Auto ajoi tamperelaisgrillin hajalle ja pakeni paikalta
Jos auto on siis itsestään ohjautuva, näin voi käydä, mutta käsittääkseni auto ei juurikaan kulje ilman ajajaa, joka siis autoa ajaa.
Puhekielessä jotenkin siedän ilmaisun, sanomalehdissä nihkeämmin ja kirjassa en ollenkaan. Jos autoa ajaa rattijuoppo, muistetaan aina mainita rattijuopon ajaneen autoa, ei silloin koskaan auto aja, vaikka teknisesti se rattijuoppo on todennäköisesti kykenemätön ajamaan, jolloin voisi sanoa auton ajaneen.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010307153.html?utm_medium=prom…
Kommentit (4)
Kalkku vetää puoleensa kaikenlaista porukkaa, myös ohikulkumatkalla. Onneksi ei ollut ketään siinä kohtaa ilmeisesti, sillä hetkellä. Paitsi kuski.
"Yrittäjän ja grillirakennuksen omistajan Muhammad Azmyn mukaan törmäys tapahtui noin kello 1.30 yöllä. Azmy oli itse töissä grillissä, kun törmäys tapahtui."
Keskellä yötä töissä...eikö tuota ihmistä yhtään väsytä? Itse en ainakaan jaksaisi olla tuohon kellonaikaan hereillä saati sitten töissä!
Vierailija kirjoitti:
"Yrittäjän ja grillirakennuksen omistajan Muhammad Azmyn mukaan törmäys tapahtui noin kello 1.30 yöllä. Azmy oli itse töissä grillissä, kun törmäys tapahtui."
Keskellä yötä töissä...eikö tuota ihmistä yhtään väsytä? Itse en ainakaan jaksaisi olla tuohon kellonaikaan hereillä saati sitten töissä!
Taitaa nuo viikonlopun yöt olla kaikista kannattavinta aikaa grillille, kun jengi tulee baarista himaan grillin kautta... ja onhan meillä mappi, joka on "kunnostautunut" "nakkikiskatappelussa".
Sori siitä