Olen lihonnut enkÀ uskalla treffeille
Kommentit (29)
Itsetunnon hommaaminen vois olla hyvÀ veto.
Mulla on kyl tuoreet kuvat...mut pari kolme kiloa olen lihonnut. Mut sillee ettÀ yllÀttÀvÀn paljo vaikuttaa. 6 kg pitÀs laihduttaa.
Ap
Uskaltaa jos on treffejÀ ennen ollut rehellinen koostaan. 2-3 kg ei ole paljon.
Parempi ettet lÀskeinesi mene treffeille ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyl tuoreet kuvat...mut pari kolme kiloa olen lihonnut. Mut sillee ettÀ yllÀttÀvÀn paljo vaikuttaa. 6 kg pitÀs laihduttaa.
Ap
Ja höpsistÀ pussiin. NÀtit vaatteet pÀÀlle ja kuljet hyvÀryhtisenÀ ja itsevarman nÀköisenÀ vaikka painaisit mitÀ.
Go girl!
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnon hommaaminen vois olla hyvÀ veto.
Miten tÀmÀ liittyy siihen asiaan, jos ajattelen ettÀ 6 kg tÀstÀ pois niin varmasti olisi paremmin menekkiÀ miesten keskuudessa. Tai onhan sitÀ seksiin, muttei parisuhteeseen..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla kÀvi niin, ettÀ tinderissÀ kirjoittelin hoikan naisen kanssa ja kun treffeille menin niin nainen olikin 30kg lihavampi. Taisi olla melko vanhoja ne kuvat ja tuli kyllÀ huijattu olo!
Panit sitÀ sumoa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja höpsistÀ pussiin. NÀtit vaatteet pÀÀlle ja kuljet hyvÀryhtisenÀ ja itsevarman nÀköisenÀ vaikka painaisit mitÀ.
Go girl!
Kehomyönteisyys
Sketsihuumori on aina tervetullutta,kehonegatiivinen.
Laitat itsestÀsi kuvan, joka vastaa todellisuutta ja antaa muiden pÀÀttkÀÀ haluavatko treffeille vai eivÀt. Sinun ei tarvitse pÀÀttÀÀ tai miettiÀ asiaa yhtÀÀn.
Voi luoja. En edes tiedÀ mitÀ sanoa. Kakistan vain sen, ettÀ ihmissuhde ei perustu painoindeksiin. Rohkaistu olemaan oma itsesi, unohda HETI ne tyypit, jotka nÀkevÀt vain ulkonÀön. Iso osa miehistÀ tai naisista etsii kumppania. Sielukkuutta. HenkistÀ yhteyttÀ. Minua lohduttaa tieto, ettÀ sinullekin on varattu sielunkumppanuus.
Sun kuvasi ei siis vastaa treffiprofiilia vai mistÀ kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kÀvi niin, ettÀ tinderissÀ kirjoittelin hoikan naisen kanssa ja kun treffeille menin niin nainen olikin 30kg lihavampi. Taisi olla melko vanhoja ne kuvat ja tuli kyllÀ huijattu olo!
Panit sitÀ sumoa kuitenkin?
no, kerran tai pari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Go girl!
Kehomyönteisyys
No olisiko pitÀnyt sanoa, ettÀ vasta sitten kun olet laihtunut niin ja niin paljon, saat pukeutua nÀtisti ja kulkea itsevarman nÀköisenÀ? EttÀ niin kauan kun painat x verran, hÀpeÀ ja pukeudu rumasti. Ollessasi julkisella paikalla kanna sellaista kylttiÀ selÀssÀsi, jossa lukee ettÀ olen lihava, anteeksi, tiedÀn etten saisi olla ihmisten ilmoilla.?
Vierailija kirjoitti:
Laitat itsestÀsi kuvan, joka vastaa todellisuutta ja antaa muiden pÀÀttkÀÀ haluavatko treffeille vai eivÀt. Sinun ei tarvitse pÀÀttÀÀ tai miettiÀ asiaa yhtÀÀn.
se on kyllÀ kumma, kun naiset tyrkyttÀvÀt somen tÀyteen selfieitÀ, mutta treffipalvelussa lojuu se 5v vanha kuva
Kuvat on tuoreita, olen tÀssÀ paisunu muutaman vk aikana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on tuoreita, olen tÀssÀ paisunu muutaman vk aikana.
Ap
No eihÀn mitÀÀn ongelmaa, jos nÀytÀt kuvissa yhtÀ paisuneelta kuin nyt olet sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. En edes tiedÀ mitÀ sanoa. Kakistan vain sen, ettÀ ihmissuhde ei perustu painoindeksiin. Rohkaistu olemaan oma itsesi, unohda HETI ne tyypit, jotka nÀkevÀt vain ulkonÀön. Iso osa miehistÀ tai naisista etsii kumppania. Sielukkuutta. HenkistÀ yhteyttÀ. Minua lohduttaa tieto, ettÀ sinullekin on varattu sielunkumppanuus.
Vaan ei kenenkÀÀn tasokkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen rescuekoiraa.