Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lakot vain jatkuvat, niin miten kukaan

Vierailija
20.03.2024 |

voi enää autoilla, kun polttoaineet loppuvat asemilta?

Millä sitten ihmiset töihin menevät?  Varsinkin maaseudulla asuvat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ostavat sähköauton tai eivät mene töihin. Lakkojen TARKOITUS ON HAITATA IHMISTEN ELÄMÄÄ JA TÄTÄ MAATA NIIN ETTÄ TUNTUU! Itse kannatan kaikkien alojen  yleislakkoa. Kaikki seis niin eiköhän ala hallitus taipua.

Ja minä kannatan demokratiaa. Tämä lakkoilu on selkeä hyökkäys demokratiaa vastaan. Ihan itse Suomen kansan aiheuttama tilanne, että Suomessa on tällainen vaaleilla valittu eduskunta ja hallitus. Olisitte äänestäneet toisin, jos noin paljon ahdistaa. Jos diktatuuria kaipaatte, muuttakaa Venäjälle.

Vierailija
22/25 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se hallitus luvannut leikata, jottei tarvis ottaa niin paljon velkaa? Sitä otettiin kuitenkin enemmän kuin viime kierroksella? Farssi, jälleen kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ostavat sähköauton tai eivät mene töihin. Lakkojen TARKOITUS ON HAITATA IHMISTEN ELÄMÄÄ JA TÄTÄ MAATA NIIN ETTÄ TUNTUU! Itse kannatan kaikkien alojen  yleislakkoa. Kaikki seis niin eiköhän ala hallitus taipua.

Joo. Hallituksen ylimielinen asenne saa näkemään punaista!  Jos musta olisi kiinni, niin periksi ei annettais, vaikka sitten koko maa taantuisi kivikaudelle! Mutta johan se on ilmeisesti selvää, että hallitus ei anna tuumaakaan periksi. Itse voi kuitenkin jokainen sitten päättää missä menee oma raja. Jos mun palkkaan kajotaan, niin aivan satavarmasti irtisanoudun välittömästi. Toki voi olla, että työnantaja hoitaa sen homman mun puolesta, mutta senttiäkään halvemmalla en tule työtäni tekemään. Pitäkööt tunkkinsa!

Vierailija
24/25 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kannatan demokratiaa. Tämä lakkoilu on selkeä hyökkäys demokratiaa vastaan. Ihan itse Suomen kansan aiheuttama tilanne, että Suomessa on tällainen vaaleilla valittu eduskunta ja hallitus. Olisitte äänestäneet toisin, jos noin paljon ahdistaa. Jos diktatuuria kaipaatte, muuttakaa Venäjälle.

Juu juu. Kun valtaosa jengistä ei edes ymmärrä mitä äänestää, niin tulos on tämä. Ei se mitään demokratiaa ole, vaan tyhmän kansan manipuloimista.

Vierailija
25/25 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mitenkään. Tämä ei ay liikettä kiinnosta ollenkaan. Jos työntekijä ei tule töihin, saa hänen työsuhteen purkaa. Silloin ei tule edes irtisanomisajan palkkaa.

Ei se ihan noin mene. Jos kyseessä on ns. Ylivoimainen este, joka polttoainepula olisi, tuota ei voi soveltaa. Palkkaa sen sijaan ei tarvi maksaa, jos työntekijä ei pääse töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi