Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet harmittelevat sitä etteivät opiskelleet?

Vierailija
19.03.2024 |

Vaikkei heillä ole tarvittavaa kapasiteettia eikä stressinsietokykyä eikä halua poistua mukavuusalueeltaan vuosiksi, ja siksi opinnot jäivät aikanaan kuten jäävät edelleenkin tekemättä.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelin että opiskelin yliopistossa DI paperit. Olisi pitänyt lähteä sähköasentajaksi. Tienaisi paremmin, olisi töitä paremmin ja eikö tarvitsisi tehdä töitä ylempien toimihenkilöiden sopparilla - eli ilman mitään työehtosopimusta.

Vierailija
142/144 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä mennä opiskelemaan vanhempanakin. 

"En minä voi kun en ole niin viksu ku sä, mutta mene sä lapseni kun et ole sukua minulle."

Tällaiselle sluibailulle on psykologiassa varmaan joku termikin.

Vastuun välttely

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua harmittaa opiskelu. ihan turhaa. töitä ei saa ilman suhteita, vaikka on tämä valtava työvoimapula

Vierailija
144/144 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua harmittaa opiskelu. ihan turhaa. töitä ei saa ilman suhteita, vaikka on tämä valtava työvoimapula

Ihmisiä on liikaa :(