Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun olen 28-vuotias epäonnistunut mies, joka on heittänyt elmänsä täysin hukkaan, eikä ole mitään elämänkokemusta..

Vierailija
19.03.2024 |

-Pokuus tallella, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia tai tehdä deittiprofileja.

-Ei ole edes halaillut

-Ei oikeita kavereita koska ei uskalla hankkia kavereita tai liittyä seuroihin jne.

-Ei niin hyvä työhistoria, vain lyhyitä pestejä. Maisterintutkinto yhteiskuntatieteellisestäl, jolla ei tee mitään. Ujouden takia en verkostoitunut

-Huono itsetunto, pelkuri

-Ei paljon harrastuksia, mielenkiintoisia sellaisia

-Ei oikeastaan tiedä maailman menosta paljon

-Ei tunne pop-kulttuuria hyvin, ei tiedä mistään mitään

Mitä pitäisi tehdä kun on luuseri ja normaalit ihmiset pitävät tätä säälittävänä? 20-vuotiailla on jopa enemmän elämänkokemusta kuin minulla, he ovat olleet vastuullisisia töissä ja käyneet reissuilla ulkomailla. Minulla ei ole mitään kerrottavaa kun en ole kokenut mitään. Masentaa oikeasti.

Kaiken lisäksi olen nettiaddikti, joka jatkuvasti siirtää asioita eteenpäin. Ainot positiiviset asiat on, että harrastan liikuntaa ja osaan pitää itsestäni ja kodistani huolta. Muuten olen täysin epäonnistunut..

Kommentit (505)

Vierailija
341/505 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä kovin nuori ja elämä edessäsi. Sinuna aloittaisin harrastusten ja kaverien hankkimisessa. Naisetkin ovat sosiaalisia olentoja ja viihtyvät porukoissa. Aloita joku joukkuelaji. Miksi muuten pelkäät muiden seuraa? Onko sinulla todettu joku mt-ongelma? Jos sinulla on sosiaalista ahdistusta/pelkoja, hakeudu terapiaan. Tsemppiä!

Vierailija
342/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikka, siis AIVAN KAIKKI on mennyt pieleen elämässäni. Muutama kuukausi sitten sain ehkä jotain positiivisia fiiliksiä kun sanottiin, että voisin työllistyä.. Toistaiseksi en ole ollut edes lähelläkään ja kaikki toimistotyöpaikat käytännössä vaativat kaupallista koulutusta. Vaikka otinkin pois tutkintoni CV:stä niin en pääse edes hyllyttäjäksi..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa elämänkokemuksen puute tai neitsyys. Itse 30 v, nätti ja korkeakoulututkinto löytyy, mutta en kuvaisi itseäni aikuismaiseksi tai että itselläkään olis paljon elämänkokemusta. 

Mua ei haittaisi 

Vierailija
344/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa elämänkokemuksen puute tai neitsyys. Itse 30 v, nätti ja korkeakoulututkinto löytyy, mutta en kuvaisi itseäni aikuismaiseksi tai että itselläkään olis paljon elämänkokemusta. 

Mua ei haittaisi 

Ei lohduta kun 95 pros haittaa.

AP

Vierailija
345/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki moottoripyörä.

Vierailija
346/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ korkeakoulututkinto

+ sentään jonkin verran työhistoriaa

+ liikuntaharrastus

+ kodinhoitokyky

Sinulla on moni asia kunnossa. Nykyään on normaalia pätkätyöt ja nettiafdomteja olemme kaikki. Seurustelu on vähentynyt yleisesti. Onko ongelmasi yksinäisyys ja se, ette voi jakaa asioita kenellekään?

Yksinäisyys ja se, että pitää markkinoida itseään ja voittaa muiden luottamuksen. Lisäksi kun olen opiskellut täysin turhaa alaa.

AP

Yhteiskunta-ala ei ole turha. Mieti jos olisit työtön merkonomi tai mikrobiologi. Mitä niillä tiedoilla tekisi? Yrittäisit keskustella treffeillä.

Vierailija
347/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi 

Ei lohduta kun 95 pros haittaa.

AP

Ei ole totta.

Vierailija
348/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ korkeakoulututkinto

+ sentään jonkin verran työhistoriaa

+ liikuntaharrastus

+ kodinhoitokyky

Sinulla on moni asia kunnossa. Nykyään on normaalia pätkätyöt ja nettiafdomteja olemme kaikki. Seurustelu on vähentynyt yleisesti. Onko ongelmasi yksinäisyys ja se, ette voi jakaa asioita kenellekään?

Yksinäisyys ja se, että pitää markkinoida itseään ja voittaa muiden luottamuksen. Lisäksi kun olen opiskellut täysin turhaa alaa.

AP

Yhteiskunta-ala ei ole turha. Mieti jos olisit työtön merkonomi tai mikrobiologi. Mitä niillä tiedoilla tekisi? Yrittäisit keskustella treffeillä.

On minulle täysin turha tutkinto kun kukaan ei tarvitse keskinkertaista ja ujoa valtio-opin opiskellutta. Lähes kaikki toimistotyöpaikat vaativat edes jotain kaupallista tutkintoa ja oikeastaan tuo merkonomi on jopa huomattavasti työllistävämpi tutkinto.. 

AP

Vierailija
349/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde reissuun. Näe muutakin kuin kotinurkat. Siitä sitä kokemusta tulee. Interreil tms.

En minä osaa matkustella, olisin ihan hukassa kaiken kanssa. Matkavakuutukset, passit, kielimuuri, rahatilanne jne 

AP

Lähde kerran yksin matkalle.

Vierailija
350/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs arvelet, auttaakohan tuo itsesääli tilanteen korjaamisessa vai pitäisiköhän sitä kokeilla laittaa itselleen ensimmäistä kertaa elämässä yksi tavoite tulevaisuuteen ja kokeilla ihan niin kuin tosissaan sen saavuttamista?

Toki voit jatkaa muiden vauvapalstalla notkuvien hörhöjen tapaan joka viikkoista itkeskelyä uusilla aloituksilla ja ehkä jo parin vuoden päästä ansaita palstahullun arvonimen, jos se kuulostaa houkuttelevalta tulevaisuuskuvalta?

Vierailija
351/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde reissuun. Näe muutakin kuin kotinurkat. Siitä sitä kokemusta tulee. Interreil tms.

En minä osaa matkustella, olisin ihan hukassa kaiken kanssa. Matkavakuutukset, passit, kielimuuri, rahatilanne jne 

AP

Millä rahalla? Olen käytännössä varaton

AP

Vierailija
352/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy se, ETTET ole luuseri. Luuserin viitta jääköön pois, niin et ole enää luuseri ja uskallat elää elämääsi.

Vierailija
353/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs arvelet, auttaakohan tuo itsesääli tilanteen korjaamisessa vai pitäisiköhän sitä kokeilla laittaa itselleen ensimmäistä kertaa elämässä yksi tavoite tulevaisuuteen ja kokeilla ihan niin kuin tosissaan sen saavuttamista?

Toki voit jatkaa muiden vauvapalstalla notkuvien hörhöjen tapaan joka viikkoista itkeskelyä uusilla aloituksilla ja ehkä jo parin vuoden päästä ansaita palstahullun arvonimen, jos se kuulostaa houkuttelevalta tulevaisuuskuvalta?

Noh, rehellisesti sanottuna jos minusta tulisi palstahullu niin olisin todennäköisesti jo työkyvyttömyyseläkkeellä, eikä silloin olisi mitään murheita menestyä ja työllistyä.

AP

Vierailija
354/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy se, ETTET ole luuseri. Luuserin viitta jääköön pois, niin et ole enää luuseri ja uskallat elää elämääsi.

Tämä onkin hyvin vaikeaa kun on pudonnut kärryiltä ja samanikäiset ovat jo olleet jonkin aikaa töissä, on parisuhteet, ovat reissaileet, omistavat asunnon ja haaveilevat perheestä. Kun minä istun aamusta iltaan netissä..

AP

Vierailija
355/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kännykät ja läppärit kiinni enimmäksi osaksi päivää, kirjojen lukemista tilalle, ajan käyttö hallintaan

- asunto siistiksi, pukeutuminen ja oma hygienia o.k kuntoon, mutta gigoloksi ei tarvitse ryhtyä.

- liikuntaa, käsipainojen nostelua, punnerruksia säännöllisesti. tarkoituksena ensisijassa saada henkistä ja toissijaisesti fyysistä ryhtiä.

- välillä vedät pienet terapeuttiset lärvit ja hyppäät mukavuusalueesi ulkopuolelle vaikkapa kylille, ei tarkoita kuitenkaan juopoksi ryhtymistä. Herra tosikiltti ei valitettavasti uppoa edes kiltteihin naisiin, vaikka täällä muuta väitetään.

- kaikkea kohtuudella, varsinkin omiin murheisiin käpertymistä.

Muista toivoa ei ole menetetty, olet vielä nuori ja todella paljon on tehtävissä tilanteen parantamiseksi. Tsemppiä!

Vierailija
356/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Millä rahalla? Olen käytännössä varaton

AP

Risteily Tallinnaan tai äkkilähtö. Kunhan käyt jossain ja saat kokemuksia.

Vierailija
357/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen löytää sen oikean itselleen. Ihmetyttää tämmöiset aloitukset.

t. nainen 45v

Vierailija
358/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika tyypilliseltä nykynuorelta, jonka henkinen kehitys pysähtyi murrosikään.

Vahvuutesi on, että tiedostat rajoitteesi. Eipä tuosta ole muuta tiedä ulos kuin olla rohkeampi ja hakeutua ihmisten pariin. 28v on vielä melko vähän, mutta tuohon vielä 10v lisää, niin sitten voi olla, ettei kovin paljon enää muutu.

Vierailija
359/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä nosta housus, niistä nenäs ja ole mies  niinkuin ikäsi edellyttää.

Lakkaa säälimästä itseäsi, se on epämielllyttävää eikä todellakaan vedä ketään puoleensa.  Ruikuttaja on aina vastenmielinen.  

Terv. nainen 32

Vierailija
360/505 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivipuolueet ei ole pedannut ap:lle oikein hyvää alustaa toimia perinteiden mukaisesti ja elää perinteellisesti.

Työelämä on paskottu. Tämä on se tärkein.

Sitten syytetään liberaaleja tai kultuurimarxilaisuutta.

Totuus on että on luotu pohja kannattamattomuudelle elää konservatiivisesti ja osa porukasta on heittänyt hanskat tiskiin ja löytänyt muita tapoja elää elämäänsä.

Ap on vähän tämmöinen että elämässä olisi vaihtoehtoja, mutta kun on jotenkin junahtanut siihen yhteen kaavaan, johon ei ole varaa kuin oikein rikkailla, niin ollaan motissa.

Alkaisit ap homoksi tai tee jotain elämällesi. Kuitenkin on sen verran rahaa että voit tehdä ihan mitä haluat. Se on sun elämäs.

Konservatiivit mahdollisti sen sulle. Sun ei tarvi elää kuten ne sanelee, kun ei sulla ol siihen varaa.

Monella miehellä ei ole varaa käydä treffeillä tai perustaa koskaan perhettä. Koska konservatiivipuolueet paskoi työelämän ja huononsi sen sellaiseksi, että osa ihmisistä ihan pohtii että kannattaako työnteko lainkaan.

Marxilaiset toki käy töissä, koska raha ei ole se päällimmäinen syy käydä töissä, vaan että on kivaa ja harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi