Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla ystävä sellaiselle, joka syö erilailla kuin sinä?

Vierailija
21.03.2024 |

Mun "ystävä" on muuttanut ruokavaliotaan terveyden ja ylipainon vuoksi.

Meillä kaveripiirissä on tapana tavata ruokailun merkeissä. Laitetaan hyvää ruokaa ja ihania makeita leivonnaisia ja jälkiruokia.

Nyt tämä yksi kaveri ei enää niitä makeita syö eikä hän sitä mitenkään nosta esiin, on vain syömättä.

Hän on ihan mukava ihminen ja haluisin olla hänen ystävänsä, mutta tuo syöminen (tai syömättömyys) häiritsee ja tuntuu etten voi olla enää hänen ystävä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun  ystävä syö mitä syö eikä se tähän asti oo estänyt ystävyyttä. En mä hänen ruokiensa perusteella oo ystävä eikä hän sen mitä mä syön. 

Ap ei siis halua että ystävä muuttaa elämäänsä vaan hänen täytyy olla edelleen ylipainoinen herkkujen syöjä. Parempi että susta pääsee eroon

Vierailija
22/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumbbaat sen vaan. Mäkin dumbbasin kun eräs meni jättää alkoholin, ei siitä enää hyötyä ollut edes hauskan seuran merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hullu, 

Vierailija
24/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ryhmäpaine ja silleen, pakko syödä kun muutkin syö.

Toivottavasti entinen ystäväsi löytää parempaa ja älykkäämpää seuraa.

Vierailija
25/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelma, en pysty syömään yksin. Jos olen useamman päivän niin etten tapaa muita ruoan merkeissä, saatan napostella vain muutaman pähkinän. Se on syömishäiriö kun oma ruokailu ja tunteet sitä kohtaan riippuu muista. Suosittelen että AP pikaisesti hakeutuu mielenterveyspolille saadakseen hoitosuhteen omaan sairautensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä