Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä olisit valmis tekemään 2650 euron kuukausipalkalla?

Vierailija
20.03.2024 |

Vakiopalkka, ei mitään lisiä.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa. Voisin jopa Stubbia tuurata tai ryhtyisin "rattopojaksi"!

Vierailija
42/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpalkka? Aika hyvä jos on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein mitä vain. Nyt raskaassa työssä kelien armoilla viherrakennusalalla ja palkkaa kilahtaa tilille 1200-1600e/kk työmäärästä riippuen. Ja talvikaudet joutuu pyörittelemään peukaloita eikä kesälomaa ole koskaan varaa pitää. EIkä ole varaa myöskään lähteä talvella lomailemaan paremman kelin perässä kauemmas. 

Surkea alavalinta, älkää tehkö samaa virhettä.

Oletko monta kuukautta kausityöttömänä talvisin, millaiset tulot silloin on?

Vaihtelee. Olen nyt tehnyt aurausta talvet osa-aikaisena. Tänä talvena osa-aikaisuutta on kestänyt nyt aika tasan 3kk ja ensi kuussa pääsee taas paremmille tunneille. Ansiosidonnaista soviteltuna kaveriksi ja asumistukea, kk-tulot talven aikana huitelee jossain reilun tonnin paikkeilla, toki joskus jos tulee reilummin lunta niin saattaa päästä välillä parin tonninkin kuukausituloihin. Mutta se on todella harvinaista. Toki ensi talvena ei enää aurausta kannata tehdä leikkausten takia, koska se söisi niin työttömyystukea kuin asumistukeakin. Ja jatkossa joka toinen talvi menee leikkausten ansiosta työmarkkinatuella. Pahimmillaan tulot talvikausiksi tippuu sinne 800e/kk paikkeille, mikä vähän kuumottelee kun asumiseen menee jo melkein 500e. 

No, ei voi mitään. Josko tässä hissukseen saisi vähän rahaa säästöön, että olisi varaa lähteä opiskelemaan jotain muuta. Paras vaihtoehto olisi tietysti jos pääsisi oppisopimuksella jonnekin. Parin kilpailevan firman tiedän maksavan kyllä jonkun verran parempaa palkkaa ja heidän mahdollisesti avautuvia työpaikkoja kyttäilen myös. Työ itsessään on kivaa kyllä, ja mielellään tätä jatkaisin jos vaan palkalla saisi ruokaa pöytään ja katon pään päälle.

Vierailija
44/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijän töitä, koiranhoitoa, vesiliukumäkien testausta (tämä on muuten oikea työ)

Vierailija
45/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan. T. 12€/h tienaava. Näissä tulokeskusteluissa olisi aina syytä ottaa VUOKRA huomioon, aivan kuten NETTOpalkkakin, bruton sijaan. Eli se, mitä sulle jää kouraan. 2650€ on sikahyvä liksa Kemissä. Stadissa ei niin hyvä, kun vuokraan menee 3x Kemin verran. 

Vierailija
46/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon rahaan melkein mitä vaan. Lastenhoitajana päikyssä tienaan paljon vähemmän. 

Vierailija
47/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan. Nyt kaupassa töissä 3-tason palkka täysiaikaisilla bruttona n 2100€/kk.  Minä teen osa-aikaa (koska eivät anna täyttä työaikaa kenellekkään), tienaan noin 1500 bruttona, 1250 nettona. Ja on raskasta, tulospainotteista ja kiiteistä työtä.

Vierailija
48/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä vaikka mitä tuolla palkalla. Toki esimiesasemaan tai ylipäätään kovin vastuullisiin tehtäviin en suostuisi tuonsuuruisella palkalla, niistä pitää saada enemmän.

Vierailija
49/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa säännöllinen päivätyö, ei hoitoalan töitä, miel 30h/vk. Taäekidin pienemmälläkin liksalla. 

-työtön & osatyökykyinen 

Vierailija
50/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus kai on vastata, että en todellakaan yhtään mitään, kun saan tuon verran jo Kelasta tukia.

Nauti Kelacardistasi kun se sulla vielä on

Sua on höpläytetty. Suomen sosiaaliturva on oikeasti niin surkea, että se paukkuu EU:n sääntöjä vastaan.

Ei voi pienentää tai tulee oikeusvaltio.

Joskus on tässä yhteydessä kerrottu, että EU ei ole tajunnut, että Suomessa yksi henkilö voi saada monta eri tukea. Silloin yhteenlasketut tulot ovat isommat kuin mitä yhden tuen tarkastelu näyttää. Eihä niill' nyt herroiksi elele.

Voi saada on eri asia että kaikki tuensaajat saavat!

Vierailija
51/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tehdä nykytyötäni asiantuntijana 2 pvä viikossa tuolla rahalla. Tai vaihtoehtoisesti 1,5 viikkoa / kk. 

Vierailija
52/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mitä vaan. Ei minun palkkani ole ikinä ollut edes noin korkea.

Vierailija
53/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun palkka on nyt 2700/kk ja tietokoneen ääressä menee työpäivät 

Minulla oli hiukan yli 2800 kun kuusi vuotta sitten jäin eläkkeelle. 

Vierailija
54/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain mikä ei olisi fyysisesti kovin raskasta. Joku toimistotyö ma-pe ja viikonloput vapaat. Etätyötä tekisin myös tuohon hintaan ihan mielelläni.

Vierailija
55/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä vaan. Nyt kaupassa töissä 3-tason palkka täysiaikaisilla bruttona n 2100€/kk.  Minä teen osa-aikaa (koska eivät anna täyttä työaikaa kenellekkään), tienaan noin 1500 bruttona, 1250 nettona. Ja on raskasta, tulospainotteista ja kiiteistä työtä.

Epäilen että ihan mitä vaan. Viidensadan kilsan päästäkin? 

Vierailija
56/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kevyttä itsenäistä etätyötä

Vierailija
57/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa +- tollasia palkkoja suorittavalle portaalle eli hakemusten käsittelijöille. Jotain sen tyyppistä, alemman stressitason työtä voisin tehdä. Tiedätte, päivän päättyessä ja työpaikan oven sulkeutuessa perässä työasiat ei seuraa mukana. Tuotannossa maksettiin kokoonpanotöistä noin 2400e brutto ilman lisiä.

Vierailija
58/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kokoaikaista työtä. Ehkä max 60% työaika tuolla rahalla. 

Vierailija
59/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä nytkin, ajan rekkaa 3pv viikossa. 

4 vapaata ja kelpo tulot👌🏻

Vierailija
60/96 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan nettona 2300 euroa aineenopettajan työstäni, lisineen voi joskus nousta 2600 euroon. Toistaiseksi olen suostunut tekemään.

Niin eli bruttosi on yli 3000. Tässä oli kyse bruttopalkasta 

Mistä se selvisi, että bruttopalkasta on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan