KirsiK Energy Medicine hoidot, järkyttävää huijausta
Kysyisin teidän kokemuksia ketkä olette osallistuneet Kirsi K Energy Medicine -hoitoihin. Oletteko hyötyneet hoidoista? Itse olen todella todella pettynyt tähän hoitomuotoon ja erityisesti yrittäjän/hoitajan toimintaan. Itse asiassa olen saanut vain harmeja itselleni ja jos olisin tiennyt, en ikimaailmassa olisi maksanut järkyttävän isoja summia hoidoista! Yrittäjän antama hoitotakuu ei päde millään lailla ja on sanonutkin ettei hänen ole tarvinnut vielä koskaan palauttaa kenellekään rahoja. Tässä vaiheessa olisi itselläni pitänyt alkaa hälytyskellojen soida! Yrittäjä ei ota minkäälaista vastuuta hoitamisestaan ja syyttää asiakkaita mitä eriskummallisimmista asioista. En ole ennen törmännyt vastaavaan asiaan ja siksi haluaisin kuulla myös muiden ajatuksia. Vai olenko yksin tässä tilanteessa...
Kommentit (28)
Olen kuullu, että olis useita kuluttajavalituksia Kautiaisen toiminnasta... tuhansia euroja maksavia tehottomia hoitoja muitta hän ei suostu neuvottelemaan eli antamaan rahoja takas
Jännä kun eksyin tänne, mikä tää tyyppi on kun vertaa itteään Jeesukseen? Fasesta löysiin hänen kirjotuksensa,
https://www.facebook.com/kirsi.kautiainen/posts/pfbid02ErSSqN4Z2aVCKUTv…
Hän ylläpitää yhdenlaista kulttia. Vaarallista touhua hänen touhunsa. Ja sairasta!
Olen sivusta seurannut tätä ihmistä ja ei voi kuin ihmetellä, miten hän saa ihmisiä pauloihinsa. Se tökkää jo heti alkuunsa, kun hän julkaisee pitkiä face-päivityksiä, joissa kertoo, kuinka hän on kokenut niin paljon pahaa ihan vain siksi, että on niin valaistunut. Tämän yli-henkisyyden ja valaistumisen vuoksi häntä huonommat ja ei-niin-henkiset-ymmärtämättömät ihmiset kokevat hänet uhaksi. Ja siksi ilmeisesti minäkin nyt tässä häntä parjaan. Kun olen niin huono ja alemmissa energioissa kuin hän.
Täytyy sanoa, että hienosti hän itsensä korottaa ja ylentää. Pointsit siitä. Se on hänen mielestään varsin oikeutettua toimintaa, mutta älköön kukaan olko eri mieltä hänen kanssaan.
Tällainen ihminen ei ole valaistunut, vaan enemmänkin kykenemätön ymmärtämään muita ja muiden mielipiteitä. Ja lisäksi hän on hyvin itsekäs ja joustamaton.
Olen niin matalaenerginen, että voin hyvin myöntää joidenkin hänen kertomien asioiden olevan ihan hyviäkin 😃. Olen joskus joitakin hänen hoitovideoita katsonut. Hänellä olisi hyviäkin juttuja, mutta en kykene enää mitään niistä katsomaan, kun en kestä sitä itsensä korottamista.
Hän on liian täynnä itseään. Kuten niin moni muukin vastaavia hoitoja antava.
Oletteko muuten huomanneet, että monen vastaavan "valaistuneen" taustalla on rankka lapsuus/nuoruus? Sehän tietysti hyvässä lykyssä ohjaa ihmistä etsimään hyvää ja toimimaan niinsanotusti valosta ja rakkaudesta. Vaan toisinaan taustalla on oikeasti sairas mieli, joka ruokkii itseään näillä paremmuusharhakuvitelmilla. He ovat erinomaisen eteviä keräämään ympärilleen hovin, jossa he ovat ihailtavina johtajina. Sitten kun joku näkee sen esityksen taakse, niin hän on tietenkin uhka. Joka pitää tavalla tai toisella eliminoida.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiltä rahat pois. Siihenhän tämä "energy medicine" ja muut huuhaahoidot perustuvat.
Jep. Menee sinne samaan luokkaan ennustajien, horoskooppien yms. humpuukijuttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä valitettavaa, että tällaiset pilaavat hyvien hoitojen maineen - totta valitettavasti on, että täällä alalla on kaikenlaisia hoitajia... Niin hyviä kuin huonoja kuin sitten näitä hyvin huonoja, jotka pilaavat muidenkin maineen... Energiat sinänsä kyllä ovat totta ja aivan kaikkien saatavilla.
🤦
On somessa itseään kovasti esiintuova yrittäjä, jonka toiminnasta syntyi hämminkiä parisen vuotta sitten. Hankki asiakkaita vetoamalla johonkin tunnettuun hoitomuotoon, myöhemmin selvisi ettei ollut edes käynyt opintoja loppuun. Oli mukana vaaliehdokkaanakin, kehui näkevänsä itsensä terveysministerinä. Saanut asiakkailta useita valituksia, mutta ei välitä niistä.
Näin on tuttavani kertonut, hän ei uskalla tulla kokemuksen kanssa julkisuuteen, koska pelkää yrittäjää. Tämä kun lähettää yhä energioita, vaikka on asiakassuhde ohi ja nimenomaan kielletty hoitamasta. Monen terveys ja rahat menneet, tuhansia euroja ja katteettomia lupauksia. Nyt mainostaa hoitavansa syöpää. Röyhkeää toimintaa.
Se on kyllä valitettavaa, että tällaiset pilaavat hyvien hoitojen maineen - totta valitettavasti on, että täällä alalla on kaikenlaisia hoitajia... Niin hyviä kuin huonoja kuin sitten näitä hyvin huonoja, jotka pilaavat muidenkin maineen... Energiat sinänsä kyllä ovat totta ja aivan kaikkien saatavilla.