Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tukisti lastani! :(

Vierailija
18.01.2007 |

Oltiin siis hakemassa postia ja kolme vuotias lapseni katsoi vahingossa hänen postilaatikkoonsa ennenkuin ehdin komentaa. Naapuri näki tämän kun oli itsekki tulossa postiaan hakemaan ja yhtäkkiä vaan tukisti. Pipon läpi kylläkin, mutta ote oli sellainen, että hiukset olivat mukana. Huusin kyllä hänelle että, " S-tana, anna olla viimeinen kerta tai seuraavaksi saat itse jotain muuta kun tukkapöllyä. Ei pieni lapsi sitä tahallaan tehnyt"

Mitä tekisitte? Kannattaako ilmoittaa poliisille vai mitä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joskus vaikka vahingossa vahingoittanut naapurisi postia? Tai jos se naapuri odotti jotain tärkeää aikuisviihdelähetystä ja pelästyi kenties laspsesi paljastavan pervoilut?

Vierailija
22/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sun lapsi reagoi?

Superidiootti naapuri teillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLIISEILLA ON TÄSSÄ MAASSA IHAN OIKEAAKIN TEKEMISTÄ!!!!

Vierailija
24/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkin, ettei lapset hae postia vaan aikuiset vaikka lapset voivatkin tulla mukaan sitä hakemaan. Ja meidän kolme vuotias ei todellakaan leiki yksin pihalla. Ton ikäinen nyt voisi hävitä mihin vaan. Tai no ainakin mun mielestä.

Mutta lapset on niin kerkeeväisiä ettei millään pysty kokoajan pitämään kädestä kiinni.

Onko pakko nostaa syyte, jos ilmottaa poliisille? Vai voiko ne vaan käydä juttelemassa tai soittaa sille. En haluasi ihan heti oikeuteen mennä ainakaan jos tää jää tähän. Muuten kai lapsikin joutuis sinne tulemaan, vai?

Vierailija
25/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette sitä mieltä, että 3-vuotias on " väärintehnyt lapsi" , jota ei saa puolustaa pahoinpitelytilanteessa, oletteko lapsettomia? Toivottavasti. 3-vuotias on niin pieni vielä, ettei kymmenten kieltojenkaan jälkeen aina muista, mitä saa tehdä. 3-vuotiasta myös kiinnostaa vaikka mikä ympärillä ja naapurin postilaatikkoon kurkkaaminen on varmasti niistä tekosista lievimmästä päästä.

Ymmärtäisin, jos naapuri olisi suuttunut siitä, että SINÄ kurkit hänen postilaatikkoonsa mutta että 3-vuotias lapsi...

Ja joku vielä jaksaa täällä puolustaa naapuria, huh!

Vierailija
26/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäiselle mopopojalle, joka keekoili ja keuli moponsa kanssa Prisman sisäänkäynnin edessä, missä kulki lapsia ja vanhuksia ja kaikkea siltä väliltä. Isän kädestä olisi sietänyt saada.

Vierailija
27/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa täällä puolustelee naapurin ukon tekosia sillä, että tuo kyseinen 3 vuotias on tod. näk. ollut jo pidemmän aikaa häirikkö ja nyt postilaatikkoon kurkkaaminen vaan katkaisi kamelilta selän. Ja äiti ei tietenkään kasvata mokomaa häirikköä...

Ja tuo siis oikeuttaa naapuria käymään käsiksi pieneen!

Jos äiti olisi kirjoittanut, että epäilee lapsensa olevan häirikkö ja kun se tänään vielä kurkki naapurin postilaatikkoon, pimahdin ja tarrasin tukkaan kiinni, olisi ketju täynnä äitiä haukkuvia, syyllistäviä ja moittivia viestejä. Ja liki jokaisessa painottettaisiin, ettei lapseen saa käydä käsiksi vaikka se kurkkisi toisten postilaatikkoon. Ja viimeksi mainitussa tapauksessa postilaatikkoon kurkkimista pidettäisiin hyvin harmittomana, vähäpätöisenä tekona kun taas nyt osa tuntuu pitävän sitä maailman suurimpana rikoksena naapuria kohtaan!!!

Vierailija
28/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... meinaan kun heti ensimmäinen sanasi on kirosana.

En minäkään olisi hyväksynyt lapseni tukistamista, mutta en myöskään olisi sen takia ensi teoksi kiroillut ja huutanut naapurille.

Eikö teidän naapurin kanssa voi ensin keskustella asiallisesti tästä?

Vierailija
29/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lehdistä lukenut että omia vanhempiakin on sakotettu, joten miksi joku ihan vieras saisi käydä lapseen käsiksi?

Poliisi ja syyttäjä tekevät omia hommiaan ja omassa tahdissa. Kyllä ne osaa hoitaa kiirellisimmät ensin ja sitten käydä käsiksi niihin vähemmän kiireellisiin tapauksiin.

Vierailija
30/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kuvattua tapahtuman talteen?

Muuten on vain sinun sanasi siitä, että lasta tukistettiin.

Jouduitko käymään lapsen kanssa terkkarilla sen takia, niin että sait edes kirjattua syyn käyntiisi?

Vierailija
31/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla aika viilipytty, kun ehdotat tällaista.

" Vierailija:

En minäkään olisi hyväksynyt lapseni tukistamista, mutta en myöskään olisi sen takia ensi teoksi kiroillut ja huutanut naapurille.

"

Vierailija
32/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tottakai olis voinu keskustella ja olis kuulunutkin. Ja oon miettiny, jos menisinkin soittamaan ovikelloansa ja keskustelemaan asiasta.

Olin vaan jotenkin niin järkyttynyt ja yllättynyt asiasta, että sse tuli vaistomaisesti. Varmaan naapurikin sitä pelästyi, kun ei sanonut mitää vaan liukes paikalta. Enkä mä yleensä kiroile. Kai toi lapsikin mua pelästyi, kun en yleensä tollanen oo. Varmaan vaan pahensin lapseni pelkoja.

Vierailija
33/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan hyvä että räjähdit siitä, ja hyvä ettet käynyt käsiksi!

Muistat kai vastedes katsoa paremmin lapsesi tekemisiä, maailmassa kaikki eivät ole yhtä pitkämielisiä lastasi kohtaan kuin sinä, eivätkä kaikki edes tiedä lastenkasvatuksesta yhtään mitään, ja sitäpaitsi monilla ihmisillä ON mielenterveys kiikun kaakun tai huumeita veressä. Vastuussa lapsesi turvallisuudesta olet SINÄ. Pidä huoli ettei tuollaista tapahdu enää tai teemme SINUSTA ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille.

Vierailija
34/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsesi väärin tekikin, niin naapurisi kyllä siihen selkeästi ylireagoi. Käypä sanomassa hänelle, että aihe jäi vaivaamaan mieltäsi ja että tiedostaako hän syyllistyneensä lievään pahoinpitelyyn. Ehkäpä tuo ei edes ymmärtänyt ottaneensa lastasi myös tukasta kiinni.

Vierailija
35/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt vaan spekuloin asian toisellakin puolella, joka siis on täysin omasta päästäni kehitelty, enkä edes väittänyt että näin on. Mutta yksi mahdollisuus. Sekin on ihan mahdollista että lapsi on kiltti kuin mikä ja vanhemmat mallikasvattajia ja naapuri täysi idiootti. Mutta idioottimaista tuo huutaminen ja kiroileminenkin on, siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija:

Osa täällä puolustelee naapurin ukon tekosia sillä, että tuo kyseinen 3 vuotias on tod. näk. ollut jo pidemmän aikaa häirikkö ja nyt postilaatikkoon kurkkaaminen vaan katkaisi kamelilta selän. Ja äiti ei tietenkään kasvata mokomaa häirikköä...

Ja tuo siis oikeuttaa naapuria käymään käsiksi pieneen!

Vierailija
36/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi lapselleni, että jos minut todetaan liian huonoksi kasvattajaksi, niin lapsseni annetaan vaikka naapurin ukolle joka pieksee lapselta tajun kankaalle tämän tästä. Kuriahan pitää lapsella olla!

Osa teitä on todella jees!

Vierailija
37/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ihan hyvä että räjähdit siitä, ja hyvä ettet käynyt käsiksi!

Muistat kai vastedes katsoa paremmin lapsesi tekemisiä, maailmassa kaikki eivät ole yhtä pitkämielisiä lastasi kohtaan kuin sinä, eivätkä kaikki edes tiedä lastenkasvatuksesta yhtään mitään, ja sitäpaitsi monilla ihmisillä ON mielenterveys kiikun kaakun tai huumeita veressä. Vastuussa lapsesi turvallisuudesta olet SINÄ. Pidä huoli ettei tuollaista tapahdu enää tai teemme SINUSTA ilmoituksen lastensuojeluviranomaisille.

Ja ap! mitä yhdestä kirosanasta? Mä en ymmärrä miten joku takertuu tohon kiroilemiseen? Mä olisin varmaan päästänyt suustani litanian kirosanoja, höystettynä uhkauksilla. Mun lapsiin ei koska kukaan! eikä varsinkaan kun kyse on jostain pienestä vähäpätöisestä asiasta.

Vierailija
38/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tuo on suunnilleen ensireaktio, ilman että ensin on edes yritetty mitään asiallista.

Vierailija:

Mä olisin varmaan päästänyt suustani litanian kirosanoja, höystettynä uhkauksilla.

Vierailija
39/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko ihan terveitä?SAMAA MIELTÄ OON 36 KANSSA!

Vierailija
40/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessä kun joku on mun lapsen raiveleissa kiinni, niin mulle on yks ja sama mitä musta ajatellaan.

Mä käyn vaikka itsekin kiinni, jos on tarvis. Mutta mun lapseen ei tod. koske kukaan vahingoittamismielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän