Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa ei pienene, vaan jalat ja peppu

Vierailija
20.03.2024 |

Juuri sieltä mistä ei saisi lähteä, niin läskit lähtee... Iso vatsa ja pienet jalat/peppu. Eikä ole lihakset lähteneet, kun kävin kehonkoostumusmittauksessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutappa 6-kymppisenä niin tisseistä tulee kärpäslätkät 🙁

Vierailija
22/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä metodilla olet laihduttanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot lähtee viimeisenä vatsasta jos on siihen taipuvainen eli vatsakkuuteen. Valitettavasti. Ja tosiaan niin lähtee kaikki muukin kuten pepusta tulee vaan sellainen lättänä jota ei saa oikein treenaamallakaan muhkeaksi.

Vierailija
24/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoikka jolla pullottava vatsa. Vaatteissa menisi muuten s, mutta vatsan takia täytyy olla m ja farkuissa jopa l. Ostin hulavanteen ja hulailen 15min per pv. Sopiva? Vatsalihasliikkeet ei muuten vatsaa hävitä, kokeiltu on. 

Sulla on selvästi vatsassa ylimääräistä rasvaa niin jos oikeasti haluat siitä eroon niin sun täytyy syödä vähemmän kuin kulutat, että rasva palaa. Hulailua toki voi käyttää tehostamaan.

Vierailija
25/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tissit?

Minä pudotin 20 kg ja pelkäsin painon pudotusta aloittaessani, että rinnoista ei jää jäljelle kuin tyhjät nahkapussit. Jostain syystä toisin kävi, kuppikoko pieneni vain yhtä kokoa pienemäksi, mutta ympärysmitta pieneni melkein 10 cm. Rinnat eivät edes alkaneet riippua vaan kiinteytyivät ja syynä lienee se, että olen panostanut rintoja kiinteyttävään jumppaan ja kuntosalillakin yritän vahvistaa rintalihaksia.

Minkälainen on rintoja kiinteyttävä jumppa? 

Mä olen pudottamassa painoa ja rinnat on isot. Toivon rintojen pienenevän, mutta pelkään, että niistä tulee kauheat roikkuvat nahkapussit. Rinnat ei siis ole nytkään kauhean kiinteät, että taitaa olla peli menetetty ja kirurginveitsi on ainoa joka korjaa.

Vierailija
26/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoikka jolla pullottava vatsa. Vaatteissa menisi muuten s, mutta vatsan takia täytyy olla m ja farkuissa jopa l. Ostin hulavanteen ja hulailen 15min per pv. Sopiva? Vatsalihasliikkeet ei muuten vatsaa hävitä, kokeiltu on. 

Sulla on selvästi vatsassa ylimääräistä rasvaa niin jos oikeasti haluat siitä eroon niin sun täytyy syödä vähemmän kuin kulutat, että rasva palaa. Hulailua toki voi käyttää tehostamaan.

Kyllä vatsassa liikaa laardia on, mutta muu kroppa tosiaan ok. Vuosia olen syönyt varsin terveellisesti ja liikkunut, paino on pysynyt varsin tasaisena ja painoindeksi on 21.4. Mahankyllykkä vaan on pullukka. 

Vierailija
27/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot raskaana

Vierailija
28/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt vain käsitreenejä mutta vatsa sen kuin kasvaa.

Suattaapi tuo johtua siitäkin, että ruoka maittaa treenien jälkeen kahta kauheammin.

Vierailija
29/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt vain käsitreenejä mutta vatsa sen kuin kasvaa.

Suattaapi tuo johtua siitäkin, että ruoka maittaa treenien jälkeen kahta kauheammin.

Teetkö treeniä käsipainoilla? Minulla on 2kg painot, mutta en oikein miten näin aloittelijana niitä pitäisi käyttää, siis muutenkin kuin paperipainona. 

Vierailija
30/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee viimeisenä jaloista. Laihduin ja sain jalat mielestäni hyvännäköiseksi, niin yläkroppa oli aivan luuta ja nahkaa. Pakko oli ottaa muutama kilo takaisin. Jalkoihinhan se suurimmaksi osaksi meni taas, mutta en ihan niin nälkiintyneen näköinen ole yläkropasta. 

Vierailija
31/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee rasva ensin just vyötärön seudulta ja sitten jaloista, mutta kaksoisleuka on ja pysyy, vaikka tekisi mitä. Ehkä tämä on jotenkin geeneissä, miten kenelläkin. Kävelen aika paljon 1,5-2 tuntia päivä ja lankutan ja teen burpeetä. 

Vierailija
32/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee vikana käsivarsista. 😂

Vierailija
33/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit vaikuttaa paitsi siihen miten helposti lihoo, myös siihen minne rasva kertyy. Vatsa, selkä, jenkkakahvat ovat tyypillisiä paikkoja joihin rasva kertyy kun kehon insuliinitaso on korkealla.  Tästä löytyy nykyään googlella ihan hyvin tietoa, esim. Kaisa Jaakkola on kirjoittanut suomeksi aiheesta. Itselläni hermoston toiminnan ja sitä myötä hormonitoiminnan muuttaminen on saanut painon putoamaan 15 kg samalla kun syön enemmän kuin ennen ja liikun saman verran. Rasvaa on poistunut hyvin selästä, joka oli ongelma-alueeni, ei niinkään pepusta eikä reisistä.

Vierailija
34/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalipainoinen ja aina ollut, mutta vaikka kädet ovat kuin tikut, sain vanhetessani isohkot roikkuvat allit. Mistä ne tuli ja miksi? 😯

Vierailija
35/38 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, suurin osa lähti alakropasta kun paino tippui. Ei juuri sieltä olisi pitänyt, kun muutenkin pieni. Salitreeni tuntuu että vaan kaventanut lantiota, sekin ärsyttävää. 

Vierailija
36/38 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot raskaana

Kuka? 

Vierailija
37/38 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsassa on enemmän rasvaa, joka nyt vaan palaa hitaammin. Rasva palaa rasvalla. 

Vierailija
38/38 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli hoikka ja hänellä oli pallomaha, minä olen normaalipainoinen nainen ja mullakin on pallomaha. Peritty ominaisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä