Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun olen 28-vuotias epäonnistunut mies, joka on heittänyt elmänsä täysin hukkaan, eikä ole mitään elämänkokemusta..

Vierailija
19.03.2024 |

-Pokuus tallella, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia tai tehdä deittiprofileja.

-Ei ole edes halaillut

-Ei oikeita kavereita koska ei uskalla hankkia kavereita tai liittyä seuroihin jne.

-Ei niin hyvä työhistoria, vain lyhyitä pestejä. Maisterintutkinto yhteiskuntatieteellisestäl, jolla ei tee mitään. Ujouden takia en verkostoitunut

-Huono itsetunto, pelkuri

-Ei paljon harrastuksia, mielenkiintoisia sellaisia

-Ei oikeastaan tiedä maailman menosta paljon

-Ei tunne pop-kulttuuria hyvin, ei tiedä mistään mitään

Mitä pitäisi tehdä kun on luuseri ja normaalit ihmiset pitävät tätä säälittävänä? 20-vuotiailla on jopa enemmän elämänkokemusta kuin minulla, he ovat olleet vastuullisisia töissä ja käyneet reissuilla ulkomailla. Minulla ei ole mitään kerrottavaa kun en ole kokenut mitään. Masentaa oikeasti.

Kaiken lisäksi olen nettiaddikti, joka jatkuvasti siirtää asioita eteenpäin. Ainot positiiviset asiat on, että harrastan liikuntaa ja osaan pitää itsestäni ja kodistani huolta. Muuten olen täysin epäonnistunut..

Kommentit (505)

Vierailija
361/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy se, ETTET ole luuseri. Luuserin viitta jääköön pois, niin et ole enää luuseri ja uskallat elää elämääsi.

Tämä onkin hyvin vaikeaa kun on pudonnut kärryiltä ja samanikäiset ovat jo olleet jonkin aikaa töissä, on parisuhteet, ovat reissaileet, omistavat asunnon ja haaveilevat perheestä. Kun minä istun aamusta iltaan netissä..

AP

No jos et edes tahdo yrittää, niin ole sitten luuseri, se on oma paikkasi. Ja itke vaan kuinka paljon haluat. Istu netissä 24/7. Olet kaikkea vastaan, miksi? Lähde vaikka puistoon viettämään aikaa (ei vaadi rahaa), kukaties tapaat tulevan vaimosi siellä, joka ihastuu sinuun ja vaimo voi olla vaikka upporikas. Voitte ostaa talon ja hankkia lapsia.

Vierailija
362/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse?

kokeile terapiaa tuohon ihmispelkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat olla kyllä niin hiton ärsyttävä trolli, että tekstistäsi saa kunnon vii tuu tuk sen päähän. Pisteet siitä.

Vierailija
364/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy se, ETTET ole luuseri. Luuserin viitta jääköön pois, niin et ole enää luuseri ja uskallat elää elämääsi.

Tämä onkin hyvin vaikeaa kun on pudonnut kärryiltä ja samanikäiset ovat jo olleet jonkin aikaa töissä, on parisuhteet, ovat reissaileet, omistavat asunnon ja haaveilevat perheestä. Kun minä istun aamusta iltaan netissä..

AP

No jos et edes tahdo yrittää, niin ole sitten luuseri, se on oma paikkasi. Ja itke vaan kuinka paljon haluat. Istu netissä 24/7. Olet kaikkea vastaan, miksi? Lähde vaikka puistoon viettämään aikaa (ei vaadi rahaa), kukaties tapaat tulevan vaimosi siellä, joka ihastuu sinuun ja vaimo voi olla vaikka upporikas. Voitte ostaa talon ja hankkia lapsia.

Vaikea olla optimistinen kun en pääse edes töihin, jotta voisi joskus edes tehdä asioita.

AP

Vierailija
365/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ikäloppu, aikaa on. 

Vierailija
366/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti. Huonolta näyttää. Saat varmasti töitä ja ehkä jonkun naisenkin, mutta elämätön nuoruus jää painamaan mieltä.

Täälläkin on paljon naisia jotka sanovat miten ihanaa olisi ottaa sinulaisesi. Siellä lopussa on vain aina se pieni sana mutta...

Vierailija
367/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vaikea

No esim. vapa ja ongenkoukku ei paljoa maksa. Kalat voit paistaa, leivittää, fileoida, tehdä kalapulliksi. Kun säästät ruokalaskussa, voit ostaa laadukkaampia ruoka-aineita. Sitten voit alkaa kokeilla hienompia reseptejä. Yritä vältellä googlailua ja yritä etsiä ne paikat; kerhot, järvenrannat ja somealustat, missä voit kysyä kysymyksiä ihmisiltä. 

Tai voit alkaa virkata. Koukku ja lankakerä ei paljoa maksa. 

Tarviit jonkin oman projektin, edes pienen. 

Vierailija
368/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan itse vaikeahoitoista neurologista sairautta, ajokortti ja työpaikkakin viety tämän takia. Mutta arvaa mitä? Oma tilanne kirjoitukseesi nähden ihan päinvastainen. Olen se avioliitossa oleva vammainen ketä nähnyt maailmaa ja tehnyt jo hyvän työuran, pelkillä merkonomin papereilla. Lapsia ei ole, sillä niitä emme halua.

Vierailija
369/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään nuori.

Minä olen samassa tilanteessa ja olen yli 40-vuotias.

Ei ole toivoa enää.

Vierailija
370/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti. Huonolta näyttää. Saat varmasti töitä ja ehkä jonkun naisenkin, mutta elämätön nuoruus jää painamaan mieltä.

Täälläkin on paljon naisia jotka sanovat miten ihanaa olisi ottaa sinulaisesi. Siellä lopussa on vain aina se pieni sana mutta...

Höpö höpö. Olen noin 10 vuotta vanhempi, mutta näpsäkkä pakkaus. Minusta aloittaja kuulostaa ihanalta mieheltä, joka ei tosin itse arvosta itseään tarpeeksi. Voisit tulla minun luo täysihoitoon... 

Vierailija
371/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan itse vaikeahoitoista neurologista sairautta, ajokortti ja työpaikkakin viety tämän takia. Mutta arvaa mitä? Oma tilanne kirjoitukseesi nähden ihan päinvastainen. Olen se avioliitossa oleva vammainen ketä nähnyt maailmaa ja tehnyt jo hyvän työuran, pelkillä merkonomin papereilla. Lapsia ei ole, sillä niitä emme halua.

Tällaiset kommentit saavat minut taas miettimään, miten epäonnistunut ja saamaton oikeasti olen..

On varmasti hirvittävää kärsiä tuollaisesta sairaudesta. Sitten minä taas terveenä en saa mitään aikaiseksi.. Häpeän niin paljon.

AP

Vierailija
372/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä päiväsi nettipiuhaan (tai no jatkojohto parempi niin nettiyhteys toimii), niin asiat huomattavasti paranevat.

Vierailija
373/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahdot elämältä? Miten tahdot elää?

Vierailija
374/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahdot elämältä? Miten tahdot elää?

Tätä on kysytty paljon ja en vaan oikeasti tiedä mitä haluan.. Tuntuu, että tapan vain aikaa netissä lukemalla kaikkea triviaa jne. Olen maalta kotoisin niin haluaisin kokeilla puutarha viljelyä, mutta pitäisi saada työ,  jos nyt koskaan edes pystyisi ostamaan talon yksin..

AP

Vierailija
375/505 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut vuoden työttömänä..

Mitä edes teen väärin kun en edes pääse varastoon keräilijäksi?

AP

Vierailija
376/505 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En pääse varastoon

-En pääse teollisuuteen

-En pääse siivoojaksi

-En pääse hyllyttäjäksi.

Olen rutiköyhä ja täysin varaton tällä hetkellä. Tuntuu etten kelpaa mihinkään ja tulen olemaan työttömänä koko loppuelämäni. 

AP

Vierailija
377/505 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siun pitäs saaha aika psykologille, Pitäs saaha selvitettyä tuo siun tilantees. Mie sain avun sillä, et kävin psykologilla ja se sit ohjas eteenpäin.

M48

Vierailija
378/505 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on kuitenkin mennyt paremmin. Olen jättänyt ne harvat einekset mitä joskus oli tapana syödä pois ja syön erittäin terveellisesti nykyään. Lisäksi olen lopettanut joidenkin palstojen käytön kokonaan. 

AP

Vierailija
379/505 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitten alkaisit tehdä muitakin muutoksia elämässäsi.

Kun nyt teidät noin hyvin missä on vika, voit alkaa miettiä miten näitä asioita voisit pyrkiä korjaamaan. 

Itsesäälin sijasta keskittyisit niiden asioitten kehittämiseen jotka tuottavat ongelmia.

Yksi juttu kerrallaan,  niikuin se kuuluisa elefantin syöminen:

Sinulle on elefantti syötävänä (nämä sinun vaikeutesi ja haasteesi).  Tuntuu ylivoimaiselle, eihän kukaan voi syödä kokonaista elefanttia.  Ei varmasti, mutta voisit aloittaa  vaikka korvasta. Syö se ensin. Sitten kun se on syöty, toinen korva ja niin edellleen kunnes eräänä  kauniina päivänä huomaat että sinulla on enää häntä syömättä. Syöt sen ja hei - olet syönyt kokonaisen elefantin jonka luulit mahdottomaksi tehtäväksi.  Ymmärrätkö?

Pala kerrallaan, pikkuhiljaa edeten.  Tulee päiviä jollloin ajattelet ettet millään jaksa, ei se mitään. Kunhan et luovuta kokonaan vaan päätät että jatkan taas kun olen levännyt ja koonnut motivaatiota.

Et varmasti saavutamitään päivässä etkä viikossa, se vie aikaa mutta  pienetkin onnistumiset antaa voimaa ja toivoa.  Onnea matkaan!

Vierailija
380/505 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sitten alkaisit tehdä muitakin muutoksia elämässäsi.

Kun nyt teidät noin hyvin missä on vika, voit alkaa miettiä miten näitä asioita voisit pyrkiä korjaamaan. 

Itsesäälin sijasta keskittyisit niiden asioitten kehittämiseen jotka tuottavat ongelmia.

Yksi juttu kerrallaan,  niikuin se kuuluisa elefantin syöminen:

Sinulle on elefantti syötävänä (nämä sinun vaikeutesi ja haasteesi).  Tuntuu ylivoimaiselle, eihän kukaan voi syödä kokonaista elefanttia.  Ei varmasti, mutta voisit aloittaa  vaikka korvasta. Syö se ensin. Sitten kun se on syöty, toinen korva ja niin edellleen kunnes eräänä  kauniina päivänä huomaat että sinulla on enää häntä syömättä. Syöt sen ja hei - olet syönyt kokonaisen elefantin jonka luulit mahdottomaksi tehtäväksi.  Ymmärrätkö?

Pala kerrallaan, pikkuhiljaa edeten.  Tulee päiviä jollloin ajattelet ettet millään jaksa, ei se

Ainoa tavoite elämässäni tällä hetkellä on työpaikan saaminen, johon käytän kaiken aikani, mutta samalla se näyttää täysin mahdottomalta tällä hetkellä. Kaikki muu on sekundaa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi