Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuet laskee yli 200e/kk, en pärjää enää!! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa...Ensi kuussa ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole

Vierailija
20.03.2024 |

Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???

Mulle jää ensi kuussa vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 470e.

Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!!

JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA  ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!

Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...

Kommentit (333)

Vierailija
41/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituspuolueiden ratkaisu, että menet töihin. Esim. karvanaama-Tere tarjoaa töitä kaikille halukkaille.

Vierailija
42/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suikkareista maksaa 20€/kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, kun tälläsen valittajat kärsii. Onneksi pitkulaki tulee ja työnantaja pääsee näistä helposti eroon. 

Vierailija
44/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uliset?

Tässä sulle halpa vuokrakämppä:

https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/varkaus/kononpelto/kerrostalo/1…

ei sovellu asumiseen lukee ilmoituksessa

Mutta soveltuu eläinsuojaksi joten sulle se välttää ihan hyvin.

Vierailija
45/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olit noin puolitoista vuotta sitten mieltä siitä faktasta että moni joutui myymään asuntonsa kun sähkön hinta ja korot nousi ? Taisit naureskella vain kun keskituloiset joutui muuttamaan kodistaan. Näin kävi monelle tutulle kun asumiseen alkoi menemään se pari tonnia. 

En tunne ketään joka olisi joutunut myymän talonsa. Miten se edes onnistuisi kun kiinteistökauppa on ihan seis.

Hölmöä myydä talonsa sähkönhinnan takia. Itse muurasin takan olkkariin ja lämmitin sillä. Tiilet laastit ym tarvikkeet maksoi reilun 1500€ ja voittaa lämpöpumput mennen tullen.

Jos olisit oikeasti lukutaitoinen niin osaisit lukea asuntonsa. Tuskin olet itse muutenkaan muurannut yhtään mitään. Lue huolella, puhuin myös koroista 

Vierailija
46/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ajattelit tehdä luottotiedoillesi jotta joskus se asunnon vaihtaminen vois onnistua?

Vierailija
47/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin suikkareista maksaa 20€/kerta.

Äläpä tuu tänne nostelemaan hintoja yhtään!! Kymppi on normitaksa!!

Vierailija
48/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruoka pitäisi varastaa kun köyyyhille jaetaan sitä ilmaiseksi leipäjonoissa ja ruokajaoissa? Tiedän tämän koska käyn niissä välillä hakemassa koiralle nötköttiä,lihaa,makkaraa ja leikkeleitä. Joskus niistä saa maksalaatikkoakin ja se on koiran herkkua.

Kuitenkin itse syöt niitä ja inhoat itseäsi.

Vierailija
49/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla Etuovessa Helsingissäkin soluhuoneita ihan jokusella satasella, eivätkä ne ole tarkoitettuja pelkästään opiskelijoille vaan ihan julkisesti kaikille. Menet semmoiseen, ja sitten kun rahatilanteesi on parempi, voit muuttaa asumaan kokonaan yksiksesi.

Vierailija
50/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö kirveellä kokkaria tai persua päähän, niin majoitus ja ruoka järjestyy valtion hotellissa.

Vierailija
51/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kimppakämppään

Vierailija
52/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen ap katosi hornan tuuttiin. No, siellä on ainakin ilmainen lämmitys.

Vierailija
53/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta Sodankylään? Siellä on edullisia asuntoja tyhjillään ja myös runsaasti poikamiehiä. Menet paikalliseen karaokebaariin ja saatat jopa löytää elämäsi rakkauden.

Aikuinen nainen

Vierailija
54/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olit noin puolitoista vuotta sitten mieltä siitä faktasta että moni joutui myymään asuntonsa kun sähkön hinta ja korot nousi ? Taisit naureskella vain kun keskituloiset joutui muuttamaan kodistaan. Näin kävi monelle tutulle kun asumiseen alkoi menemään se pari tonnia. 

En tunne ketään joka olisi joutunut myymän talonsa. Miten se edes onnistuisi kun kiinteistökauppa on ihan seis.

Hölmöä myydä talonsa sähkönhinnan takia. Itse muurasin takan olkkariin ja lämmitin sillä. Tiilet laastit ym tarvikkeet maksoi reilun 1500€ ja voittaa lämpöpumput mennen tullen.

Jos olisit oikeasti lukutaitoinen niin osaisit lukea asuntonsa. Tuskin olet itse muutenkaan muurannut yhtään mitään. Lue huolella,

Niin..tarkoitit niitä kennostotaloja. En laske niitä ihmis asunnoiksi. Ne on kommunistien kolhooseja. Vatnikit asuu niissä 

Vierailija
55/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uliset?

Tässä sulle halpa vuokrakämppä:

https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/varkaus/kononpelto/kerrostalo/1…

Tuossahan nimenomaan sanotaan, että EI sovellu asunnoksi. Kyseessä on varasto/työtila.

Öyhöoikeistolle lukutaito on kommarien hapatusta.

Vierailija
56/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukia enemmän kaikille

Vierailija
57/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä. Muuten saat asua kadulla

Vierailija
58/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän toimeentulevien pitää lainarahalla maksaa sinun asumisesi?

Vierailija
59/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ajattelit tehdä luottotiedoillesi jotta joskus se asunnon vaihtaminen vois onnistua?

Jos tarkoitit minua, joka kommentoin, ettei luottotiedoton kovin helposti saa vuokra-asuntoa, niin maksan siis kuukausittain 1/3 palkastani ulosottoon. Pari vuotta ja kaikki on maksettu, eiköhän tuolloin luottotiedotkin palaa. 

Vierailija
60/333 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset saa? Minä saisin heti huomenna valita vaikka kymmenistä vuokranormin hintaisista asunnoista mieleiseni jos olisi tarve.

Jäikö ehkä huomaamatta lause: luottotietoja ei ole? Itse olen samassa tilanteessa, asun ihan liian kalliissa asunnossa, 1/3 palkasta menee ulosottoon ja nykyisessä asunnossa ei todellakaan olisi varaa asua. Mutta luottotiedottomana en saa asuntoa muualtakaan. Joten tässä kärvistelen, eikä jää edes tuota 240 euroa/kk elämiseen. 

Onko otettu nuorenpana pikavippiä ja eletty hurlumhei? Taitaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän