Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, vielä 2 viikkoa ja sitten maailma kutsuu!

Vierailija
19.03.2024 |

Nyt on mun pakko purkautua. Näitä aloituksia on aina joskus täällä, mutta nyt on minun vuoroni. se on hyvästi suomi, osake on nyt myyty, tavaroita olen päivän pakannut. Irtisanouduin eilen ja tänää aamulla ilmoittauduin sairaaksi, jotta saan pakata ja toimitella asioita. Omaisuus on jo pahvilaatikoissa, osan olen kuljettanut jo jäteastiaan. Hain uuden passin ja nyt lähden viemään äidin luo ne vaatteet mitä en ota matkalle mukaan. Huonekaluista suurimman osan otti siskoni, kun omakotitalossa asuu. Auton jätän isälle, tilaukset ym on lopetettu jne.

Mukaan otan vain ison rinkan ja pienen käsilaukun. Tarkoitus on etten enää tähän sotahullujen maahan palaa. Ensin Italiaan ja Kesällä eteläafrikkaan, sen jälkeen ei vielä suunnitelmaa. Thaimaata suositellaan, mutta jospa Australia... No. se nähdään sitten, elämä odottaa. Toimeentulo netin kautta, toki sairaanhoitaja-paprut on mukana, ihan päivätyötäkin voi tehdä jos tarve tulee.

Joskus on vain tehtävä suuria ratkaisuja, käännettävä selkänsä tavalliselle elämälle, jotta voi nähdä mitä muuta elämällä on tarjota.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! 

Perässä tulen, mutta en ihan vielä. 

Vierailija
2/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol mikä juttu :D huhhuh, "sotahullujen maa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on kk palkka suomalaisella sairaanhoitajalla Etelä-Afrikassa?

Vierailija
4/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä matkaan! Toivon sinulle täysin vilpittömästi kaikkea hyvää seikkailullesi! Olisi mukava lukea kuulumisiasi joskus :)

Vierailija
5/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiip-pa!

Vierailija
6/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol mikä juttu :D huhhuh, "sotahullujen maa"

Ilman tuota joku yksinkertainen olisi ottanut tarinan todesta.  Sentään sairaanhoitaja, hyvin olisi voinut olla ahtaaja menossa Thaimaahan töihin tarvittaessa.

Vierailija
7/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö jotain kertomatta?

Vierailija
8/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö jotain kertomatta?

Toimeentulo netin kautta ja maa Suomessa polttaa jalkojen alla.

OF

Vierailija
9/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollainen ja tuohon viittaava suuri tai edes pienempi elämänmuutos ei vaan ole kaikille mitenkään mahdollista toteuttaa. Kuulun itse näihin. En haaveile ulkomaille lähdöstä, vaan siitä, että neljäkympoisenä voisin vihdoin elää omaa elämää, enkä asumaan vanhempani luona ja toimimaan käytännössä tämän omaishoitajana, avustajana ja kodinhoitajana likaisessa ja sotkuisessa kodissa. Kunpa voisinkin vain häipyä muutaman käsissä kantamani muovikassin kanssa omaan elämääni taakseni katsomatta, mutta en vaan voi sitä tehdä, sillä vanhempani on vanha ja sairas ja itse olen köyhä moniongelmainen käytännössä työkyvytön pitkäaikaistyötön. Tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki, eikä omaisuutta tai säästöjä ole. Noilla ei vuokraa makseta. Vointini kuitenkin varmasti parantuisi, jos pystyisin tuon tekemään.

Vierailija
10/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Italiaan! Tänään 20 lämmintä ja pilvetön taivas:) 

Vierailija
11/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HuH HuH!

Ompahan HYVÄ UUTINEN! Yksi syöpäinen demarisuvakki vähemmän, suomestahan alkaa tulla päivä päivältä parempi maa meille kanta-suomalaisille. Vielä kun saat agitoitua ne loputkin teistä mielipuolista seuraamaan, niin hyvä on. Voin lähettää sinulle jopa kiitoskortin jälkikäteen, jos saat nuo muutkin suuhengittäjät mukaasi.

Vierailija
13/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit

Vierailija
14/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lähetä edes postikortti.

Vierailija
15/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulo netin kautta, mitä se tarkottaa? 

Vierailija
16/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulo netin kautta, mitä se tarkottaa? 

Toimii anestesiahoitajana etänä.

Vierailija
17/17 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva! Hienoa kun olet saanut hoidettua asiat niin, että et ole tukiin turvautuva vaan teet kuten yhteiskunnan osakkaan on tehtävä: huolehdittava omasta toimeentulosta.

olen iloinen puolestasi ja välillä on mukava vain tehdä jotain asioita aivan ilman perusteellista suunnittelua. Se jos joku kasvattaa ihmistä.

olisi mukava kuulla jotain kokemuksiasi tämän elämäntyylin aloittamisen jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän