Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkanut tehdä niin, että jos joku asia ei kiinnosta

Vierailija
20.03.2024 |

Niin ei sano sitä. Ehdotan esim, että mentäsiinkö paikkaan X viikonloppuna tai tehtäis asiaa Y. Hänelle asia on ok, ja alan suunnitella. Mutta jos miestä ei oikeesti kiinnostakaan, niin unohtaa vaan sen eikä tee asian hyväksi mitään. Saattaa jopa kysymättä sopia jotain ihan muuta samaan ajankohtaan. Sitten kun pitäs oikeesti lähteä, väittää ettei olla mitään sovittu tai sori hällä onkin muuta. En käsitä??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se o ny sitte moro ja näkemiin.

Vierailija
22/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset on todella pelottavia. Koko elämänsä kaikki päätökset on tehty heidän puolesta, joten heille ei tule mieleenkään että aikuisena he voisivat päättää itse omista asioistaan. Parisuhde kuuluu hankkia, sitten puoliso haluaa naimisiin ja niinhän on pakko tehdä, sitten lapsia ja siinä on rakennettu koko elämä ilman että olisi edes miettinyt että haluaako tällaisen elämän oikeasti. Pahinta on että he itse ovat aina sanoneet kyllä näihin päätöksiin. Koska niin kuuluu tehdä. Historiassa on paljon esimerkkejä tällaisista ihmisistä (miehistä) jotka ovat pimahtaneet. He eivät ikinä kerro mitä haluavat, mutta ovat vihaisia koska eivät saa tehdä niitä asioita mitä haluaisivat. 

Miehesi on löytänyt keinon tehdä asioita oman mielensä mukaan. Voit yrittää keskustella ja jos hän osaa käyttää aivojaan, hän voi muuttua. Mutta harva muuttuu. Voi olla että hän syyttää koko loppuelämänsä sinua kaikesta mitä hän on elämässään itse päättänyt. Koska nämä ihmiset eivät ikinä ole itse vastuussa, kaikki asiat vain tapahtuvat heille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset naiset on rasittavia kun kehittävät kaikkea menemistä. Ei niille ees voi vastata kuin "ok", "joo" ja "kuuntelen kyllä"

Vierailija
24/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on varmaankin palstalla epäsuosittu mielipide, mutta onkonuo tekemiset ja menemiset päätetty aina hyvin vahvasti ap:n taholta, eli mies ei välttämättä alkujaankaan ole halunnut noita menoja, mutta on ap:n mieliksi sitten osallistunut suunnitteluun ja lähtenyt mukaan? Onko noiden tekemisten suunnittelu lähtenyt aiemmin miehen aloitteesta edes osin?

Joskus vahvatahtoiselle ihmiselle voi olla vaikea sanoa, että ei, en jaksa, ei kiinnosta jos tietää aina "häviävänsä" näissä tilanteissa. Silloin tuo voi olla vain tapa luistaa tilanteista. 

No onpa harvinaisen heikko lapasmies sitten. Aikuinen ihminen sanoo kyllä kumppanilleen jos ei halua lähteä johonkin, eikä vaan vetkuttele ja venkoile ulos suunnitelmista ja sitten uhriudu jälkilkäteen.

Vaatikaa mie

Niin yhdessä sovittuun menoon, yhdessä ei olla sovittu jos toinen päättää mitä tehdään. Selvästi aloittajan mies ei ole sopinut vaan aloittaja on itse sopinut. 

Vierailija
25/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ihmiset on todella pelottavia. Koko elämänsä kaikki päätökset on tehty heidän puolesta, joten heille ei tule mieleenkään että aikuisena he voisivat päättää itse omista asioistaan. Parisuhde kuuluu hankkia, sitten puoliso haluaa naimisiin ja niinhän on pakko tehdä, sitten lapsia ja siinä on rakennettu koko elämä ilman että olisi edes miettinyt että haluaako tällaisen elämän oikeasti. Pahinta on että he itse ovat aina sanoneet kyllä näihin päätöksiin. Koska niin kuuluu tehdä. Historiassa on paljon esimerkkejä tällaisista ihmisistä (miehistä) jotka ovat pimahtaneet. He eivät ikinä kerro mitä haluavat, mutta ovat vihaisia koska eivät saa tehdä niitä asioita mitä haluaisivat. 

Miehesi on löytänyt keinon tehdä asioita oman mielensä mukaan. Voit yrittää keskustella ja jos hän osaa käyttää aivojaan, hän voi muuttua. Mutta harva muuttuu. Voi olla että hän syyttää koko loppuelämänsä sinua kaikesta mitä hän

Hyvä analyysi. Lukekaa mitä Chris Watts teki perheelleen, hän oli nimenomaan tällainen mies. Sitten löytyi salarakas ja yhtäkkiä syttyi lamppu pään päälle, että en olekaan ikinä halunnut tätä vaimoa, näitä lapsia tai tällaista elämää. Koko perhe kylmäksi, että saa aloittaa uuden elämän puhtaalta pöydältä salarakkaan kanssa. Oli onneksi niin saatan4n tyhmä, että jäi kiinni saman tien. Olisi tarvinnut siinäkin hommassa jonkun naisen neuvomaan, miten kannattaa peittää jälkensä... Wattsin juttu avasi mun silmät näiden miesten kohdalla. Ne on vaarallisimpia, koska KOSKAAN ei voi tietää, mitä niiden päässä liikkuu, niihin ei voi luottaa ikinä.

Vierailija
26/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on varmaankin palstalla epäsuosittu mielipide, mutta onkonuo tekemiset ja menemiset päätetty aina hyvin vahvasti ap:n taholta, eli mies ei välttämättä alkujaankaan ole halunnut noita menoja, mutta on ap:n mieliksi sitten osallistunut suunnitteluun ja lähtenyt mukaan? Onko noiden tekemisten suunnittelu lähtenyt aiemmin miehen aloitteesta edes osin?

Joskus vahvatahtoiselle ihmiselle voi olla vaikea sanoa, että ei, en jaksa, ei kiinnosta jos tietää aina "häviävänsä" näissä tilanteissa. Silloin tuo voi olla vain tapa luistaa tilanteista. 

No onpa harvinaisen heikko lapasmies sitten. Aikuinen ihminen sanoo kyllä kumppanilleen jos ei halua lähteä johonkin, eikä vaan vetkuttele ja venkoile ulos suunnitelmista ja s

Niin yhdessä sovittuun menoon, yhdessä ei olla sovittu jos toinen päättää mitä tehdään. Selvästi aloittajan mies ei ole sopinut vaan aloittaja on itse sopinut. 

Jos aikuinen mies ei uskalla vaimolle sanoa, että en halua lähteä paikkaan x ajankohtana y, niin voi hellanlettas. Jos sä myöntelet ja sanot joo, kun jotain ehdotetaan, niin silloin olet suostunut ehdotukseen. Sano ei, jos et halua lähteä. Ihmeellistä, että näinkin yksinkertainen asia voi olla miehille liian vaikeaa.

Vierailija
27/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi käyttäytyy vain tyypillisen naisen tavoin, joten saat ikään kuin maistaa omaa lääkettäsi.

Vierailija
28/35 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi käyttäytyy vain tyypillisen naisen tavoin, joten saat ikään kuin maistaa omaa lääkettäsi.

Ikävää että olet jättänyt omat lääkkeesi syömättä. Me ei valitettavasti eletä samassa todellisuudessa kanssasi ja vuosikin on tosiaan 2024.

Vierailija
29/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset naiset on rasittavia kun kehittävät kaikkea menemistä. Ei niille ees voi vastata kuin "ok", "joo" ja "kuuntelen kyllä"

Miksi kukaan on rasittavan ihmisen kanssa, eikö kannattaisi erota?

Vierailija
30/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hajamielinen enkä tee sitä mitenkään kiusallani että unohtelen sovittuja juttuja.

Vierailija
31/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan keskustelun paikka. Valtavaa epäkunnioitusta sinun aikaa ja vaivaa kohtaan. Jos ei halua niin sanoo suoraan, sitten voit mennä yksin ilman huolia. Muistamattomuuten vetoaminen on valetta ja tekosyy, kyllä hän tietää että on sopinut jotain mitä ei halua.

Oma mies teki sitä, että sanoi tulevansa mukaan, ja sitten autossa matkalla kohteeseen alkoi uhriutumaan ja haastamaan riitaa, että ei olisi halunnut tulla mukaan. Olikohan viidennellä tällaisella kerralla käskin poistua autosta ja mennä kotiin omia reittejään, ja menin yksin. Ihan helvetin sama minulle tuleeko hän mukaan, mutta sovittuja suunnitelmia ei voi perua enää siinä kohtaa, kun toteutus on jo päällä. Oppi siitä yhdestä kyydistä jätöstä ja nykyään sanoo jo hyvissä ajoin, jos ei innosta. 

Vierailija
32/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hajamielinen enkä tee sitä mitenkään kiusallani että unohtelen sovittuja juttuja.

No sitten laitat muistutuksen puhelimeen sovitusta jutusta, jos et ihan oikeasti muista. Yäk mitä välinpitämättömyyttä muista ihmisistä, että sopii asioita joita ei pysty toteuttamaan oman tyhmyyden takia. 

Vierailija
33/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa exältä, oletan että hänen kohdallaan kyse oli siitä, että halusi vältellä ristiriitoja ja ajatteli, että itsekin kyllästyn ajatukseen jossain vaiheessa eikä asia tule toteutumaan. Tämä siis koski lähinnä sellaisia asioita, joita minä olisin halunnut mutta hän ei. 

Jossain vaiheessa opin sitten lukemaan häntä niin, että huomasin jo siinä vaiheessa, kun ehdotin asiaa, jos hän ei ollut kiinnostunut enkä sitten edes lähtenyt toteuttamaan sitä. 

Tällainen kommunikaation puute johti pikkuhiljaa siihen, että etäännyimme toisistamme yhä enemmän, aloimme "lukea" toisiamme väärin ja lopulta se oli varmasti yksi suuri syy avioeroon. 

Suosittelen asian ottamista esiin, miksi toimii noin ja miten saisitte kommunikaation toimiaan tavalla, jossa kumpikin voisi sanoa mielipiteensä vaikka se saattaisi aiheuttaa ristiriitoja tms. 

Vierailija
34/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten kieltäytymällä välttää ristiriitoja, kun siitähän isompi show tulee siinä kohtaa kun tilanne on päällä??

Vierailija
35/35 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo sanoo jotain, niin se on aina sovittu, vaikkei mies olisi ollut edes sopimustilanteessa paikalla. Tai pääsiäisenä puhutaan ohimennen, että kesälomalla voitais mennä vaikka nyt risteilylle, niin se on sitten sillä sovittu ja seuraavan kerran loman alkaessa alkaa naputus, että mehän sovittiin silloin tää juttu. 

On kyllä niin tyypillistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi