Mun tuet laskee yli 200e/kk, en pärjää enää!! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa...Ensi kuussa ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???
Mulle jää ensi kuussa vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 470e.
Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!!
JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...
Kommentit (333)
Nyt ne vasta alkavat pakottaa sua hakemaan muuta. Jos pystyt näyttämään toteen, että olet oikeasti hakenut MITÄ TAHANSA asuntoa ja asuntoa MILTÄ TAHANSA alueelta omassa kaupungissasi, miksei muualtakin, maksavat vielä sen erotuksen liian kalliin ja sopivan hintaisen välillä, koska helppoa ei ole halvemman asunnon saanti. Mutta enää ei voi olla nirso asuinalueen ja asunnon koon kanssa, eli valitseminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Tienataan puolison kanssa 9000 e / kk
Yhdessä vai erikseen?
Jatkan vielä (64), että ei mene noin kun sanot, jos oikeasti olet hakenut kaikkia mahdollisia asuntoja, jotka ovat halvempia, vaan selvästi olet liikaa valikoinut tai sitten olet provo.
Tää on niin kivaa nähdä miten vihervassarit kärsii tukiensa pudotessa yhtä alas kuin vihreiden kannatus 🤗 ennen vihreät istui hallituksessa , mutta nyt niiden kannatus on alempi kuin RKP:llä 😂
*Kokoomus - kun on aika hymyillä *
Toivottavasti saat häädön ja kuolet katuojaan uitun loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vai erikseen?
Erikseen. Minä olen työtön ja saan 590€ ja mies loput meidän yhteisistä tuloista.
Vierailija kirjoitti:
728 kpl alle 400€/kk löytyi vuokra-asunnot.com sivulta. Tuohan jo kohtuu vuokra. Että tuskinpa olet tosissaan hakenut.
Mistä, ympäri maata vai?
Kuka maksaa muuton?
Elätkö toimeentulotuella ap?
Eikö työmarkkinatukea lainkaan?
Mut miten se toimeentulotuki on leikattu? Mikä sun vuokra on, tonnin yli vai?
Vierailija kirjoitti:
Töihin
En pysty. Ei ole rahaa työmatkoihin.
Ap
Hyvinhän nuo rahat silti riittää, 150€ saa kuukauden ruoat kun teet itse ja seuraat tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Töihin
AP on vasemmistolainen trolli, ei siitä töihin ole eikä tule olemaankaan.
Niin maksa tosta sitte laskut...
Puhelin ja sähkö...vakuutus....
Mene töihin.
Todellako ennemmin varastat kuin haet töitä? Kuinka laiska ja moraaliton voi ihminen olla?
Töihin päästyäsi voit maksaa velat pois ja saat luottotiedot takaisin puolen vuoden kuluttua siitä, kun ne on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Todellako ennemmin varastat kuin haet töitä? Kuinka laiska ja moraaliton voi ihminen olla?
Töihin päästyäsi voit maksaa velat pois ja saat luottotiedot takaisin puolen vuoden kuluttua siitä, kun ne on maksettu.
Töihin ei noin vaan mennä.
Kokoomus tekee oikein hyvää työtä. Nyt työttömät jotka eivät saa töitä, joutuvat esimerki myymään persettään ja suomalaiset alkaa voimaan seksuaalisesti paremmin kun maksullisia on tarpeeksi saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy tähän aloitukseen, mitä te tienaatte? Vai oletko aikeissa auttaa esim vuokraamalla ap: lle halvemman asunnon?
Semmosta se ap on, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ainakin tuolla ulinalla ja valittamisella pysyt ainakin lämpimänä ja kesää kohti mennään. =D