Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa päivittäin menneisyyden teot

Vierailija
20.03.2024 |

Nyt olen rukoillut jeesusta ja Jumalaa antamaan syntini anteeksi. Jotenkin alkaa iso kuorma tippua sydämeltä. Kannattaa kokeilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajattelen omat mokailuni niin että mä toimin siinä tietoisuuden tasossa juuri sillä tavalla miten mun oli tarkoituskin toimia. 

Nyt kun mä oon kokenu mun henkisen heräämisen ja tehnyt oman sisäisen työni, mä tajuan tän kaiken. Se energia minkä alaisena mä ennen toimin, ei ois pystyny toimimaan paremmin, se toimi just niin kuin sen oli tarkotuskin. Se oli sitä aikaa ja se tietoisuuden taso. 

Tää sama ajatusmalli kannattaa omaa kun miettii ihmisiä muutenkin, suurinosa oikeasti toimii parhaimmalla mahdollisella tavallaan juuri sillä hetkellä ja siitä tietoisuuden tasosta millä ne elää juuri nyt. Ei ne välttis pahoja ihmisiä ole. 

Vierailija
2/2 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ajattelen omat mokailuni niin että mä toimin siinä tietoisuuden tasossa juuri sillä tavalla miten mun oli tarkoituskin toimia. 

Nyt kun mä oon kokenu mun henkisen heräämisen ja tehnyt oman sisäisen työni, mä tajuan tän kaiken. Se energia minkä alaisena mä ennen toimin, ei ois pystyny toimimaan paremmin, se toimi just niin kuin sen oli tarkotuskin. Se oli sitä aikaa ja se tietoisuuden taso. 

Tää sama ajatusmalli kannattaa omaa kun miettii ihmisiä muutenkin, suurinosa oikeasti toimii parhaimmalla mahdollisella tavallaan juuri sillä hetkellä ja siitä tietoisuuden tasosta millä ne elää juuri nyt. Ei ne välttis pahoja ihmisiä ole. 

Tämä on hyvin ajateltu. Yritän nyt itsekin tajuta, että tein teot siinä ymmärryksessä kuin silloin oli. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi