Miksi monet harmittelevat sitä etteivät opiskelleet?
Vaikkei heillä ole tarvittavaa kapasiteettia eikä stressinsietokykyä eikä halua poistua mukavuusalueeltaan vuosiksi, ja siksi opinnot jäivät aikanaan kuten jäävät edelleenkin tekemättä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä mennä opiskelemaan vanhempanakin.
"En minä voi kun en ole niin viksu ku sä, mutta mene sä lapseni kun et ole sukua minulle."
Tällaiselle sluibailulle on psykologiassa varmaan joku termikin.
Vastuun välttely
minua harmittaa opiskelu. ihan turhaa. töitä ei saa ilman suhteita, vaikka on tämä valtava työvoimapula
Vierailija kirjoitti:
minua harmittaa opiskelu. ihan turhaa. töitä ei saa ilman suhteita, vaikka on tämä valtava työvoimapula
Ihmisiä on liikaa :(
Harmittelin että opiskelin yliopistossa DI paperit. Olisi pitänyt lähteä sähköasentajaksi. Tienaisi paremmin, olisi töitä paremmin ja eikö tarvitsisi tehdä töitä ylempien toimihenkilöiden sopparilla - eli ilman mitään työehtosopimusta.