Mitä tietoja susta löytyy netistä?
Minusta ainoastaan että, olen ansainnut yli 100 000e.
Kommentit (29)
Nyt kun googlasin, niin aika monta kokonimikaimaa näyttää olevan.
Mun kuvia on pari, liittyy töihin, niissä ei kuitenkaan mainita mua nimeltä.
Facebook-profiili mulla joskus oli, mutta ei oikealla nimellä. Muita someja en ole koskaan käyttänyt.
Ei kerrassaan mitään, nimimerkillä löytyy yksi ainoa kuva, muuten ei naamaakaan näy. Ellei sitten joku ole laittanut Facebookiin jotain kuvaa, en tiedä yhtään, ja tägättyä ei minua saa kun en siellä ole. Systemaattisesti poistin itsestäni kaiken mahdollisen nettiin laittamani joskus 15 vuotta sitten.
Kaksi lehtiartikkelia, toinen Hesarin. Kolmaskin hesarin artikkeli olisi, mutta se on tällä hetkellä piilossa.
Olen vain sattunut tilanteisiin joissa on hesari ollut paikalla.
Muuten löytyy yksi google arvostelu, ei oikein muuta. Nimeni on täysin uniikki, muita saman nimisisä ei ole.
Opiskelujuttuja, pari somea ja kuvia. Kuvat liittyy tosin lähinnä vanhempiini. Vanhempani olivat mm. työnsä puolesta jonkin verran julkisuudessa.
Wikipediasta löytyy. Sitten parista lehdestä netissä.
Ei tietääkseni mitään. Minun nimelläni löytyy kyllä kaikenlaista, mutta eivät liity minuun mitenkään.
Tutkinto AMK: sta ( en häpeä kuten joku tuolla aikaisemmin) ja yksi google-arvostelu eräästä kivasta hotellista ( annoin hyvät arvostelut).
Löytyy lehtijuttu ja kuvia, missä työskentelen huorana Tallinnassa 90 luvulla.
Olen onnistunut samassa. Millään hakukoneella ei minusta löydy yhtikäs mitään. Ei nyt tosin kovin suuri ihme, aikoinaan kielsin nimeni julkaisun valmistuneiden ylioppilaiden listauksessa.