Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tukisti lastani! :(

Vierailija
18.01.2007 |

Oltiin siis hakemassa postia ja kolme vuotias lapseni katsoi vahingossa hänen postilaatikkoonsa ennenkuin ehdin komentaa. Naapuri näki tämän kun oli itsekki tulossa postiaan hakemaan ja yhtäkkiä vaan tukisti. Pipon läpi kylläkin, mutta ote oli sellainen, että hiukset olivat mukana. Huusin kyllä hänelle että, " S-tana, anna olla viimeinen kerta tai seuraavaksi saat itse jotain muuta kun tukkapöllyä. Ei pieni lapsi sitä tahallaan tehnyt"

Mitä tekisitte? Kannattaako ilmoittaa poliisille vai mitä?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sanoa tohon rikosilmoitukseen juuta enkä jaata. Mutta saisin kyllä itse megaraivarit jos joku tukistelis mun lasta. Kenelläkään ei ole oikeus lapsiin kajota fyysisesti.

Vierailija
2/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillehän on " tavallista" se tukkapölly. Ei sillä, että sallisin sen...

Kyllä ystävänikin sanoi että " ei siihen lapseen muu tehoo kun kunnolla tukasta kiinni vaan niin jo alkaa tottelemaan" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huokaus*. Se on oikein että koko kylä kasvattaa, ois saanu antaa sinullekin tukkapöllyä kun puhuit rumia lapsesi kuullen.

Vierailija
4/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä että isoveli(siis toinen poikani) oli vahingossa rikkonut hänen lapsensa majan

Vittu mikä ämmä, enpä oo paljoa morjestellut naapuria sen jälkeen...

Vierailija
5/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan käynyt aikuisen tukkaan kiinni, jos olisit mennyt hänen postilaatikkoonsa kurkkimaan? Minä uhkaisin poliisilla, mutta jättäisin ilmoituksen tekemättä. Jospa se siitä vähän pelästyisi? Lyödähän tuollaista tekisi mieli, mutta se ei kai ole kovinkaan järkevää...

Vierailija
6/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelet poliisin tekevän? Niillä on kuule oikeitakin töitä.

Sitäpaitsi mun mielestä sä oot jo tehnyt tarpeeksi. Sitten jos toistuu niin voi miettiä lisätoimenpiteit. EN muuten tajua tommosta huutamista, antaa huutajasta ihan idiootin kuvan.

Vierailija
7/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi suuttua tollaisesta. Pieni lapsi kuitenkin kyseessä. Eihän sinne saa mennä tietenkään kurkkimaan, mutta tekee ne lapset pahempaakin.

Mä olisin myös varmaan reagoinut huutamalla tai uhkailemalla. Kyllä tollasessa tilanteessa tiikeriemo herää.

Vierailija
8/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä oikein käydä kiinni toiseen ihmiseen siksi, että SE KURKKAA POSTILAATIKKOON!? Ihme raivotautisia täällä, ei mun mielestä oikeuta väkivaltaa tuommoinen(kaan) tilanne. Ja mitä vahinkoa se lapsi mahtoi aiheuttaa katsomalla sinne laatikkoon?

Vierailija
9/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo postilaatikkoon kurkkaaminen oli vain se viimeinen niitti? Jos naapuri on todennut että äiti ei tee mitään, vaan päätti itse tehdä sitten lapselle kerralla selväksi että toisten postilaatikoille ei mennä? Eipä silti, tukistaminen oli väärin.

Vierailija
10/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lastasi suojelee, jollet sinä? Ja ajattele, jos naapuri jossain vaiheessa hakeutuu vaikkapa työhön lasten pariin, silloin tuollaisella aggressiivisuudella varustettu ihminen on todellinen riski!

Heti soitto poliisille, mars mars!

Vierailija
11/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaikka vahingossa vahingoittanut naapurisi postia? Tai jos se naapuri odotti jotain tärkeää aikuisviihdelähetystä ja pelästyi kenties laspsesi paljastavan pervoilut?

Vierailija
12/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa varkaudesta katkaistaan jo munat.

No, kyllä olisin mäkin huutanut kunnolla naapurille ja katkaisisin välit. Tekisin kyllä piruuttani rikosilmoituksen, ihan oikeasti!

Vierailija
13/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella muitten postilaatikoihin, mutta lapsi on vasta 3 vee, ja naapurin laatikko on omamme vieressä. Siis ihan vahinko oli. Eikä ton ikäinen ees ylettyisi laatikosta mitään ottamaan tai edes sinne kunnolla näkemään. Naapuri on ehkä jotain 40 ja mies.

Omia lapsia tolla naapurilla ei oo, eikä vissin sisaruksiakaan joilla olis lapsia ollut. Ettei varmaan paljon kokemusta lasten kasvattamisesta.

Kiva, kun lapsi pelkää naapuria. Jos vahingossa menee naapurin puolelle vaikka niin taas saa pelätä tukistusta.

Tosi raivostuttava ukko!

Vierailija
14/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minäkin olisin naapurille huutanut, mutta tuskin kiroillut, koska en muutenkaan kiroile. Aivan idiootti naapuri!

Vierailija
15/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joskus vaikka vahingossa vahingoittanut naapurisi postia? Tai jos se naapuri odotti jotain tärkeää aikuisviihdelähetystä ja pelästyi kenties laspsesi paljastavan pervoilut?

Vierailija
16/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta myöskään 3-vuotiaan kurkkimista naapurin postilaatikkoon ei kannata painaa villaisella vaikka olisikin nyt ollut vahinko. Meidän taloyhtiössä riistäytyi toi postilaatikkohomma viime kesänä ihan käsistä. Pari 3-vuotiasta saivat huseerata tuossa pihalla miten lystäävät ja postilaatikot oli jatkuvasti puolillaan hiekkaa, kiviä, biojätteitä ja postit likaisia...sitten lasten vanhemmille sanottiin asiasta. Kielsivät muksujansa, mutta vesittivät homman saman tien vähättelemällä koko juttua. Hyvä siinä oli vähätellä, eihän ne muksut omiin laatikoihinsa olleet mitään laittaneet...homma alkoi alusta syksymmällä. Hain tytöt sitten kerran, kun oli laatikko sisältäkin kurassa, äitiensä kanssa siivoamaan...sitten loppui.

Vierailija
17/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tai jos se naapuri odotti jotain tärkeää aikuisviihdelähetystä ja pelästyi kenties laspsesi paljastavan pervoilut?

[/quote]

"

Vierailija
18/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä naapuri jäi vihdoin kiinni yöaikaisista vasaroinneista, sahaamisesta, pyykkäyksestä ja musiikin soitosta ja nyt vihoittelee niin, että aina kopse käy, jos meidän koira yöllä ees kääntää kylkeään lattiapatjallaan. Huoh!

Vierailija
19/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi tapahtui. Kumma kun edelleen ajatellaan, että lapsen fyysistä koskemattomuutta on ihan ok loukata.

Vierailija
20/65 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepa kertomaan, miten asia etenee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi