissejä. Hiuksia värjään joskus lähes omalla värillä ja leikkautan vain vähän. Käytän vain ripsiväriä, joskus juhlissa huulipunaa. Karvoitukset on toki siistitty.

Vierailija
34/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvoja on pakko siistiä jos aikoo uimahallissa käydä. Bikinirajaa nimittäin. Karvat kasvaa joillain niin voimakkaasti. 

Vierailija
35/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai voiko, no totta kai voi, vaikkei välttämättä. Hassu kysymyksen muotoilu...

Vierailija
36/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luonnolliset tissit ovat kauniit. Toki niitä navassa roikkuvia lapasia on myös olemassa, mutta ei kaikki "luonnollisesti roikkuvat" ole sellaisia vanhemmallakaan iällä.

Vierailija
37/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että niillä keillä on luonnostaan paksut hiukset ja tuuheat kulmakarvat, on myös muu karvoitus tuuheaa. Siistiä sitä. 

Vierailija
38/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoinen on eri asia kuin normaali hygienia ja karvoituksen ajaminen

Liittyykö karvoituksen ajaminen hygieniaan?

Ymmärrätkö sanan ja merkityksen? Moni muukaan ei ymmärrä

Eikö vauvalla osata suomea?

Vierailija
39/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä karvoja on pakko siistiä jos aikoo uimahallissa käydä. Bikinirajaa nimittäin. Karvat kasvaa joillain niin voimakkaasti. 

Kuka pakottaa? Heitetäänkö uimahallista ulos, jos karvaa on näkyvissä liikaa? Koskeeko tämä myös miehiä?

Vierailija
40/46 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä muita huolikaan kuin luomuja. Meikittömiä söpöliinejä. Bataatti ei koreaksi muutu vaikka maaliin hukuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme