Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olen lihonnut enkÀ uskalla treffeille

Vierailija
26.11.2022 |

Voi vitsi 😖

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla kÀvi niin, ettÀ tinderissÀ kirjoittelin hoikan naisen kanssa ja kun treffeille menin niin nainen olikin 30kg lihavampi. Taisi olla melko vanhoja ne kuvat ja tuli kyllÀ huijattu olo!

Vierailija
2/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itsetunnon hommaaminen vois olla hyvÀ veto.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on kyl tuoreet kuvat...mut pari kolme kiloa olen lihonnut. Mut sillee ettÀ yllÀttÀvÀn paljo vaikuttaa. 6 kg pitÀs laihduttaa.

Ap

Vierailija
4/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uskaltaa jos on treffejÀ ennen ollut rehellinen koostaan. 2-3 kg ei ole paljon.

Vierailija
5/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parempi ettet lÀskeinesi mene treffeille ollenkaan.

Vierailija
6/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyl tuoreet kuvat...mut pari kolme kiloa olen lihonnut. Mut sillee ettÀ yllÀttÀvÀn paljo vaikuttaa. 6 kg pitÀs laihduttaa.

Ap

Ja höpsistÀ pussiin. NÀtit vaatteet pÀÀlle ja kuljet hyvÀryhtisenÀ ja itsevarman nÀköisenÀ vaikka painaisit mitÀ.

Go girl!

Vierailija
7/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunnon hommaaminen vois olla hyvÀ veto.

Miten tÀmÀ liittyy siihen asiaan, jos ajattelen ettÀ 6 kg tÀstÀ pois niin varmasti olisi paremmin menekkiÀ miesten keskuudessa. Tai onhan sitÀ seksiin, muttei parisuhteeseen..

Ap

Vierailija
8/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kÀvi niin, ettÀ tinderissÀ kirjoittelin hoikan naisen kanssa ja kun treffeille menin niin nainen olikin 30kg lihavampi. Taisi olla melko vanhoja ne kuvat ja tuli kyllÀ huijattu olo!

Panit sitÀ sumoa kuitenkin?

Vierailija
9/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja höpsistÀ pussiin. NÀtit vaatteet pÀÀlle ja kuljet hyvÀryhtisenÀ ja itsevarman nÀköisenÀ vaikka painaisit mitÀ.

Go girl!

Kehomyönteisyys

Vierailija
10/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sketsihuumori on aina tervetullutta,kehonegatiivinen.

Vierailija
11/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laitat itsestĂ€si kuvan, joka vastaa todellisuutta ja antaa muiden pÀÀttkÀÀ haluavatko treffeille vai eivĂ€t. Sinun ei tarvitse pÀÀttÀÀ tai miettiĂ€ asiaa yhtÀÀn. 

Vierailija
12/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi luoja. En edes tiedÀ mitÀ sanoa. Kakistan vain sen, ettÀ ihmissuhde ei perustu painoindeksiin. Rohkaistu olemaan oma itsesi, unohda HETI ne tyypit, jotka nÀkevÀt vain ulkonÀön. Iso osa miehistÀ tai naisista etsii kumppania. Sielukkuutta. HenkistÀ yhteyttÀ. Minua lohduttaa tieto, ettÀ sinullekin on varattu sielunkumppanuus.

Vierailija
13/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sun kuvasi ei siis vastaa treffiprofiilia vai mistĂ€ kyse? 

Vierailija
14/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panit sitÀ sumoa kuitenkin?

no, kerran tai pari

Vierailija
15/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Go girl!

Kehomyönteisyys

No olisiko pitĂ€nyt sanoa, ettĂ€ vasta sitten kun olet laihtunut niin ja niin paljon, saat pukeutua nĂ€tisti ja kulkea itsevarman nĂ€köisenĂ€? EttĂ€ niin kauan kun painat x verran, hĂ€peĂ€ ja pukeudu rumasti.  Ollessasi julkisella paikalla kanna sellaista kylttiĂ€ selĂ€ssĂ€si, jossa lukee ettĂ€ olen lihava, anteeksi, tiedĂ€n etten saisi olla ihmisten ilmoilla.?

Vierailija
16/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat itsestĂ€si kuvan, joka vastaa todellisuutta ja antaa muiden pÀÀttkÀÀ haluavatko treffeille vai eivĂ€t. Sinun ei tarvitse pÀÀttÀÀ tai miettiĂ€ asiaa yhtÀÀn. 

se on kyllÀ kumma, kun naiset tyrkyttÀvÀt somen tÀyteen selfieitÀ, mutta treffipalvelussa lojuu se 5v vanha kuva

Vierailija
17/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuvat on tuoreita, olen tÀssÀ paisunu muutaman vk aikana.

Ap

Vierailija
18/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tuoreita, olen tÀssÀ paisunu muutaman vk aikana.

Ap

No eihĂ€n mitÀÀn ongelmaa, jos nĂ€ytĂ€t kuvissa yhtĂ€ paisuneelta kuin nyt olet sitten. 

Vierailija
19/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. En edes tiedÀ mitÀ sanoa. Kakistan vain sen, ettÀ ihmissuhde ei perustu painoindeksiin. Rohkaistu olemaan oma itsesi, unohda HETI ne tyypit, jotka nÀkevÀt vain ulkonÀön. Iso osa miehistÀ tai naisista etsii kumppania. Sielukkuutta. HenkistÀ yhteyttÀ. Minua lohduttaa tieto, ettÀ sinullekin on varattu sielunkumppanuus.

Vaan ei kenenkÀÀn tasokkaan kanssa.

Vierailija
20/29 |
26.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen rescuekoiraa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan seitsemÀn viisi