Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmannin perustaja Kyösti Kakkonen pitää työssä uupumista asennevammana

Vierailija
20.03.2024 |

Työntekijöille tulee paheksuntaa perusteettomista sairauslomapäivistä ja tukiloiset saavat kuulla kunniansa Kyöstin halveksinnan muodossa.

Vapaa-ajan harrastuksissa loukkaantuminen ei ole Kyöstin mielestä sopivaa. Henkilön tossun asennosta voi kuulemma päätellä ihmisen asenteen työhön.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta työskennellä Kyöstille, voi ihan vapaasti mennä töihin muualle. Kukaan ei pakota.

Kenellä hän se asennevamma oikein on? 

Vierailija
22/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se uupumus tavallaan asennevamma. Kun on tarpeeksi laiska, niin ei uuvu töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloitin nuorena työurani silloin, kun työntekijöitä arvostettiin. Silloin opin,  että.olen.hyvä.ja arvokas  työntekijä. Nyt osaa pitää puoleni asennevammaisia pomoja kohtaan. 

Vierailija
24/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, "maksullinen arvovalintavaikuttaja", teki itsestään taannoin täyden pellen Perjantai-ohjelmassa jossa antoi ymmärtää, että työttömien rahaongelmat johtuvat siitä, etteihän he sijoita.  

Vierailija
25/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etteivät", piti kirjoittaa

Vierailija
26/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sitä tämmöisten takia töitä skipata. Jos täytyy, niin kirves vaan mukaan.

Vierailija
27/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla en näiden ulostulojen jälkeen ole käynyt. Kaikkea saa Kiinasta murto-osalla Tokmannin hinnoista. Ja sitä mitä ei saa, ostetaan muualta.

Myyjät ovat todella tympääntyneen oloisia Tokmannilla. Enpä ihmettele. Ja kaikki tarjoukset on jotain ihme klubitarjouksia. En periaatteesta kuulu mihinkään bonus-, yms. järjestelmiin, joten enpä Tokmannilta edes saa tarvitsemaani enää mitenkään edullisesti.

Vierailija
28/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkahan on yksi näistä monista halpispaikoista, jotka roudaa kinkkikamaa tänne Euroopan laitamille.

Vierailija
29/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Kyöstin raivoamassa pää punaisena työtään tehneelle virkamiehelle. Huorittelikin, vaikka itse oli virheen tehnyt.

Vierailija
30/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Kyöstin raivoamassa pää punaisena työtään tehneelle virkamiehelle. Huorittelikin, vaikka itse oli virheen tehnyt.

Vaikuttaa oikein mukavalta mieheltä.

Vierailija
31/79 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että TOkmannilla on niin huono asiakaspalvelu, jos heidän johto on tuollainen. Ei varmaan työntekijöille mitään hyvää tipu ? Maksan mieluusti vähän kalliimman hinnan naapurimaan kilpailijalle, kun katselen Tokmannin huonoa palvelua ja sekaisia kauppoja.

Samaa mieltä, että Rustassa käyn mieluummin ostoksilla. Siistimpää ja parempi valaistus. Tavarat hyvässä järjestyksessä. Näin ainakin Kuopiossa. Ihan viime aikoina on näkynyt, että Tokmannillakin yrittävät selkeyttää hommaa, mutta edelleen on liikaa tavaraa käytävillä. Ahneutta sanon minä, tunkea kaikkea mahdollista myymälään.

Vierailija
32/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta. On niin uupunut ettei jaksa raahautua edes Tokmanniin. Pakko ostaa jostain muualta

Vierailija
34/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla en näiden ulostulojen jälkeen ole käynyt. Kaikkea saa Kiinasta murto-osalla Tokmannin hinnoista. Ja sitä mitä ei saa, ostetaan muualta.

Myyjät ovat todella tympääntyneen oloisia Tokmannilla. Enpä ihmettele. Ja kaikki tarjoukset on jotain ihme klubitarjouksia. En periaatteesta kuulu mihinkään bonus-, yms. järjestelmiin, joten enpä Tokmannilta edes saa tarvitsemaani enää mitenkään edullisesti.

Ja verkkokauppa Suomen surkein.

Vierailija
35/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu totta

Vierailija
36/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että TOkmannilla on niin huono asiakaspalvelu, jos heidän johto on tuollainen. Ei varmaan työntekijöille mitään hyvää tipu ? Maksan mieluusti vähän kalliimman hinnan naapurimaan kilpailijalle, kun katselen Tokmannin huonoa palvelua ja sekaisia kauppoja.

Samaa mieltä siksi käynkin toisen merkkisessä halpakaupassa , pienempi ketju mutta huomattavasti parempi kauppa tavaran , siisteyden ja myyjien takia.

Vierailija
37/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klubi tarjousten takia en käy enää , käyn toisessa halpakaupassa jossa kaikille sama hinta ilman kortteja ja muita               härpäkkeitä . Kauppakin siistimpi ja mukavampi ilmapiiriltään . Ja tuotteet oikean hintaiset kassalla , tokmannilla                 usein oli vääriä hintoja ja oma hommansa oli niiitä oikoa.

Vierailija
38/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani olen nähnyt hänet pelosta tärisevänä ja itkevänä kun oli syytettynä siinä kepun rahoitusjupakassa.

Vierailija
39/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti voisi näyttää tällaisen täydellisen resilienssin ja itsekurin mallia laihduttamalla nuo ylimääräiset ihraläjät pois. Miksi on pakko ollut sellaiset kerryttää? Miksi asenteessa on vikaa? 

Vierailija
40/79 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavalinta meni tosi huonoksi kun Tokmanni sen imaisi. Eipä juuri ole siellä tullut käytyä sen jälkeen, siis vuosiin. Citymarketista saa pesuaineet ihan samalla hinnalla ja kaupat ovat melkein naapureina. Cittarissa on ilmainen parkkihallikin, joten miksi mennä kaikkin puolin huonompaan ostamaan Bio Luvilia ja Fairyä? 

Kakkonen on jäänyt ilman meidän perheen rahoja, ihan muut suomalaiset ovat sitä rahoittaneet. Omapa on vahinkonne.