Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten välinen seksi

Vierailija
20.03.2024 |

Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen. 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?

Vierailija
2/65 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevana umpihetero, mutta yllättäen melkein 50-vuotiaana rakastuinkin toiseen mieheen. Ajattelin, että muut miehet ovat vaan paineenpurkua varten, mutta toisin kävi. 

Vierailija
4/65 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa munkin mies kävisi. 

Vierailija
5/65 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää kokea tämä. Valitettavan monet elävät vain jossain heteroharhassa, eivätkä harrasta koskaan elämässään oikeaa seksiä.

Vierailija
6/65 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, mieli tekisi mutta ???

Vierailija
7/65 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aletaan oikeasti panemaan, naiset on vaan tiellä😁

Vierailija
8/65 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen."

Kyllä, olen samaa mieltä. Omista mieltymyksistä ja rajoista olen kuitenkin pitänyt kiinni. Seksi ei mielestäni ole asia, jossa olisi syytä muodikkaasti astua ulos omalta mukavuusalueelta. Kokemusten karttuessa voi tietysti tehdä kokeiluita ja uusia aluevaltauksia, jos sellaisia todella haluaa. Mutta mukavaa sen pitää olla, ei koskaan ikävää.

Omat kokemukseni miesten välisestä seksistä ovat olleet kahden kesken tai muutaman miehen kanssa masturboinnista joko niin että kukin hoitaa itse itsensä tai kaverin kalun tyydyttämistä käsin. Myös molemminpuolista suuseksiä olen kokeillut. Näissä tilanteissa sukupuolielinten lisäksi vartalon muidenkin osien koskettelua on ollut. Se pidemmälle en ole halunnut edetä.

Asioita joita en halua tai tunne tarvetta tehdä ovat mm. toisen miehen suuteleminen suulle ja anaaliseksi. Romanttisia tunteita, ihastumista tai rakastumista en ole koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan. 

Vierailija
9/65 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole gay kuin vain 10%:sesti, niin onko otettava suihin tai nuoltava persettä?

Vierailija
10/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole gay kuin vain 10%:sesti, niin onko otettava suihin tai nuoltava persettä?

No kyllähän se vähän niinkuin asiaan kuuluu.

Vierailija
11/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pois. Mä en halua mun kumppanin harrastavan seksiä muuta kuin mun kanssa. Enkä myöskään halua miestä jota kiinnostaa miesten välinen seksi. Haluan umpiheteron miehen joka haluaa olla vain mun kanssa. Olen siis varmaan loppuelämän sinkku. 

Vierailija
12/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää kokea tämä. Valitettavan monet elävät vain jossain heteroharhassa, eivätkä harrasta koskaan elämässään oikeaa seksiä.

Sä tässä aika harhaiselta vaikutat. Kuvittelet voivasi määritellä mikä on oikeaa seksiä.

Vierailija
13/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole homo, mutta ei ole heterokaan. On bi-seksuaali ja tämä taisi olla ap:lle uusi sana?

Vierailija
14/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tässä aika harhaiselta vaikutat. Kuvittelet voivasi määritellä mikä on oikeaa seksiä.

Seksi naisen kanssa on täysin inferiööriä miestenväliseen seksiin nähden. Ainoa sitä puoltava seikka on lisääntymistarkoitus. Mitään muuta järkisyytä sille ei ole.

Vierailija
15/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen kanssa on täysin inferiööriä miestenväliseen seksiin nähden. Ainoa sitä puoltava seikka on lisääntymistarkoitus. Mitään muuta järkisyytä sille ei ole.

Sä edelleenkään voi kaikkien puolesta määritellä yhtään mitään. Voit puhua vain omasta puolestasi. 

Vierailija
16/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kertoo etukäteen ennen suihinottoa jos kun on käynyt harrastamassa homostelua poikien kanssa. En tykkää kakkakikkelin mausta.

Vierailija
17/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni miesten välisestä seksistä ovat olleet kahden kesken tai muutaman miehen kanssa masturboinnista joko niin että kukin hoitaa itse itsensä tai kaverin kalun tyydyttämistä käsin. Myös molemminpuolista suuseksiä olen kokeillut. Näissä tilanteissa sukupuolielinten lisäksi vartalon muidenkin osien koskettelua on ollut. Se pidemmälle en ole halunnut edetä.

Asioita joita en halua tai tunne tarvetta tehdä ovat mm. toisen miehen suuteleminen suulle

Miesten kesken on minusta erinomaista heteroseksiin verrattuna se että voidaan aluksi suoraan suomeksi puhua halki mitä halutaan ja mitä ei haluta. Tällaista ei ainakaan minun kokemissa naissuhteissa ole ollut, nainenhan lähtee kuvaannollisesti ovet paukkuen tilanteesta. 

Meillä on kaverini kanssa molemminpuolista suuseksiä ja p erusteellista nuolemista, naamat poisluettuna. Panohaluista on keskusteltu, toistaiseksi niitä ei kummallakaan ole. Harvoin toteutettavissa oleva (kun naisen kanssa eletään tahoillamme) asia on yhdessä yöpyminen, eli miehen kanssa kimpassa nukkuminen, joko lusikassa tai kainalossa. Tästä pidän, saan siitä energiaa, eikä sisällä mitään romantiikkaa. Olisi mielenkiintoista tietää pidättekö muut tästä. 

Lari32

Vierailija
18/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa imeä munaa ja ottaa melaa sisäänsä. Vastaavasi antaa minun tehdä naisystävien kanssa mitä tahansa. Kumpaakin kiihottaa. Mut miehen muna on mun yksinoikeus suussa, pillussa ja PERSEESSÄ. ;P

N30

Vierailija
19/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa imeä munaa ja ottaa melaa sisäänsä. Vastaavasi antaa minun tehdä naisystävien kanssa mitä tahansa. Kumpaakin kiihottaa. Mut miehen muna on mun yksinoikeus suussa, pillussa ja PERSEESSÄ. ;P

N30

Olet liian täydellinen ja ihana nainen.

Vierailija
20/65 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa harrastaa seksiä toisten miesten kanssa, ja minä saan harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Mutta ei saman sukupuolen kanssa, ei ilman ehkäisyä, eikä koskaan meidän kotona. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta.