Mistä miehenne pitää sängyssä?
Kommentit (18)
Tykkää myös suuseksistä, siitä kun mä ratsastan sen päällä selkä siihen päin. Takaapäin tykkää myös vedellä. Oikeestaan melkein kaikesta, paitsi että sen nänneihin ei saa koskea.
Pitää ihan vinkua, että vaihdetaan tämä keittiön pöytä siihen sänkyyn...
Ja seksistäkin, jos ei ole liian väsynyt.
Mies tykkää erityisesti:
-sitoa mut ja olla aika dominoiva (ja mikä parasta se sopii hyvin mullekin..)
-peniksen hyväilystä liukkarilla täälläkin: liukkaria (sylkikin) käy sinne peniksen kärkeen terskaan ja se kämmenen sisään
-suuseksistä molemmin puolin
-mies tykkää tuntea ja kuulla olevansa haluttu ja hyvännäköinen
Luulen, että mies ilahtuisi nykyisin eniten siitä, että mä tekisin aloitteen. Sillai vois varmaan se väsymyskin välillä ainakin helpottaa.
Sitten tykkää suihinotosta ja minun nuolemisesta. Tykkää pitkästä seksistä, eli sellainen 10 minuutin pikainen on aika harvinaista herkkua (alle 10 sormella laskettavissa ne kerrat).
Siis siitä että edes joskus saa tyhjentää kassinsa minuun.
Seksiä kyllä harrastetaan, mutta ei sängyssä, kun samassa huoneessa nukkuu meidän vauva,eikä haluta herättää sitä.
Seksissä mies tykkää, että hänet otetaan. Eli minä päällä ja määrään mitä tehdään.
suihinotosta. pallien ottamisesta suuhun. nännien imemisestä.
Välillä pelkästä panosta, välillä mun tyydyttämisestä, välillä suihinotosta ja samalla persereiän hiplaamisesta ja eturauhasen hieromisesta ja uskokaa tai älkää myös hieromasauvasta perseessään.
Siitä että ratsastan päällä (etuperin. miehellä on käyrä vehe)
anaaliseksistä. tykkää laittaa sormen pyllyyn samalla kun nussii takaa.
JA. YLEENSÄKIN SEKSISTÄ.
takaapäin
ratsastamisesta
mun piiskaamisesta
Sitten tykkää molemminpuolisesta suuseksistä ja ylipäänsäkin minun tyydyttämisestä.
Vierailija:
Oikeesti. Mies höpöttää seksin aikana koko ajan sitä, kuinka minä olen niin kiihottava ja kiihottunut ja kaunis ja ihana ja....
Miksi ei mulle ikinä mun mies sano noin :(
Ihmekös tuo jos minua ei innosta kun toinen työntää käden housuhin ja kysyy " annatko"
jos en niin murjottaa, jos annan niin sit se esileikki siinä jo tulikin.
mun orkusta.........................
Oikeesti. Mies höpöttää seksin aikana koko ajan sitä, kuinka minä olen niin kiihottava ja kiihottunut ja kaunis ja ihana ja.... Silloin alkuhuumassa se oli ihanaa, sitten siihen tottui ja nyt 12v. yhdessä se ärsyttää. JOtenkin en vaan saa sanotuksi sille, että ole nyt välillähyvä mies HILJAA!
tykkää nukkumisen ja kuorsaamisen lisäksi...
*erityisen paljon suuseksistä, varsinkin hänelle annettuna
*siitä, että minä ratsastan (selkä mieheen päin pn paras)
Ratsastuksest etu-tai takaperin, takaapäin panosta, eturauhasen stimuloinnista (tää vaati alkuun totuttelua =), hellistä/rajuista otteista... No tätä listaa vois jatkaa...
suuseksistä molemmin puolin, takaapäin,
peniksen hieromisesta liukkarilla loppuun asti...